haxxiee Postad 18 December , 2016 Rapport Postad 18 December , 2016 (redigerade) . Redigerad 22 Mars , 2017 av haxxiee Citera
Timmitheman1 Postad 18 December , 2016 Rapport Postad 18 December , 2016 Bevisa din polare fel! för det har han. Poker går att vinna på,man måste bara jobba hårdare än vad man gjorde 2008-2009 Citera
NeoSlayer Postad 20 December , 2016 Rapport Postad 20 December , 2016 Ligger på lägsta nivån inom SVS. Jag har fått en utmaning av en kompis fari, som inte tror att man kan vinna på poker dessa dagar och att alla är förlorande. Jag ska iaf försöka att ligga på 4h varje dag. Hoppas på att spela /2 i februari jobba på. Ni får se min graf nedan;http://i.imgur.com/4cu4BUq.png OBS, försöker att spela mitt bästa, nu vid juletider kanske man inte spelar så mycket men kommer att posta några händer per dag och spela ett antal K händer per dag. LETS GO! Om du inte vill att vi ska tro att du bara ville visa upp din fina graf kanske du ska ge lite mer detaljer kring vadet? GL! :-D Citera
Recommended Posts