Sanxion Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Lustigt nog så kompletterar dessa två tidningar varandra. Poker Magazine håller koll på turneringar och profiler medan First Poker satsat mer på stratetegier. Om ni missat den ena eller den andre så kan jag rekommendera båda två. Citera
pokerponkass Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 förrutom att firstpoker inte hade en suck med sin oddstabell..=) Citera
thestonk Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Jag har inte läst First Poker än, däremot har jag köpt Poker Magazines två nummer. Den lider klart av barnsjukdomar såsom frånvaro av korrekturläsning, vilket ger stav- och meningsbyggnadsfel, layoutvariationer från sida till sida etc. De två första utgåvorna verkar ha stressats fram, men det kommer säkert bli bra med tiden om man lyckas locka mer erfarna skribenter och ordna korrekturläsning (till och med Petter Karlsson, vilken text- och stilmässigt verkar vara den ende erfarna skribenten - översatta artiklar undantagna - drabbas av detta). Jag hoppas de får tid på sig från förlaget, och att det finns material för att fylla framtida nummer (i senaste numret försöker man desperat koppla en artikel till gambling/poker, vilket misslyckas). Om First Poker läste jag att de bommat rejält med en tabell i sitt första nummer, så jag har inte ens brytt mig om att titta på den. Jag kanske ska ge den en chans ändå, om de är mer komplement än substitut, som du skriver. Lustigt nog så kompletterar dessa två tidningar varandra. Poker Magazine håller koll på turneringar och profiler medan First Poker satsat mer på stratetegier. Om ni missat den ena eller den andre så kan jag rekommendera båda två. Citera
Papa Kubo Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Skulle snarare vilja påstå att skillnaden ligger i målgruppen: PM vänder sig till redan insatta medan FP är en nybörjartidning. Ungefär som Mikrodatorn kontra PC für Alles. Citera
albin Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Fick något gratisnummer av First poker och det var verkligen KASS, även om Poker magazine ibland känns lite "brattig" så är det iaf spännande läsning. Citera
Sanxion Postad 1 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Jag vette tusan om jag bryr mig om Hilton Sisters och alla andra som Poker Magazine bevakar. Det hjälper ju inte direkt mitt spel. Citera
Papa Kubo Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Jo, men du tycker ju också att AK är skräp. Citera
fl0w Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Ungefär som Mikrodatorn Haha! Dagens! Citera
Agorali2 Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 first poker suger .. poker magazine e acceptabel Citera
benemerson Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Som att jämföra KQ mot 62s. Citera
bzkt Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Ungefär som Mikrodatorn kontra PC für Alles. Nu saknas det bara en pokerns motsvarighet till Datormagazin så är jag nöjd. Citera
MaLiik Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Nu saknas det bara en pokerns motsvarighet till Datormagazin så är jag nöjd. Snart komemr du väl be om en massa virussmittade PD's Citera
bzkt Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Snart komemr du väl be om en massa virussmittade PD's Livet blir mycket mera spännande då. Citera
Bo_A_Fisk Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Borde inte jämförelsen för sakens skull vara first poker vs poker magzine vs bad beat magazine? /BAF Citera
haagone Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 First Poker handlade iallafall bara om poker, kanske lite väl nybörjaraktig men tror den kan bli OK I pm tycker jag det var alldeles för mycket andra reportage som inte har med poker att göra.Vin och bilar mm kan säkert vara intressant men inte i en poker tidning. Måste vara mycket mer artiklar för att förbättra sitt spel bokrecensioner osv Citera
Nick_the_Swede Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Varför låtsas alla på det här forumet att First Poker är en riktig tidning? First Poker är billigt bondfångeri. Citera
Kwejk Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Varför låtsas alla på det här forumet att First Poker är en riktig tidning? First Poker är billigt bondfångeri. Word! Citera
Largo-Sama Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Jag har bara läst första numret av first poker, och den bestod bara av artiklar om väldigt grundläggande teori. Jag tycker att om man är så intresserad av ämnet poker så att man köper tidningar så borde man redan ha läst åtminstone en grundläggande pokerbok och redan kunna allt det där. Citera
Sactodian Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Poker Magazine gar ut i ledningen med andra numret. Bada har dock langt kvar till basta pokerblaskan jag last, amerikanska All-In Citera
Recommended Posts