-ULLIZ- Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Hej Jag bara VISA kort och undrar vilket ni rekommenderar att man skall skaffa för att få ut sina pengar här? Hur mycket bör man ha tjänat i hop för att det skall löna sig att skaffa NETELLER eller liknande och plocka ut pengarna med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Nu har jag väntat i 8dagar på mitt bank-wire uttag. Börjar bli lite orolig om jag kommer få pengarna, har aldrig väntat såhär länge på pengarna nån gång. Är de fler än jag som har samma problem, och inte har fått in pengar på banken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-ULLIZ- Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Nu fungerar klienten hos mig i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Hos mig med. Jag väntar svar från ipoker om det är hela nätverket eller bara de olika bolagen som har problem. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 27 Maj , 2006 Rapport Share Postad 27 Maj , 2006 ännu smartare med pund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 jag registera och man skulle få 30£ gratis men inget på kontot någon som vart med om samma sak!? vad kan det bero på? live supporten funkar ju inte heller så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RödGrönBlå Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Så många utnyttjade det så de ändra vilkoren. Man kan få $20 (kanske €20 med) om man använder en viss länk eller kör på cdp30free-koden inom vissa ramar... I vilket fall så ändrade de en massa och visade ytterliggare tendenser på varför man inte skall spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poddan Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Tänkte ta ut överskottet på cdfree30 koden. Ser att jag är tvungen till att lägga in 20 dollar för att kunna ta ut det igen via neteller. Känns inte helt gratis om man inte får ut ett öre därifrån. Så frågan är: Har ni som väntar på pengar fått ut dem än via neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RödGrönBlå Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Jag satte in pengar med Neteller så när jag tog ut dem så funkade det finfint med Neteller. Kostade inte speciellt mycket i avgift till banken sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HH14 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Nu har jag väntat i 8dagar på mitt bank-wire uttag. Börjar bli lite orolig om jag kommer få pengarna, har aldrig väntat såhär länge på pengarna nån gång. Är de fler än jag som har samma problem, och inte har fått in pengar på banken? Har du fått dina pengar ännu kornone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-ULLIZ- Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Hej jag tog ut pengar via moneybookers i går och än syns de inte på mitt moneybokkers konto utan bara dragna från cd poker så jg undrar hur långt tid det brukar ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xermi Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 tog ut till neteller, tog ca 24h och var inga problem alls! mvh Jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 är supporten seg eller det är bara om en icke-registrerad användare mailar om bonusar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 det är nog supporten som är seg. det brukar ta tre dagar innan man får mail av en fysisk person. så det är bara att stå ut, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johnhoffa Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Nån annan som har problem att ansluta just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomtah Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Heja Falcy. Om man väljer Euro som valuta då man gör konto så ska man få 30 EURO istället för 30 USD, det är vad jag hört. Nästan rätt, detta gällde en speciell bonus för ett tag sen där man kunde välja valuta SEK, USD och British pounds, man fick 30 oavsett vad man valde, självklart valde jag pund då den stog högst i kurs, akta nitlotten på den som valde SEK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 CDpoker har nu mini view, är det fler Ipokersajter med miniview? CDPoker is proud to announce the launch of its new and improved poker room software that was designed to make sure your poker experience is the best it can possibly be. The highly anticipated changes make the gaming experience much more appealing as they include: a “mini table” option, easier access to the games and much more… just for your convenience. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 liten screenshot också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limes Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 Hej Jag bara VISA kort och undrar vilket ni rekommenderar att man skall skaffa för att få ut sina pengar här? Hur mycket bör man ha tjänat i hop för att det skall löna sig att skaffa NETELLER eller liknande och plocka ut pengarna med Dom har ändrat det där nu. Man kan ta ut via sitt VISA-kort men de kommer troligen be dig faxa eller scanna ditt ID och visakortet för att de ska se siffrorna. Då jag inte hade möjlighet till detta valde jag att ta ett digitalfoto på det hela med den bästa inställningen på kameran. De accepterade det med =) För att använda denna metod behöver du ha tjänat ihop minst 500 dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marre5 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Kunde inte registrera konto på CDpoker då jag redan har ett Titanpoker konto. Tjejen på kundservice berättade att man bara kunde ha ett konto på hela Ipoker nätverket. Kan det stämma? någon som har konto på flera Ipoker skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Jag har på Noble, Titan och CDpoker. Så visst funkar det. Det är inte så att du eller nån annan reggat ett tidigare från erat hushåll? För man får bara ha ett per ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Förr kunde man han flera konton på ipoker, och om man hunnit med att skaffa flera så får man såklart behålla dom gamla. NUförtiden kan man dock inte öppna fler än 1 konto i nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 iPoker supportar inte att man öppnar ett till konto på en annan site men det går på något sätt. Kunde inte registrera konto på CDpoker då jag redan har ett Titanpoker konto. Tjejen på kundservice berättade att man bara kunde ha ett konto på hela Ipoker nätverket. Kan det stämma? någon som har konto på flera Ipoker skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eeken Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Är iPoker ett fiskigt nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts