Gå till innehåll

Klarar inte av detta!


mape

Recommended Posts

och där kom handuken.! tänkte, det kan ju vända efter alla förluster. lastade in lite pengar... gick inge bra

 

kstade in lite till... tyckte jag fick dåliga kort så skrev upp dem... k4 37 210 93 j5 96 A7 104 22 j7 74 710 57 10 57 k6 q10 j10 59 37 Q6 j5 Aj Qj 66.... gick all in på 66... allt borta...

 

in med nya pengar... sitter på bb, 130 dollar... får A9... en kille höjer 12, jag synar resterande 8... lcykas pricka en flop... kanske den 4:e för kvällen... A95 på floppen, han höjer mig 12 dollar till, jag mothöjer han 12 dollar, han höjer 50 och jag all in ... han visar 55 och nu var pengarna slut föt tredje gången... DÖÖ..

 

nu vet jag... gick alltså plus under hela våren... men under sommaren visade det sig att det antagligen bara var tur... jag suger på poker... Så nu ska jag lägger jag ner för gott... måtte jag klara detta nu...

 

hare bra allihop..!

 

 

Tro mig du har inte nå mer otur än andra. När du tar upp dom där händerna känns det som att du inte har nån erfarenhet om poker. Du har förmodligen haft ett J.VLA flyt förut. Såna där beats är vardagsmat. Varför spela så högt om du är en förlorande spelare? du vill väll för fan förlora så lite som möjligt. Grinda 0,05 - 0,10NL!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

du kan ta en titt i min dagbok så kan du få se hur det är när det går RIKTIGT jävligt, typ AA vs Q8s all in preflop som losar, eller AK som träffat A mot 26s som drar mot färg och träffar runner runner triss.

Jag har backat BRA mycket mer än 7500 SEK på sistone kan jag lova :?

mjo, sen är allt relativt också =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...