Probiotika Postad 17 Mars , 2018 Rapport Postad 17 Mars , 2018 Jag gissar att motståndet varierar över tid (både kortsiktigt och långsiktigt) på olika poker sajter. Jag tänkte kolla med forumet, var ni erfarit bjuder på "enklare" motstånd. Vore kul om ni kunde dela med er av er erfarenhet, själv spelar jag mest på svenska spel på de lägre nivåerna. Jag spelar själv sällan högre än 1/2 kr nivå då jag har en blygsam bankrulle. Citera
FRAEEN Postad 17 Mars , 2018 Rapport Postad 17 Mars , 2018 7 timmar sedan, säger Probiotika : Jag gissar att motståndet varierar över tid (både kortsiktigt och långsiktigt) på olika poker sajter. Jag tänkte kolla med forumet, var ni erfarit bjuder på "enklare" motstånd. Vore kul om ni kunde dela med er av er erfarenhet, själv spelar jag mest på svenska spel på de lägre nivåerna. Jag spelar själv sällan högre än 1/2 kr nivå då jag har en blygsam bankrulle. Fel. Fisk-ration på SvS är konstant och kommer vara det i all oändlighet. Du har valt rätt. Citera
Probiotika Postad 23 Mars , 2018 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2018 Har kört lite, Premium.com (Party Poker). Tycker nog att motståndet där känns lättare än svs, iof så har jag bara kört micronivåerna går att ligga på hela sjuka >100bb/100. Citera
Recommended Posts