Jag och mina mig Postad 18 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2019 omfg he's back! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 18 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2019 (redigerade) fått in ett set mot överpar i en stor 3b pott som vi obv torska wp kontoret aldrig vika AA. å nu gjorde jag en helt värdelös stack off mot nini. jag undrar när vi ska börja vinna. om vi nånsin kmr göra det igen ... Redigerad 18 September , 2019 av Jag och mina mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 18 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2019 frågan är ju vrf jag ens spelar när varje session innebär att br krymper lite mer ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 18 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2019 (redigerade) aja nöjer mig väl sådär me tre sessioner. #1 å #3 va wp, va #2 å den fruktansvärda stack offen m QQ på 98x9 mot nini som va enda värdelösa hand egentligen. men man får ju inte slänga bort 100bb sådär ändå ... sen gick de ba sjukt trögt å blev utdragen i enda stora potten där jag hade nåt vettigt. en femhunka lr nåt sånt gick kalaset på. nya tag imorrn. ska satsa på 3h spel då med. 6.3k i br känns inte jättestabilt ... men va tvungen å casha ut 500 spänn åsså för å klara av de sista dagarna nu före löning. aja, hamnar jag < 5k får jag bara gå ner. kanske att man ska försöka lira lite senare på dagen. helt värdelösa bord vid 15-18-tiden ... lr iaf idag Redigerad 18 September , 2019 av Jag och mina mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 19 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2019 omfg hörni! jag ä +1k idag so far har spelat bra faktiskt å inte fått springa helt runk för en gångs skull. dilemma: smått sugen på å spela mer, men skraj för å sabba plösset. antar det ä bäst å ba skita i å lira om man tänker så ... 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 19 September , 2019 Rapport Share Postad 19 September , 2019 4 timmar sedan, säger Jag och mina mig : omfg hörni! jag ä +1k idag so far har spelat bra faktiskt å inte fått springa helt runk för en gångs skull. dilemma: smått sugen på å spela mer, men skraj för å sabba plösset. antar det ä bäst å ba skita i å lira om man tänker så ... Kan vara bra mentalt att boka ett plus tbh. Kan vara värt att ge upp EV för en god natts sömn! 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2019 9 timmar sedan, säger KlonkSteve : Kan vara bra mentalt att boka ett plus tbh. Kan vara värt att ge upp EV för en god natts sömn! jo det blev så. när man ä skraj för å sabba plöss brukar det inte va bra å spela. ? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2019 wooo de ä fredag! fått in en session som landa på +410 kr. trodde inte jag vann så mkt så fin överraskning i guess. har tydligen gått me på å va me på ngn förfest (är fan för gammal för å hänga me kidsen vidare) + grind on the mind. ändå übernitiga bord atm. så ses ikväll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2019 kidsen försöker få mig å va kvar här me sin ungdomliga charm å sina tomma brottsregister (trots att de ä punk). aja jag behöver i vilket fall fler skor. ses på squareside malmö Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2019 har vederlagt hela malmövänstern nu alla vet att det är fel på samhället å på systemet, kom på nåt roligare å säga 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2019 blöh de va roligare å bli full än va jag trodde jag skulle tycka. aja idag äre grind on the mind istället! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2019 jävlar i helvete va det ska va nitfest på /2 ... bordet me störst snittpott som rullar atm: 27,76 kr in med er å vevas nu va faen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2019 asså pruttskit. låg +1,1k i förra sessionen å nu total doomswitch å nere på negativa siffror Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2019 blir ägd av nini i vanlig ordning ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2019 äsch ska bli full 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 happ då vare söndag igen å man ä ensam igen å allting ä stökigt och trasigt och fransigt. skön start på sessionen också. på anonyma bord jävla böghora 3b mig med 65o å synar min 4b jag har QQ å flopp kmr KJ5fd check check å sen betar jag turn å han synar å sen degar han river som är 5 ofc. bra spelat! ofta är det bra att syna en 4b med 65o du är ett geni ditt lilla jävla snepippade blockmongo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 jag ska också börja spela helt mongo. tydligen är det enda sättet man kan vinna på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 ja å sen 3b J7s i hu å får floppen JJ4fd å han har ofc AJ. ska jag inte stacka med trips där eller? hela br borta på 1 min. vrf spelar jag fortfarande det här jävla skitspelet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 det är ofta bra att 3b 65o å syna en 4b Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 ok lugn å fin. bränner på nick drake å håller käften tills jag spelat klart =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 va fan är det som händer?!?!?!?!?!?! öppnar AK bögfittan med 65o 3b 22 och sen SYNAR han min 4b. jag degar in allt på floppen och tror ni jag brickar eller? ja 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 klart man synar en 3x 4b med 22 och sen synar av när jag overbetjammar flopp ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 asså jag kan ju inte träffa drag. helt omöjligt. vad har jag haft nu typ fem stycken fd i 3b potter. har jag träffat EN ENDA? nej. och så blir vi click 3b av rollet43 det lilla stolpskottet för 23 ggr på rad flopp AKJ med KJs å han betar 1.5x pott jag höjer han clickbackar för han clickbackar hela tiden å jag skvätter in det wp QTo. det är en dålig stack off mot ett totalt stolpskott? jag ska bara syna och sen typ folda? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 jag antar jag ska göra tvärtom vad jag tänker att jag ska gölra. d blir det nog rätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2019 JAAA JAG FLOPPAR ETT SET!!!! 4 way på A86 med 66. tror ni att det checkfoldas eller? ja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts