Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vill bara ha detta klart för mig! Kan man först signa sig på parabet(utan att sätta in något) och få 10$ som ska spelas upp till 30 och sedan göra first-desposit och få sina 50, och då spela upp dom där 10 till 30 för att ta ut dom, eller om jag sätter in 50, måste jag då spela 50 rakade händer extra, då räcker det alltså inte att spela upp dom 10 till 30?

/sist jag läste om bonusen på parabet stog det att endast 100 rakade händer krävdes för 50bonus....

Postad
har inte heller fått min bonus, jag fick svar angående min fråga om deras 25% bonus men inget om free signup bonus..

Antar att det är Parbet du menar, citerar mig själv från ovan;

"För er som väntar på $10-bonusen så betalas den ut en gång per dygn, så det tar upp till et dygn att få bonusen, se även punkt 4 i info texten."

Enjoy! :)

- QoS

Postad

Bernt, det är lite klurig. :)

Det finns väl 4 olika fall (tror jag i alla fall :)).

A. Du sätter inte in något, då får du $10 via kampanjen, för att få ta ut måste dessa spelas till $30 eller mer.

B. Du sätter in pengar med en gång, du får dels $10 via kampanjen och 25% max $50 first deposit (den är 100 rakeade som standard), då måste du rakea total 150 händer innan uttag.

C. Du sätter in senare efter att du nåt $30, då gäller att du först ska spela upp dina $10 via kampanjen till $30 för att få uttag, sen om du sätter in ytterligare så får du 25% max $50 som har 100 rakeade händer som krav.

D. Du sätter in senare före att du nåt $30, då gäller samma sak som i B, dvs du får 25% max $50 som har 100 rakeade händer som krav samt att du måste ha 50 (totalt 150) för att få ut $10 via kampanjen.

Hoppas att det var lite tydligare. :)

- QoS

Postad
Ja, det går då inte ögonaböj för mig att få bestpoker-bonusen utbetalad...

Strular det? Hur länge har du väntat?

- QoS

Njae, inte farligt länge, inte ens ett dygn.

Det som är lite konfundersamt är att jag först skickade mail till supporten på svenska och fick som svar inom 20 min att de behövde engelska ... varpå jag svarar som de vill och sen inte hört av dem på sisådär 18 timmar.

Men jag litar på att det är på väg.

Postad
Bernt, det är lite klurig. :)

Det finns väl 4 olika fall (tror jag i alla fall :)).

A. Du sätter inte in något, då får du $10 via kampanjen, för att få ta ut måste dessa spelas till 30 eller mer.

B. Du sätter in pengar med en gång, du får dels $10 via kampanjen och 25% max $50 first deposit (den är 200 rakeade som standard numer), då måste du rakea total 250 händer innan uttag.

C. Du sätter in senare efter att du nåt $30, då gäller att du först ska spela upp dina $10 via kampanjen till $30 för att få uttag, sen om du sätter in ytterligare så får du 25% max $50 som har 200 rakeade händer som krav.

D. Du sätter in senare före att du nåt $30, då gäller samma sak som i B, dvs du får 25% max $50 som har 200 rakeade händer som krav samt att du måste ha 50 (tolat 250) för att få ut $10 via kampanjen.

Hoppas att det var lite tydligare. :)

- QoS

tack för utförligt och snabbt svar !

Postad

Angående Bestpoker bonusen. Läste att man blev tilldelad Vip poängen då man blivit tilldelad kort i en pott som rakats 0.3 euro. När jag horade hos Unibet skulle potten uppgå till 10 euro för Vip.

Frågor:

1. Är kraven för Vip poäng annorlunda hos Bestpoker?

2. Är dessa Vip lättare att ta?

3. Vilken nivå kan man ta dessa Vip? Låga FL rent av?

Postad
Angående Bestpoker bonusen. Läste att man blev tilldelad Vip poängen då man blivit tilldelad kort i en pott som rakats 0.3 euro. När jag horade hoss Unibet skulle potten uppgå till 10 euro för Vip.

Frågor:

1. Är kraven för Vip poäng annorlunda hoss Bestpoker?

1. En rake på €0.30 finns inte, utan den måste bli €0.50, dvs $10 pot samma som Unibet.

2. Samma som Unibet

3. Jag körde 4st NL 0.5/1 och clearade på ca 2 ½ timma.

Postad
Angående Bestpoker bonusen. Läste att man blev tilldelad Vip poängen då man blivit tilldelad kort i en pott som rakats 0.3 euro. När jag horade hoss Unibet skulle potten uppgå till 10 euro för Vip.

Frågor:

1. Är kraven för Vip poäng annorlunda hoss Bestpoker?

1. En rake på €0.30 finns inte, utan den måste bli €0.50, dvs $10 pot samma som Unibet.

2. Samma som Unibet

3. Jag körde 4st NL 0.5/1 och clearade på ca 2 ½ timma.

SAJT: BestPoker

BONUS: 30% upp till €120

TYP: Signup

KOD: pokerforum50

KRAV: 200 VIP-poäng.

GILTIGHETSTID: Tills 31 augusti.

ÖVRIGT: 1 VIP-poäng delas ut för varje hand i vilken du blivit tilldelad kort där rake:en var € 0.30 eller mer, oavsett om du satsat pengar i potten eller ej. VIP-poäng delas även ut när du deltar i turneringar (1 VIP för varje € 5 i buy-in).

Postad

Har ni på pokerforum någon kontakt på Bestpoker?

Jag hade turen eller vad man ska säga och få en CC-gräns på 500 euro utan att göra ett jota, dock så får jag felmeddelande om att någon annan användare använt samma betalkort. Antar att detta beror på att jag använt kortet på mitt Unibet konto.

Har mailat dom om detta men får inget svar..

Postad
Vi vet att det står så, men sajten tar aldrig någonsin 0.30 i rake. Däremot ryktas det om att de ska införa fler limits, och då kan de mycket väl bli aktuellt med 0.30 i rake.

du vet inte vilka limits det rör sig om och när?

Postad
Vi vet att det står så, men sajten tar aldrig någonsin 0.30 i rake. Däremot ryktas det om att de ska införa fler limits, och då kan de mycket väl bli aktuellt med 0.30 i rake.

du vet inte vilka limits det rör sig om och när?

Fanns limits på unibet innan liknande €0.20-€0.40 etc.

Postad

Jag hade turen eller vad man ska säga och få en CC-gräns på 500 euro utan att göra ett jota, dock så får jag felmeddelande om att någon annan användare använt samma betalkort. Antar att detta beror på att jag använt kortet på mitt Unibet konto.

Har mailat dom om detta men får inget svar..

Jag fick samma 500-gräns utan att be om det. Jag har tidigare använt samma kort på alla B2B-sajter utan problem. Har ännu inte satt in på Bestpoker. Berätta gärna vad supporten svarar.

Postad
Märks att QoS har något han borde göra som han inte orkar...

Heehee... augusti omtentorna närmar sig och då är allt annat roligt! ;)

- QoS

Har du alltid omtentor??? Hur många år kvar?

Postad

Tyvärr så är det B2B som sköter allt kring betalningar hos BestPoker, så vå kontakt kan inte gör så jätte mycket åt just såna frågor. :(

APC, no comments... men jag borde nog varit klart för några år sen. ;)

- QoS

Postad
SAJT: Staffpoker

BONUS: 30% upp till €100

TYP: Reload

KOD: staffbonus

KRAV: 1000 VIP-poäng.

GILTIGHETSTID: 28 juli till 3 augusti.

Någon som vet när man får denna bonus utbetalad efter att ha spelat sina 1000 vip?

Postad
Okej, säg till om det drar iväg i tid så kan jag höra med vår kontakt.

- QoS

Drog iväg ett mail i Lördags då jag hade clerat bestpokerbonusen och fortfarande inga pengar :roll:

Men markolio har säkert mkt att stå i :mrgreen: haha

Postad

Gällande parbet 25% bonus

På vilkoren står det att

"-Minimum rejken är $ 0,25/0.5"

Betyder det att man måste minst spela på $0,25/0.5 för att de ska räknas eller även 0.10/0.20(som i vanliga fall rakas) funkar fint?