Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Spelar man 6h/dag varje dag på /1 är jag helt övertygad om att man snittar nånstans runt 20k/mån, ja.

Men FloWerAces spelar väl inte såå värst ofta? Eller jag upplever det iaf inte som det.

Redigerad av Jag och mina mig
Postad

Men som ni andra säger, dumt att inte gå upp i nivå. Jag gör väl delvis lite det misstaget också, då jag hållit till på /1 kanske lite överdrivet länge. Men jag gillar att nita med br + spelar mkt bättre när jag har god marginal. Med det sagt så tror jag att jag kmr kunna gå på /2 i slutet av nästa vecka. :)

Postad

Ska försöka få in fem sessioner idag. Skiter i skrivandet just idag, då jag ägnat så mkt tid åt det senaste tiden, men haft sånt jefla najs flow där, så kände det va bäst å ta till vara på det. Jag spelar ju faktiskt pokerus för att jag ska kunna hålla på med skrivandet, och inte vice versa.

Postad

Spelat helt kasst idag. Överlag lirat ganska litet denna vecka. Satsar på lite hårdare grind nästa vecka. Imorrn ska jag dock bege mig till Maelmö å se Thåström + gå på nån sorts litteraturgrunka, men det ä inte förrän på kvällen, så grind hela förmiddagen/eftermiddagen imorrn.

2cx8dh4.png

Postad
37 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

Såå jävla najs att ha flow me skrivandet asså + att pokerus går helt ok. Vem fan behöver knark när man kan må såhär bra av å bara jobba disciplinerat med de man tkr ä kul/viktigt. :):):)

Kul att det går bra!

Lätt att känna sig inspirerad stundvis, kom ihåg hur det känns så att du kan återkoppla till den känslan i andra stunder då motivationen tryter!

• Like 2
Postad

Omg grät när han sjöng låten om Dan Andersson (det är en svensk poet, era obildade fanskap, å black jim handlar om hnm). Tror jag känner mig rätt mkt som en modern breat easton ellis (gör detta mig till en generation ö - eller när fan tar alfabetet slut?).

Postad
19 timmar sedan, säger GTOBåten :

Kul att det går bra!

Lätt att känna sig inspirerad stundvis, kom ihåg hur det känns så att du kan återkoppla till den känslan i andra stunder då motivationen tryter!

+1 på detta... 

Postad

Blöblöblö helt förstörd idag. Drack ändå bara en flarra vin. Inte ens kommit upp ur sängen än. Tydligen fyllekäkade jag ett helt paket quornfärs (fråga mig inte vrf), så dagen har spenderats med att med jämna mellanrum kuta till toaletten för att sprejlackera den, ibland med brunt ibland med lite mer beige (dvs skita/spy). Tror jag börjar komma på fötter nu dock.

Postad

Tror jag slängt bort ungefär 500 spänn än så länge. Vet inte vad det är för fel på mig, kanske att jag inte har spelat nåt på ett tag ... men det gör ju inte att jag ska bli Bill över ett dygn. Får se om jag kan få tbk nåra iq eller om jag bara ska skita i detta för idag.

Postad
Den 2018-08-09 kl 12:30, säger lenzay :

Väldigt sjuk ??

Jag fick tillslut behandling för mitt missbruk och nu har jag varit medicinfri och nykter i över 1 år.

Så nu finns det iaf en rimlig chans för mig att ta pokern till den nivå jag vet att jag har i mig.

venlafaxin, alkohol, droger och poker är ingen vinnande strategi.

Medvetenhet, självdisciplin och poker tror jag mer på. ??

• Like 1
Postad
16 minuter sedan, säger lenzay :

Jag fick tillslut behandling för mitt missbruk och nu har jag varit medicinfri och nykter i över 1 år.

Så nu finns det iaf en rimlig chans för mig att ta pokern till den nivå jag vet att jag har i mig.

venlafaxin, alkohol, droger och poker är ingen vinnande strategi.

Medvetenhet, självdisciplin och poker tror jag mer på. ??

Jeflar, > 1 år är fan strongt jobbat!

• Thanks 1
Postad

Kort session: wp å stabilt. Ska in till Malmö nu igen, då polers tydligen ska giga. Jobbigt med Malmöfestivalen, ingen vila å ingen ro. Aja, imorrn, ska det bli fullfjädrad grind definitivt. Orkar inte va social > 3 dagar på rad, nån måtta får det va.

• Like 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...