soldado9 Postad 27 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2019 1 timme sedan, säger Luna : Haha, Ja precis. Grinollar hela bunten! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Maj , 2019 Rapport Share Postad 28 Maj , 2019 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 28 Maj , 2019 Rapport Share Postad 28 Maj , 2019 Killen som kalla dig nitreg, vet inte vad han pratar om. Fortsätt krossa ? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 15 September , 2019 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2019 Hur ställer man sig i kö på borden på nya klienten? Jag hajar det inte. tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernhard1 Postad 15 September , 2019 Rapport Share Postad 15 September , 2019 1 timme sedan, säger soldado9 : Hur ställer man sig i kö på borden på nya klienten? Jag hajar det inte. tacksam för svar. Klicka på ställ dig i kö, sedan välj hur många spelare du vill minst ha på borden du köar till, tryck sedan ok. Glgl 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 3 Februari , 2022 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2022 Long time No seen guys! Börjar smyga igång lite pokergrind igen. Varit en lång paus med lite stöinhopp här och där. Faktiskt börjat hitta lite glädje med poker igen? 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 24 Mars , 2022 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2022 Morning alla superfiskar! 29 år fyllda och vaknade inte med större dick idag heller.. Tur att biccarna växer! Grindat en del på sistone. fått in lite händer på trackern också. Skulle säga att utan solverjjobb hit och dit så ser graferna fina ut. Det som förvånar mig är att folk (läs reg) inte blivit bättre. så sjukt explo på microstaksen. Ses vid borden era NITS! (50outz) 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 24 Mars , 2022 Rapport Share Postad 24 Mars , 2022 Kom på en bärs på Ålidhem senare i vår Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 2 April , 2022 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2022 Den 2022-03-24 kl 07:01, säger bomanlol : Kom på en bärs på Ålidhem senare i vår Down. är bärs allt som bjuds på? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 3 April , 2022 Rapport Share Postad 3 April , 2022 17 timmar sedan, säger soldado9 : Down. är bärs allt som bjuds på? Och barnens mor! Vi tar det när det är torrt och fint i skogen ? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 14 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2022 Tjo på er alla nits! Äntligen börjat kötta fina volymer igen. Har sprungit Jesus sista två månaderna (tror jag) utvecklat mitt spel för det bättre skulle jag påstå. Skippar abc-liret. Köttar /4 /5 deepstack. Otroligt mycket roligare spela djup. 2 godingar mot samma grisaggrofisk igår 6 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2022 https://gyazo.com/fab5490aff4ad5cef6207f52ae175927 17k nävar so far november. Får helg 23:00 ikväll. Då jäklar laddar vi det extra starka kaffet och köttar volym helgen lång 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 17 November , 2022 Rapport Share Postad 17 November , 2022 1 timme sedan, säger soldado9 : https://gyazo.com/fab5490aff4ad5cef6207f52ae175927 17k nävar so far november. Får helg 23:00 ikväll. Då jäklar laddar vi det extra starka kaffet och köttar volym helgen lång Ja se till att få dig en blund först! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2022 3 timmar sedan, säger pokerspelarn1 : Ja se till att få dig en blund först! ÄÄÄH. får lägga in någon gubbvila under helgen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2022 ISNT it lovely? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 18 November , 2022 Rapport Share Postad 18 November , 2022 (redigerade) Vänta,, klonkade du HU SM på svs i år?Gz isåfall ? edit: ser nu att det var ngn som hette soldi så inte du antar jag? Redigerad 18 November , 2022 av 33sunshine 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 20 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2022 Blev en fin liten minisession när man kom hem från efterfesten inatt lol ? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 21 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2022 No fap tember på /4! blev en riktigt intressant session inatt innan jobbet. Slutade med att det bara var jag och legenden femringar kvar på borden. Dock en riktigt kul HU-match där han slaktade mig till en början och hittade alla möjliga nötter. Hämtade dock tillbaka fint! Den här veckan blir det fokus på sömn, kost och träning. Har brustit något kopiöst sista tiden med all grind/festliv. Balans är key, ju! 5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 30 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2022 44k händer Nov får anses som godkänd volym med heltidsjobb på sidan. Nu ska jag bara försöka hålla mig undan från starkkaffet och kötta gymmet med. 9 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oduschad Postad 30 November , 2022 Rapport Share Postad 30 November , 2022 Enormt imponerande volym och resultat, hatten av helt klart, wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 30 November , 2022 Rapport Share Postad 30 November , 2022 Snyggt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 30 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2022 6 timmar sedan, säger oduschad : Enormt imponerande volym och resultat, hatten av helt klart, wp Tack! Lite svårt att säga om jag bara sunrunnat eller faktiskt blivit jobbigare att möta. Försöker hitta lite nya linjer i spelet. Hursom, skoj när man hittar spring! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 30 November , 2022 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2022 37 minuter sedan, säger Zanka : Snyggt! Ty man! Behöver du en häst på roids så finns jag i pm.. ?☕️ 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 1 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2022 Formen atm. Blir försöka lägga på sig lite volym nu sen cutta i vår. Lets get rich and huge guys! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 1 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2022 Fin punt från igår. Intressant att han dyker upp på river med 43S.. ☕️? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts