Katt3n Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 jag var inte skitseriös med något utav det jag skrev.. herrejävla gud... är varenda jävel på det här forumet hjärndöda nu för tiden eller? oj förlåt! Ska genast börja använda mer smajlies så även internetgenerationen fattar när jag driver!!!1! Edit: :) Citera
BOGiS Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 oj förlåt! Ska genast börja använda mer smajlies så även internetgenerationen fattar när jag driver!!!1! tillhör du den ironiska generationen? Citera
Katt3n Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 tillhör du den ironiska generationen? True dat Citera
Folke Rosvall Postad 19 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2017 Jag är skyldig valterego en förklaring och en ursäkt. Det är jag som har läst fel hela tiden. Att komma sexa från slutet läste jag som att komma sexa på slutet. Men att komma sexa räknat från slutet är naturligtvis detsamma som att komma etta räknat från början. Därför blev det fel när jag skrev att det är något som inte stämmer. Det stämde ju och Katt3n hade rätt. Glöm det jag skrev. Citera
valterego Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 Jag är skyldig valterego en förklaring och en ursäkt. Det är jag som har läst fel hela tiden. Haha, mig är du inte skyldig nån ursäkt, Folke. Jag har följt diskussionen med stort nöje Citera
jm_j Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 (redigerade) Men hallå där! Ola Brandborn 32 röster, Katt3n 23 röster. Det är något som inte stämmer. Ni är duktiga på att leverera alternativa fakta. Idag, 14:56 Just nu är min klocka 14:30. Det verkar vara något fel på forumets tidsangivelser. Nej nu ändrades Katt3ns tid till 13:56. Vad är det som händer? Hur gick det i 2015 års omröstning? Verkar som att att Folke lyssnar på fel musik på fel stig. Rätt ska vara rätt: Redigerad 19 Februari , 2017 av jm_j Citera
Ola Brandborn Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 Jag tycker i alla fall att Folke är värd en biobiljett för den här tråden, han får ju ofrivilligt fart på forumet... Citera
jm_j Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 Jag tycker i alla fall att Folke är värd en biobiljett för den här tråden, han får ju ofrivilligt fart på forumet... +1 Citera
Folke Rosvall Postad 19 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2017 När jag startade tråden med en enkel fråga om President och Vice-President så hade jag inte trott att det skulle bli ett sådant intresse av att debattera. Jag tackar för alla intressanta inlägg. Citera
Katt3n Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 När jag startade tråden med en enkel fråga om President och Vice-President så hade jag inte trott att det skulle bli ett sådant intresse av att debattera. Jag tackar för alla intressanta inlägg. Vilken film som går på bio nu lockar mest? I det fall Valter och co skulle få tummen loss att leverera? Citera
BOGiS Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 Vilken film som går på bio nu lockar mest? I det fall Valter och co skulle få tummen loss att leverera? i brist på annat, indeed Citera
Metaddict Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 Vilken film som går på bio nu lockar mest? I det fall Valter och co skulle få tummen loss att leverera? Om Arrival fortfarande går så rekar jag den väldigt mycket. Men det lär vara för sent. Och den går att tanka i hög kvalle sägs det. Så jag rekar den till det också. Citera
Katt3n Postad 20 Februari , 2017 Rapport Postad 20 Februari , 2017 All is in the eye of the beholder... Aaaaahahahahaha. Erkänn, du sitter Quality på Arlanda i restaurangen med din toyboy as we speak!? Citera
BOGiS Postad 20 Februari , 2017 Rapport Postad 20 Februari , 2017 Aaaaahahahahaha. Erkänn, du sitter Quality på Arlanda i restaurangen med din toyboy as we speak!? Toyboy? Är det en ung man med en butplug? Citera
Katt3n Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Toyboy? Är det en ung man med en butplug? Mörk man, 30 år yngre än damen ifråga enligt tidigare resonemang. Butplug var svårt att se då han hade snötvättade jeans på sig. Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Mörk man, 30 år yngre än damen ifråga enligt tidigare resonemang. Butplug var svårt att se då han hade snötvättade jeans på sig. Av namnet att döma, har han en leksak som kittlar honom i en öppning, eller ? Citera
valterego Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Aaaaahahahahaha. Erkänn, du sitter Quality på Arlanda i restaurangen med din toyboy as we speak!? Haha, nej, Arlanda har jag inte besökt på 2,5 vecka iaf Citera
Recommended Posts