Jag och mina mig Postad 13 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2019 antingen ser jag väldigt dum ut å synar en stege lr dyl lr så ser jag smart ut hade blivit ganska överkörd av denna fi, men tog hans pengar till slut ändå. måste lära mig å spela hu mot de som vevar 50% 3b etc. tror inte jag va så bra på å justera ...
tretjak Postad 13 Mars , 2019 Rapport Postad 13 Mars , 2019 Om du inte förstått det så är pokerplaza = floweraces, tog väll ca en timme att fatta det. Tycker han verkar gå ganska bra, dock känns det som han drar ut ganska ofta. Och nej, jag tror inte han har något jobb förutom pokern, han verkar ju vara inloggad de flesta timmar på dygnet. I övrigt en underhållande dagbok, har själv haft ett uppehåll på ca 3 månader och blev sugen att börja nöta igen. Dock irriterande att många bytt nick, de spelare som jag tyckte var jobbigast att möta tidigare var floweraces och b-stolpen, men de verkar ha bytt nick. Har aldrig använt något program när jag spelar. Hur mycket tycker du det hjälper dig? Funderar på om jag ska skaffa
Jag och mina mig Postad 13 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2019 aha, pokerplaza = floweraces, förklarar en del^^ gårdagen: idag: spelat alldeles för mkt för å ha kunnat spelat bra. 1
Paddington Postad 13 Mars , 2019 Rapport Postad 13 Mars , 2019 Har du spelat 6k händer idag wtf? ser ju ut som du spelar fin fint nu på graferna!
Jag och mina mig Postad 13 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2019 16 minuter sedan, säger Paddington : Har du spelat 6k händer idag wtf? ser ju ut som du spelar fin fint nu på graferna! heh aa^^ mest hu dock, så går ju fortare. lika bra å sluta nu när man är > 1k, vart där å vänt två ggr nu heh. spelat bra i perioder å uselt i andra
Jag och mina mig Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2019 har snickrat ihop en ny hud me massa mer göttiga stats då min förra va kanske lite väl basic. även delat in allt i olika paneler. har en panel med std stuffset vpip/pfr/3b/f3b sen en me rfi från alla pos. en me lite steal stats. en me cb fold to cb (ip/oop) å en me vs missed cb. går å klicka på alla nuffror åsså för å få upp mer detaljer. på tal om pokerplaza. har dock ett problem med att en spelare vid ett nyöppnat bord alltid får sina paneler på samma plats som en annan såhär blir det: nån som vet va jag gör för fel? spelar ingen roll att jag flyttar om panelerna rätt å sen trycker på save layout. blir samma shit på nästa bord ändå
Jag och mina mig Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2019 tog år å dar å färgkoda allt iaf
Jag och mina mig Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2019 nvm nu verkar det funka!
tretjak Postad 14 Mars , 2019 Rapport Postad 14 Mars , 2019 Med dina verktyg, vad kan du dra för slutsats om pokerplaza (floweraces) då? Tänkte återuppta mitt spel nästa vecka, börjar på 0,5/1
Jag och mina mig Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2019 6 minuter sedan, säger tretjak : Med dina verktyg, vad kan du dra för slutsats om pokerplaza (floweraces) då? Tänkte återuppta mitt spel nästa vecka, börjar på 0,5/1 asså detta är utan å använda nåra verktyg utan från å ha spelat med hnm i typ nåt år nu. killen ä väl skaplig men har väldigt svårt för å folda så vb tunt å vänta på å få nävar. typ 1
Jag och mina mig Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2019 har också en tendens till att value towna sig själv. såg hnm nyligen 3b KK å få in 250bb på T87fd 8x x å mötte en annan regs set surprise surprise
Jag och mina mig Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2019 gårdagen gick såhär ska dock ta en till session på det nya dygnet å se om man kan fortsätta vinna 3
Jag och mina mig Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 omg jag ä så kär i min hud
Paddington Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 8 timmar sedan, säger Jag och mina mig : omg jag ä så kär i min hud Ser mkt fin ut bra jobbat!
Jag och mina mig Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 om de ä nån som vill ha huden ä det bara å skicka pm btw. kanske kan få nån å spara lite tid^^
Jag och mina mig Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 inte fick man ha pizzan ifred inte lol jag som hade lagat wookgrönsaker åt flickorna. jaja mer än provsmaka får ni inte gö iaf 1 2
MJ Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 Den 2019-03-13 kl 21:38, säger Jag och mina mig : aha, pokerplaza = floweraces, förklarar en del^^ gårdagen: idag: spelat alldeles för mkt för å ha kunnat spelat bra. Fattar fan inte hur du fick in 6.5k händer. Du har ju oftast spelat korta sessions och ofta postat dagsspel om typ 1.5k händer. Hur många bord samtidigt? Om det var HU du spelade, samt hur många timmar tot? Du har varit väldigt stabil senast dagarna. Plussat rakt ut. Bra jobbat! 1
wahlen1 Postad 15 Mars , 2019 Rapport Postad 15 Mars , 2019 1 timme sedan, säger MJ : Fattar fan inte hur du fick in 6.5k händer. Du har ju oftast spelat korta sessions och ofta postat dagsspel om typ 1.5k händer. Hur många bord samtidigt? Om det var HU du spelade, samt hur många timmar tot? Du har varit väldigt stabil senast dagarna. Plussat rakt ut. Bra jobbat! Låt säga han spelar 5 bord och 150 händer per bord/h så 8h. Det är väl inte så svårt att få in om man har det som jobb (;
Jag och mina mig Postad 15 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2019 (redigerade) ïdag verkar det dock inte bli mkt å hänga i granen. känns bara som jag blöder chips hur jag än gör. isorejsar limpfiskarna x4-5 me typ AQ å sen kmr det 983 å klart som fan man inte viker T3o etc. jaja. bara back två bajs in iaf. tappa nog humöret ngn gång för mkt å gjorde ngt spewigt. oh well. ska umgås me råttisarna å polers. nya tag imorrn. Redigerad 15 Mars , 2019 av Jag och mina mig
Jag och mina mig Postad 16 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2019 nämen bonam noctem hörrni (en accusativus exclamatoris)
Jag och mina mig Postad 16 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2019 känner mig sjukt omotiverad idag. skaplig timlön har jag haft iaf. ska spela age of empires me bror ist. jag har fan grindat duktigt andra dagar, så kan väl ta lite ledigt.
Endzi Postad 16 Mars , 2019 Rapport Postad 16 Mars , 2019 Den 2019-03-13 kl 20:22, säger tretjak : Om du inte förstått det så är pokerplaza = floweraces, tog väll ca en timme att fatta det. Tycker han verkar gå ganska bra, dock känns det som han drar ut ganska ofta. Och nej, jag tror inte han har något jobb förutom pokern, han verkar ju vara inloggad de flesta timmar på dygnet. I övrigt en underhållande dagbok, har själv haft ett uppehåll på ca 3 månader och blev sugen att börja nöta igen. Dock irriterande att många bytt nick, de spelare som jag tyckte var jobbigast att möta tidigare var floweraces och b-stolpen, men de verkar ha bytt nick. Har aldrig använt något program när jag spelar. Hur mycket tycker du det hjälper dig? Funderar på om jag ska skaffa låter som en bot, lär finnas en del på micro svs...
tretjak Postad 17 Mars , 2019 Rapport Postad 17 Mars , 2019 Nja det tror jag inte han är, även om jag aldrig sett att han skrivit något i chatten. Dock fascineras jag av han, typ lirat i 10 år på 0,5/1, 8-10h/dag , tror han inte har så mycket till liv i övrigt men det kanske funkar för honom. Nästa vecka gör jag comeback iaf, funderar själv på att börja skriva i en dagbok, kommer varva mellan NL och PLO. Denna dagbok har gett mig suget åter 1
Jag och mina mig Postad 17 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2019 blir ägd av såna genier som Pulvret som tkr det ä najs å 3b min utg open m AJo å sen cb nästan pott på Axx - han cbnästan alltid pot, jävligt klipsk kille. å sen fittböghoran |||| lr vá fan hans nick är, försvara en 3b m ATo å sen donk a3/4 på ATx ggwp ni är alla för smarta för mig
Jag och mina mig Postad 17 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2019 orkar inte spela ngt mer idag. va +500 spänn innan alla genier spela ut mig, b/e nu. mån so far
Recommended Posts