Quper Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Jag undrar ifall det är någon som kör framgångsrikt på nivåerna 10/20 eller högre på FL shorthanded som skulle kunna skicka över en handhistory på 100 händer eller så. Skulle vara grymt värdefullt eftersom just nu känns det lite som att mitt spel har fastnat och jag skulle behöva lite inspiration för att få det gå vidare. Min epost är roland.ohlsson@swededesign.se ifall någon skulle kunna tänka sig göra det * Flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Jag tror ditt bästa bet är att istället posta dina egna HHs och förklara funderingarna du har så folket på forumet kan hjälpa dig, samtidigt som även andra får ta del av informationen! Bara ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quper Postad 28 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Jag tror ditt bästa bet är att istället posta dina egna HHs och förklara funderingarna du har så folket på forumet kan hjälpa dig, samtidigt som även andra får ta del av informationen! Bara ett tips Har gått igenom min history och upptäckt en del fel. dock är jag mera intresserad av nya sätt att se på hur man kan göra för att få maximal effekt och minimal förlust. visst stämmer det att folk hellre säger vad som är fel på andras än visa upp sin egen men nu är det itne mina egna prister jag vill hitta utan de andras styrkor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Ok. Dock är det nog inte många som kanske vill helt sonika skicka sina HHs till någon eftersom det är ganska -EV att ge ett facit till en stor del av deras händer. Om du inte får något svar så kan du alltid lusläsa igenom alla HHs här på forumet och läsa svaren som alla olika situtaioner får hur man bör spela. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Det kan nog vara bra iof om du är villig att själv dela med dig av dina egna HHs så att den andra parten också får lite att analysera och granska. Det skulle nog ge dig ganska mycket också, att ha någon att bolla med liksom. Det är grymt värdefullt att ha någon att prata och diskuter om poker med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quper Postad 28 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Det kan nog vara bra iof om du är villig att själv dela med dig av dina egna HHs så att den andra parten också får lite att analysera och granska. Det skulle nog ge dig ganska mycket också, att ha någon att bolla med liksom. Det är grymt värdefullt att ha någon att prata och diskuter om poker med! Jo helt klart. dock är frågan ifall det är någon som skulle vilja bolla mellan varann tankar om poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts