eroz Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Finns mina notes på spelare i klartext i någon fil eller liknande som de gör på party,prima & cryptonätverken? * RP - QoS * Citera
eroz Postad 2 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Ursäkta otydligheten. Självklart menar jag på min egen dator. Jag har spelat på några olika b2b skins på sistone skulle jag vilja samla ihop alla notes jag har på alla spelare. Citera
busen Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Undrar också över detta, tror mig ha läst det någonstans men kommer inte ihåg var...Kan det finnas i ngn undermapp under b2bpoker-mappen? Citera
Quper Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 ifall det fanns skulle det vara rätt skoj om man kunde göra så att man skickar mellan varann så man har notes på de flesta spelarna där ute. Citera
lfx Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Nej, dom finns inte lokalt, allt ligger på servern, vilket medför att du inte kan föra över dina notes från 24h > ex Staffpoker utan att göra det manuellt. Citera
joni Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Får man svära hur mycket man vill i spelarnotesen? Citera
busen Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Får man svära hur mycket man vill i spelarnotesen? Hahahha ja det tror jag Du får :) Citera
Recommended Posts