Gå till innehåll

SAJT: CDpoker.com

ades_va

Recommended Posts

• Svars 342
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...

Tänkte ta ut överskottet på cdfree30 koden.

Ser att jag är tvungen till att lägga in 20 dollar för att kunna ta ut det igen via neteller.

Känns inte helt gratis om man inte får ut ett öre därifrån.

Så frågan är:

Har ni som väntar på pengar fått ut dem än via neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag väntat i 8dagar på mitt bank-wire uttag. Börjar bli lite orolig om jag kommer få pengarna, har aldrig väntat såhär länge på pengarna nån gång. Är de fler än jag som har samma problem, och inte har fått in pengar på banken?

Har du fått dina pengar ännu kornone?

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Heja Falcy.

Om man väljer Euro som valuta då man gör konto så ska man få 30 EURO istället för 30 USD, det är vad jag hört.

Nästan rätt, detta gällde en speciell bonus för ett tag sen där man kunde välja valuta SEK, USD och British pounds, man fick 30 oavsett vad man valde, självklart valde jag pund då den stog högst i kurs, akta nitlotten på den som valde SEK.

Länk till kommentar

CDpoker har nu mini view, är det fler Ipokersajter med miniview?

CDPoker is proud to announce the launch of its new and improved poker room software that was designed to make sure your poker experience is the best it can possibly be. The highly anticipated changes make the gaming experience much more appealing as they include: a “mini table” option, easier access to the games and much more… just for your convenience.

Länk till kommentar

Hej

Jag bara VISA kort och undrar vilket ni rekommenderar att man skall skaffa för att få ut sina pengar här?

Hur mycket bör man ha tjänat i hop för att det skall löna sig att skaffa NETELLER eller liknande och plocka ut pengarna med

Dom har ändrat det där nu. Man kan ta ut via sitt VISA-kort men de kommer troligen be dig faxa eller scanna ditt ID och visakortet för att de ska se siffrorna. Då jag inte hade möjlighet till detta valde jag att ta ett digitalfoto på det hela med den bästa inställningen på kameran. De accepterade det med =)

För att använda denna metod behöver du ha tjänat ihop minst 500 dollar

Länk till kommentar

• 1 month later...

iPoker supportar inte att man öppnar ett till konto på en annan site men det går på något sätt.

Kunde inte registrera konto på CDpoker då jag redan har ett Titanpoker konto. Tjejen på kundservice berättade att man bara kunde ha ett konto på hela Ipoker nätverket. Kan det stämma? någon som har konto på flera Ipoker skins?
Länk till kommentar

• 2 weeks later...