Gå till innehåll

SAJT: CDpoker.com


ades_va

Recommended Posts

  • Svars 342
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tjena jm_j !

 

Ska försöka ordna ditt konto till på söndag så du hinner deltaga i frirullen.

 

dave_3000;

 

Flash version av CDPoker (Spela i browsern) kommer att finnas. Utvecklingen av det sker nu.

 

popquee;

 

Hej du,

 

Online supporten i CDPoker är något unikt bland de flesta pokerrum, det sitter ungefär 150 personer som sköter supporten för CDPoker. Men eftersom det är ett så pass stort pokerrum kan det ibland dröja med att få svar.

 

Dock tycker jag inte att 15 min är någon längre tid för att vara ärlig.

 

Vänliga hälsningar,

 

//CDPoker gänget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CDPokerTim, antar det inte är någon chans på att bli registrerad via pf.nu i efterhand om man var dum nog att registrera sig utan någon referral i fredags?

 

Nåja, man får väl skylla sig själv när man är korkad. :-)

 

Självklart kan du deltaga utan referrer.

Frirullen är öppen till alla med max 600 platser. Enda kravet är att ni har lösenordet som jag medger inte direkt var någon rebus.

 

Vi får helt enkelt komma på något bättre nästa gång.

 

Tack för det snabba svaret. Jag undrade mer ifall man kunde få ta del av välkomsterbjudandet ($15 + bonus på deposit) så man kan testa siten även ifall man inte skulle klonka i turneringen.

 

Klistrar in min fråga från frirulletråden då det inte riktigt handlar om frirullen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej & hå!

 

Har en liten fråga som jag hoppas få besvarad. Har startat ett litet bygga-bankrulle-projekt på CDPoker (som för övrigt kan följas i min dagbok här på forumet)

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/38815-poker-och-universitetsstudier-ett-olyckligt-aektenskap.html

 

Det jag undrar är hur jag på bästa sätt kan kopiera HH och få in det här i forumet på ett bra och snyggt sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej & hå!

 

Har en liten fråga som jag hoppas få besvarad. Har startat ett litet bygga-bankrulle-projekt på CDPoker (som för övrigt kan följas i min dagbok här på forumet)

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/38815-poker-och-universitetsstudier-ett-olyckligt-aektenskap.html

 

Det jag undrar är hur jag på bästa sätt kan kopiera HH och få in det här i forumet på ett bra och snyggt sätt?

Om du använder PO kan du kopiera därifrån. Annars finns det HH converter...har dock ingen adress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fixat deposit-bonusen hos er, finns det någon reload-bonus nu man kan ta del av?

Isåfall, var skriver man in bonus-koden och måste man deposita igen?

 

Hej,

 

Reload bonusar sker cirka två gånger i månaden och av varierande summa.

Du ser en stor popup i lobbyn av CDPoker när det sker och bonusen läggs in automatiskt på en insättning.

 

Har du dock bonusdollar kvar, även om det är $5 kommer du inte att få bonusen automatiskt. Var noga med att inte ha några bonusdollar kvar när gör en insättning för reloadbonusen!

 

Hälsningar,

 

//CDPoker gänget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello

 

CDPokerTim

 

CDPoker.com - $15 signup bonus +150% upp till $600 + goodie!

http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/34471-cdpoker-upp-till-600-i-bonus-och-keps.html

 

Can you tell me CDPokerTim is this bonus still vaild ?

 

 

Hello,

 

The free CDPoker bonus was ment as a good start on a bankroll for Scandinavian players.

Due to recent fraud attempts we have had to temporarily disable the free bonus.

Everyone from Scandinavia affected by this should contact me via a private message.

 

Sincerely,

 

//the CDPoker Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej & hå!

 

Har en liten fråga som jag hoppas få besvarad. Har startat ett litet bygga-bankrulle-projekt på CDPoker (som för övrigt kan följas i min dagbok här på forumet)

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/38815-poker-och-universitetsstudier-ett-olyckligt-aektenskap.html

 

Det jag undrar är hur jag på bästa sätt kan kopiera HH och få in det här i forumet på ett bra och snyggt sätt?

 

Hej Zam,

 

Jag önskar dig lycka till och läser ivrigt på resan upp mot $20 000!

 

Hälsningar,

 

//CDPokerTim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej gott folk!

 

Det var ett tag sedan vi gjorde ett inlägg i denna tråden så jag tänkte jag kunde lägga in ett verkligen värdefullt erbjudande.

 

ECOOP 2007 - European Championship of Online Poker

 

CDPoker kommer att och håller redan idag i flera satelliter till denna 2.5 miljoner dollar garanterade turneringen som startar den 30nde November och körs på till den 9 december.

 

Alla events kommer att ha en sattelitstruktur samt direkta inköp.

Dessutom:

 

* ECOOP kommer att ha en leaderboard där spelare kommer att rankas baserat på deras positioner i de diverse turneringarna.

 

 

* De top 50 spelarna i denna leaderboard kommer att deltaga i en $50 000 freeroll som kommer att ske dagen efter main eventet. Vinnaren av turneringen kommer att bli krönad ECOOP 2007 MVP.

 

 

* ECOOP bracelets kommer att ges till vinnarna.

 

 

Eventen ser ut som tabellen nedan:

 

attachment.php?attachmentid=13&stc=1&d=1188483636

event.jpg.9edaaf4417f094d56e22abb6abfe5464.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eventen ser ut som tabellen nedan: http://pokerforum.nu/forum/attachmen...1&d=1188483636 Bifogade bilder Filtyp: jpg event.jpg (25.8 KB, 2 visningar)

 

vBulletin-meddelande USER, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

  1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
  2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Fick nedanstående erbjudande från CDPoker häromdan. De vill att jag skall aktiverad mitt inaktivta konto i utbyte mot tre turneringsbiljetter.

 

Enligt nedan är det väl sjävklart att man får tre buy-ins till ett totalt värde av $219 (55+109+55) eller ?

 

[EDIT] Frågan riktas (i först hand) till CDPokers representant.

 

 

*************

Congratulations!

 

We’re pleased to inform you that your CDPoker account has been credited with Three Free Tournament Tokens.

 

In order to receive the Free Tokens, all you have to do is Sign up for a real CDPoker Account. simply click on the cashier button, enter the necessary information and then click on register.

 

The Tokens are for the following Tournaments:

 

* $25,000 Daily Tournament Monday - Thursday at 18:45 (Server Time)

Qualifier will be held every Tuesday at 18:00.

The Token value is $55

CDPoker will give 10 seats for the $25,000 tournament!

 

* $20,000 every Saturday at 18:30 (Server Time)

Qualifier will be held every Friday at 18:00.

The Token value is $109

CDPoker will give 5 seats for the $20,000 tournament!

 

* $50,000 every Friday at 19:00 (Server Time)

Qualifier will be held every Thursday at 18:00.

The Token value is $55

CDPoker will give 10 seats for the $50,000 tournament!

 

Please note the Tokens are not credited automatically. In order to receive them, simply contact our Online Support 24/7 or send an e-mail to our Support team at Support@cdpoker.com, following your deposit.

 

Your account will be credited within moments.

 

We at CDPoker hope to see you among the winners!

 

All the best,

CDPoker Support Team

http://www.CDPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till CDpokers repesentant

 

För det första, ska jag väl säga att jag har CD-poker som en av favortit pokersiter som jag spelar på och varit reggade där sedan ca 1 år , bra support med snabba svar , och det märks att man är måna om sina spelare i form av olika re-load , generösa inbjudningar till speciella turneringar mm.

 

Men undrar över en sak, jag är den enda har kunnat reg. mig CD-poker i familjen , de andra kan inte göra det i familjen - vi har flera dator, men samma ip-nummer.

 

Inte ska man väl behöva gå till grannen för att en annan familjemedlem ska kunna regga sig ?! Eller ?!

 

För det är så, att när en annan familje medlem har försökt regga sig, får han/hon alltid upp mitt användar konto automatiskt, trots nedladdning av er pokerklient dirket från er hemsidan

 

 

Hej å hå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... den senast inloggades användarnamn/lösen är förifyllt på respektive dator..

 

Jo det vet jag, det är samma sak med andra pokersiter, att det är samma användarnamn/ inloggandes som är förifylllt - men skillnade är att på CD poker verkar det inte fungera att reg. ny familjemedlem på en och samma dator - som det gör ex med pokerstars.

 

Ok det var ett tag sedan vi försökte, vi ska göra ett nytt test igen - annars får grannen påhälsning snart...:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det brukar vara så att den senast inloggades användarnamn/lösen är förifyllt på respektive dator...det har inget med ipadressen att göra.

 

Nehepp du, , det går inte alls att reg. ny familjemedlem , om man gång redan har laddat ner pokerklienten från CD-poker -

 

Har både avinstallerat och laddat ner klienenten på nytt ( bytt ipnummer också faktiskt )

Mitt användarnamn kommer upp - och i och med det , kommer det inte fram någon typ av text eller dialogruta " Creating an Account "

 

Det kan betyda, att CDpoker har ett s.k litet spionprogram eller vad vi nu ska kalla det i sin nedladdnings klient, som grävt ner sig någonstans i datorn och förhindrar att regga 2 personer ur en familj på och samma dator - så det blir att bjuda in sig själv till granne på en kopp kaffe och föra in samtalet på poker ...och ladda ner programet i hans dator..om man nu vill låta en andra familjemedlem börja spela på CDpoker

 

Vad säger den Officiell Sajtrepresentant "Poker Tim för CD poker här på forumet om detta

- har jag fel ?!

Om, hur gör man då om en annan familje medlem vill börja spela på CD poker - ........måste vi besöka grannen ?

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nehepp du, , det går inte alls att reg. ny familjemedlem , om man gång redan har laddat ner pokerklienten från CD-poker -

 

Har både avinstallerat och laddat ner klienenten på nytt ( bytt ipnummer också faktiskt )

Mitt användarnamn kommer upp - och i och med det , kommer det inte fram någon typ av text eller dialogruta " Creating an Account "

 

Det kan betyda, att CDpoker har ett s.k litet spionprogram eller vad vi nu ska kalla det i sin nedladdnings klient, som grävt ner sig någonstans i datorn och förhindrar att regga 2 personer ur en familj på och samma dator - så det blir att bjuda in sig själv till granne på en kopp kaffe och föra in samtalet på poker ...och ladda ner programet i hans dator..om man nu vill låta en andra familjemedlem börja spela på CDpoker

 

Vad säger den Officiell Sajtrepresentant "Poker Tim för CD poker här på forumet om detta

- har jag fel ?!

Om, hur gör man då om en annan familje medlem vill börja spela på CD poker - ........måste vi besöka grannen ?

 

 

Mvh

 

Haha...OK, fan vad weard.

 

Så fler kan antagligen spela från din dator/hem men man kan inte skapa ett nytt konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha...OK, fan vad weard.

 

Så fler kan antagligen spela från din dator/hem men man kan inte skapa ett nytt konto?

 

Det verkar inte bättre, tills någon har bevisat motsatsen:evil:

Med andra ord - över till grannen och ladda ner klienten och skapa ett konot - sen hem och logga in med det nya , så 2 familjemedlemmar kan spela - ...faen vet, kanske inte ens det går...osvuret är bäst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...