freddex1989 Postad 27 Januari , 2017 Rapport Postad 27 Januari , 2017 Regeringen har utnämnt Lotteriinspektionens generaldirektör Håkan Hallstedt till rådman vid Blekinge tingsrätt. Håkan tillträder sin tjänst den 15 maj. Håkan Hallstedt är utredare i Spellicensutredningen och ska redovisa uppdraget till regeringen i slutet av mars. Håkan Hallstedt har varit generaldirektör på Lotteriinspektionen sedan september 2008. Vem tror ni blir ny GD för LI? Citera
valterego Postad 27 Januari , 2017 Rapport Postad 27 Januari , 2017 Vem tror ni blir ny GD för LI? Ingen aning men det lär vara extremt svårt att hitta någon som är bättre för spelarna än Hallstedt. Lyhörd och empatisk även för andra ståndpunkter och intressen än LIs. Citera
freddex1989 Postad 27 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2017 Vem är chefsjurist på LI? Där kan vi ha nästa GD. Om det inte blir en politisk tillsättning. Socialdemokraterna gillar svågerpolitik. Det lär inte bli någon med annan än röd politisk färg. Citera
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2017 Rapport Postad 27 Januari , 2017 Nuvarande polischefen behöver väl snart en ny anställning. I så fall emigrerar jag... Citera
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2017 Rapport Postad 27 Januari , 2017 Från Generaldirektör till Rådman, känns inte som ett karriärssteg. Är detta ett steg för sossarna (ur alla politiska partier)/staten att ännu förhala en spelreglering? Citera
freddex1989 Postad 27 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2017 Nuvarande polischefen behöver väl snart en ny anställning.I så fall emigrerar jag... Hahaha. Nej, jag ändrar. Det där var inte roligt alls. Sluta skrämmas. Från Generaldirektör till Rådman, känns inte som ett karriärssteg. Är detta ett steg för sossarna (ur alla politiska partier)/staten att ännu förhala en spelreglering? Jag tycker också det verkar vara ett steg bakåt. Lönemässigt borde det skilja några tiotusentalskronor också. Men han kanske är från de trakterna? Frugan? Citera
Crappy Postad 27 Januari , 2017 Rapport Postad 27 Januari , 2017 Kanske passade hans syn inte angående ett framtida reglering med hur sossarna ville styra upp förbudet för utländska bolag, så han fick en spark utför trappan? Citera
Recommended Posts