Jag och mina mig Postad 11 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2019 (redigerade) Åh så många fina/roliga kneg/karriärsmöjligheter jag sabbat. Ska då fan inte snabba min typ enda sista chans (så de låter på af iaf). Aja iaf inte på psyket å hemlös som förr å jag har faktiskt sjukt många valmöjligheter nu vs då, även om de typ inte är många alls men jag har iaf möjligheten å (nåväl någorlunda) påverka min framtid - hade jag ej då Redigerad 11 Maj , 2019 av Jag och mina mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 11 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2019 Önskar er all lycka å välmående nu i helgen. Kolla passolinis filmatisering av matteusevangeliet (den ä sååå bra) lr läs bara matteus (ännu bättre) å floppa många sets gnatt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 11 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2019 Min största prestation ä liksom å ha sabbat momsronnys dataprogram 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 11 Maj , 2019 Rapport Share Postad 11 Maj , 2019 Så vi rullar. Och låt det vara lärorikt för framtida generationer convertersäljare. Max 500 per år. Momsfritt. 4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 11 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2019 Tmi sry gnatt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 11 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2019 3 timmar sedan, säger Namehere : Visa dolt innehåll SVS vaknar till livReg-poolen följande dagJag o mina migStela nit-regsens första reaktionExplo-regsens första reaktionNit-regsens andra reaktionStolta muren: --Och såklart Au revoir Bump för ngt relevant Pfare jag diggar i ordning: 1. båten 2. muren 3. nsmehere 2 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 11 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2019 5 minuter sedan, säger muren : Så vi rullar. Och låt det vara lärorikt för framtida generationer convertersäljare. Max 500 per år. Momsfritt. Momsfritt är centralt i de hela Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 12 Maj , 2019 Rapport Share Postad 12 Maj , 2019 10 timmar sedan, säger muren : Så vi rullar. Och låt det vara lärorikt för framtida generationer convertersäljare. Max 500 per år. Momsfritt. Jag dog av skratt när jag såg denna.Klockren! ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 12 Maj , 2019 Rapport Share Postad 12 Maj , 2019 (c) Namehere ofc. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 12 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2019 Pokerledigt idag, bara läst å hängt me råttorna. Har skaffat en såndär clicker å är i färd å lära dem massa tricks. Får se hur det kmr gå. Jag tror fe har fattat att klick-ljudet betyder godistajm iaf. Nu ska jag bara försöka koppla det till nåt beteende. De "pussas" (vad de egentligen gör är att dra ner ens läpp me tassen å slicka på ens saliv typ lol) så jag tänker att lära dem å pussas på kommando borde va rätt enkelt. Återstår å se dock. Alarmet står på 05.30 så ska typ bara ta en promenad å sen sova. Imorrn blire iaf ett par sessioner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 13 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 ni får se upp på /2-borden nu. gangboi har gått upp från /1 till /2 å dominerar Plats 1 : Hjälte (227.79) Plats 3 : painter (65.67) Är givare Plats 4 : Hans67 (205.88) Plats 5 : GangBoi01 (400.00) Hans67 > LM 1.00 GangBoi01 > SM 2.00 Hans67 BKBK GangBoi01 BKBK Hjälte QSKS painter BKBK INSATSRUNDA 1 Hjälte > Höj 6.00 painter > Lägger sig Hans67 > Lägger sig GangBoi01 > Syna 6.00 GangBoi01 > Passa Hjälte > Satsa 7.50 GangBoi01 > Höj 26.50 Hjälte > Syna 26.50 GangBoi01 > Passa Hjälte > Satsa 40.00 GangBoi01 > All-in 367.50 Hjälte > All-in 195.29 GangBoi01 QDQHASJCTH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 13 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 jag ska inte spela ngt mer me gangboi, han ä för bra för mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 13 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 motståndet har blivit förtufft. atimon, midship å gangboi - finns inga lätta bord längre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 13 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 Det smarta hade ju vart å checkat turn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bull-Ingvar Postad 13 Maj , 2019 Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 Hej Jag spelat också 1/2 under dagen, håller med dig att var det tuffaste motståndet någonsin! Inte en fisk så långt ögat nådde i princip. Tror alla regs körde 1/2 anonyma idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 13 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 (redigerade) 1 timme sedan, säger Bull-Ingvar : Hej Jag spelat också 1/2 under dagen, håller med dig att var det tuffaste motståndet någonsin! Inte en fisk så långt ögat nådde i princip. Tror alla regs körde 1/2 anonyma idag. heh jag va ironisk. men ah, det är väl bättre me sprutfiskar än lökiga regs antar jag. å med svs mått mätt är det väl tuffa bord. spelat två sessioner, rätt kasst, typ 1.5/5 - C-gejm, plössat 500 spänn. ska duscha å läsa 1h å sen sängen. imorrn ska jag försöka få in tre sessioner iaf, men inte riktigt anpassat mig till å kliva upp 05.30 än. #workingclasshero Redigerad 13 Maj , 2019 av Jag och mina mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 13 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 Jag å youtube Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitamin C Postad 13 Maj , 2019 Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 Har någon kontaktat Ronny eller SVS angående framtiden för converter/huds etc? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 13 Maj , 2019 Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 Man kan fortfarande köpa converter, så jag tar för givet att den fungerar som den ska. 5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 13 Maj , 2019 Rapport Share Postad 13 Maj , 2019 3 timmar sedan, säger muren : Man kan fortfarande köpa converter, så jag tar för givet att den fungerar som den ska. Ändå sjukt att dom fortfarande säljer skiten när den inte funkar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bull-Ingvar Postad 14 Maj , 2019 Rapport Share Postad 14 Maj , 2019 12 timmar sedan, säger Jag och mina mig : heh jag va ironisk. men ah, det är väl bättre me sprutfiskar än lökiga regs antar jag. å med svs mått mätt är det väl tuffa bord. spelat två sessioner, rätt kasst, typ 1.5/5 - C-gejm, plössat 500 spänn. ska duscha å läsa 1h å sen sängen. imorrn ska jag försöka få in tre sessioner iaf, men inte riktigt anpassat mig till å kliva upp 05.30 än. #workingclasshero Hm vad intressant att vi har sådana olika uppfattningar, jag upplevde ingen fisk som spewade utan alla lirade tight aggressivt och bra! Skitsamma, ny dag nya möjligheter. Lycka till idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 14 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2019 Wop wop fick dra hem redan nu då det ej fanns ngr å göra tydligen. Nu jeflar blir det ordentlig grind Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 14 Maj , 2019 Rapport Share Postad 14 Maj , 2019 15 timmar sedan, säger muren : Man kan fortfarande köpa converter, så jag tar för givet att den fungerar som den ska. Är det någon som hört något från momsronny sedan svs plockade bort loggfilen? Jobbas det på en lösning, refundas prenumeranter osv? Jag mailade för några dar sen men inget svar so far. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 14 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2019 2 timmar sedan, säger emiiii : Är det någon som hört något från momsronny sedan svs plockade bort loggfilen? Jobbas det på en lösning, refundas prenumeranter osv? Jag mailade för några dar sen men inget svar so far. hah jag törs inte skriva till hnm ? men min prenumeration va rätt ny också, typ en vecka gammal innan dedär hände. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 14 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2019 fuck va gott de nya godisbitarna jag köpt åt råttorna är. kan typ inte sluta käka. som chips typ, fast nästan godare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts