Gå till innehåll

Vad händer med degen om man dör?


rasmus88

Recommended Posts

Alltid funderat på detta. Vad händer egentligen med alla miljonerna(höhö) man har på sitt konto om man helt plötsligt skulle plocka ner skylten s.a.s? Sitter man på till ex Stars och är en okänd spelare så antar jag att dom bara ruttnar bort. Kan familjen få ut dom om dom hade vetat kontouppgifter tror ni? Hur fungerar det med Svenska spel då? Kollar dom upp inaktiva konton och kollar upp om folk avlidit och betalar ut till anhöriga? Måste ju hänt någon gång att en spelare med i alla fall 10 000 tals kr inne går och dör i en olycka eller något. Pokersiterna lär ju varje år tjäna en del pengar på plötsliga dödsfall.

Någon som vet något rörande ämnet eller har någon anekdot att berätta? Tell!

Redigerad av rasmus88
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte lite i dom banorna för cirkus 10 år sen. Skrev ner inloggningsuppgifterna och lösenorden till de sajter jag spelade på + neteller i en liten svart bok jag förvarade i nån byrålåda. Brorsan borde fattat galoppen om jag dött och de anhöriga rotat igenom lägenheten. Obv lever jag fortfarande så det blev aldrig aktuellt och nu spelar jag inte poker längre :-o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...