yungrave98 Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Tjena boys. Jag har försökt ladda ner pokerstars ES ett tag, men det funkar ej för mig. Jag får hela tiden pokerstars EU downloaden även fast jag laddar ner på pokerstars ES. Jag vet att detta är medvetet av pokerstars så undrar om någon av er vet hur jag ska fixa nedladdningen? MVH Citera
Lundin89 Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Tjenare, jag mailade support@pokerstars.es och fick en fungerande länk av dem edit: denna länk fick jag, så använd den om den fortfarande är aktiv Citera
HwardShore Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Vill man verkligen spela där.... olagligt mycket högre rake på .es än .eu vad jag har sett iaf Citera
GTOBåten Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 Spansk VPN och sedan pokerstars.es fungerar med Citera
YungRave Postad 22 Mars , 2019 Rapport Postad 22 Mars , 2019 Tjena, går det fortf att lira på es trots spellicensen?? Citera
Recommended Posts