Gå till innehåll

En slingrig orms ambitioner.


Timmitheman1

Recommended Posts

Rubriken får mig att låta som en sliskig hustler men tyckte den passar rätt bra in på mitt SvS nick Snake911.För ni som spelar 1/2 känner ni nog igen mig, om inte.Beklagar jag sorgen =P

 

Skämt å sido.

 

Tänkte starta en dagbok för skojjs skull bara. Det blir nog inte så att jag uppdaterar regelbundet då jag har rätt mycket både privat och poker mässigt.

 

Lite om mig:

 

Har spelat Poker i snart 8 år. Har gått upp och ner. Har mesta delen av min poker karriär spelat micro stakes/small stakes. Det har gått trögt med att lära sig detta spelet. Jag bidrar det till min genialiska idea om att jag skulle både bli poker proffs och proffs fighter samtidigt. Lite matte nu..Smällar i huvudet+poker teori/pokerspelande= not so fucking smart. Blev coachad av FenderJaguar som Krantz från 2m2mm har coachat och har sidan Deucescracked. Lärde mig knappt ett piss, inte för att han var en dålig coach, det va bara jag som va trög. Hade inte ens lärt mig hur jag skulle bryta ner hand ranges etc.

 

En liten rolig historia va den gången när jag jobba på lager, va 23 år gammal då och skulle gå min första proffs fight kickboxning med K1 regler. Hade tränat i drygt 2 år då. Jobba 07.00-16.00 varje dag,träning 6 dagar i veckan och sparring 4 dagar i veckan. Hur ska jag göra för att få in pokern i allt detta.Jo,jag gick upp 05.00 på morgonen,spela 1 och 1/2 timme innan jag drog mig till jobb.Kom hem efter jobb, grinda, drog och träna sen när jag kom hem runt 11 tiden så spela jag 1 timme till. Problemet va bara här att VARJE session va en brain dead session villket resultera i att jag fick stor stryk...på 5nl och 10nl.

 

Detta va 2012 och jag fortsatte att tävla i bland annat BJJ,Submission wrestling, shootfighting och gjorde min debut i Amatör MMA i mars detta året. Styrde matchen väl, har kommit underfull med hur jag ska tajma slag med nertagningar etc och jag känner att jag nått en ny nivå. Dessvärre fucka jag upp mentalt. Jag ställde frågan om varför jag gör detta. 6 veckors träning och allt kändes bra, så dyker den frågan upp. Precis när man ska in, inte direkt en bra grej, och det visa sig i matchen. Förlora på triangle choke mot en motståndare jag tror jag hade kunnat besegra om jag varit i mitt sinnesfulla tillstånd.

Fighting är lite som Poker. Du måste vara närvarande. Är du inte det kan det stå dig dyrt, och det gjorde det för mig. Men,men. Om det är något Poker har lärt mig så är det inte att vara resultat orienterad. Man lär sig så länge man lever.

 

Det går lite upp och ner nu om man ska fightas igen. Jag är 27 år gammal nu och det är dags att göra ett val. Jag utvecklas fortfarande i min sport och är tränare och coach. Just nu känns det extremt bra att kombinera det och pokern. inga hjärn skador och jag utvecklas liksom i båda områdena utan att det blir någon form av press. Jag gör det för att jag tycker att det är roligt, villket är huvudsaken.

 

Målen jag har med pokern är att göra mig känd på 5/10 nivåerna.Jag lurkar runder på 1/2 än så länge och känner att det är en lagom nivå för tillfället.

 

Springer på 2.26bb/100 efter 25.891 händer. Jag känner redan nu att jag har ett övertag över dem flesta regsen och det är inte för att låta arrogant. Har haft mina dagar av arrogans och har lärt mig att inte underskatta ens en guppy. Har en polare som spelar professionellt 100nl$/200nl$ som jag studerar med som håller koll på mig om jag gör misstag som jag inte själv ser. Vi studerar mycket,mer eller mindre varje dag. Om det är någon som är sugen på att joina oss för studier är ni mer än välkomna. Jag är kanske tävlings inriktad men jag vet om att man behöver hjälpas åt för att bli bättre och utvecklas. Vi är öppna för konstruktiv kritik ifrån alla håll och kantor, bara dem är logiska :)

 

Snake911 over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev det runt 1k händer och lite studering. Ska jobba 38 timmar sammanlagt nu i helgen så blir inte mycket tid åt pokern. Kommer istället försöka studera lite under helgen.

 

Håller på att läsa en bok som heter Känslans Intelligens av Daniel Coleman. Rekommenderar starkt den boken till dem som har bland annat problem med tilt.

 

Snake911 over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem senaste dagarna har varit mycket jobb och skola. Har varit för trött för att grinda men däremot har jag studerat.

 

Har fått ihop ungefär 600 händer på dem här dagarna och tänkte ta mig tid idag att grinda,då jag är ledig. Har som sagt studerat så gjort lite ändringar i mitt game både preflop och postflop.

 

Resultat för dagen kommer senare ikväll!

 

Snake911 over and out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte mycket till grindande idag, fick in 247 händer. Lyckades dock springa bra under dem händerna så är uppe ungefär 1 1/2bi för dagen. Resultatet ifrån denna månaden är 12bi. Studera den mesta delen idag. Gick igenom några händer med min polare.

 

En av händerna jag gick igenom.

GTECH G2 (Boss) - kr2 NL (5 max) - Holdem - 5 players

Hand converted by PokerTracker 4: http://www.pokertracker.com

 

BB: 61.98 BB (VPIP: 50.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 12)

UTG: 82.85 BB (VPIP: 42.00, PFR: 21.00, 3Bet Preflop: 2.50, Hands: 103)

CO: 207.85 BB (VPIP: 21.43, PFR: 13.39, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 117)

BTN: 93.59 BB (VPIP: 27.78, PFR: 19.58, 3Bet Preflop: 7.19, Hands: 395)

Hero (SB): 193.83 BB

 

Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

 

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has As Kd

fold, fold, BTN raises to 2.88 BB, Hero raises to 10 BB, fold, BTN calls 7.13 BB

 

Flop : (21 BB, 2 players) 4s 3s 9d

Hero bets 10.5 BB, BTN calls 10.5 BB

 

Turn : (42 BB, 2 players) Qc

Hero bets 21 BB, BTN calls 21 BB

 

River : (84 BB, 2 players) Js

Hero bets 152.33 BB and is all-in, fold

 

Hero shows As Kd (High Card, Ace)

(Pre 0%, Flop 0%, Turn 0%)

 

Hero wins 81.91 BB

 

 

Kom gärna med förslag på vad nu själv hade gjort i denna situationen :)

Redigerad av Knuckles89
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobb och åter jobb.Försöker spara ihop till en resa. Vart jag ska har jag inte bestämt riktigt ännu. Antingen blir det Amsterdam eller så åker jag på en tränings resa till Thailand för att träna MMA/Muay Thai på AKA eller Tiger. Drar jag till Thailand stannar jag där i 1-2 månader. Hade varit fett att ha nått runt 2/4-2.5/5 innan man drar ditt så man kan göra lite cash medans man är där. Tror dock inte jag kan lira på SvS när jag är utomlands, så får bli någon annan sida.

 

På grund av jobb så har pokern kommit i andra hand. Fick in 1500 händer och -3bi i Torsdags. Har studerat dem här två dagarna jag jobbat,men i liten dos. Gått igenom lite händer och kollat videosar.

 

Idag är tanken att jag ska få in 1500-2000 händer och studera.

 

Månadens mål är att försöka nå 400nl och få in runt 25k händer. Förra månaden fick jag in drygt 26k händer..

 

Resultat kommer senare idag.

 

Snake 911 over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat 914 händer hitintills. Håller på att studera några händer jag tyckt varit väldigt kluriga.

 

Bland annat denna handen.

 

Min tankeprocess i denna handen är:

 

Preflop range träffar inte denna brädan lika hårt som den hade gjort om jag inte blockerat majoriteten av hans preflop calling range med premium händer. Samt att jag blockerar majoriteten av hans 4bet range för värde(förutom QQ,JJ)

 

 

I och med att jag inte har så många händer på spelaren så lutar jag mig mot att han faktiskt 4bettar premium händer som AK/QQ+.

 

3bet calling range OOP kan vara AJs,AQs,QKs,KJs,9Ts,77-JJ,78s,JTs,ATs,KTs,QTs.

 

Hans range kan definitivt vara lösare än vad jag skriver och så klart tightare. Det kan hända att han foldar KTs,QTs,JTs OOP .Det är svårt att pin pointa hans range på grund av för lite händer och reads. Hade jag vetat om att han är en spewtard och en fisk så kanske det hade varit lite annorlunda i handen. Hade nog bettat flop då för värde. Men av dem händerna jag har på han så ser jag att han börjar shapa upp till en rätt tight spelare.

 

Flop: Checkar tillbaka för händerna jag oftast brukar vilja få värde ifrån är AQ,AJ,AT och dem händerna blockerar jag.Hade det varit en fisk hade jag däremot bettat för deras 3bet calling range är antagligen mycket widare än en tight regs, därför anser jag att en flop check back inte är det sämsta, samt att händer som 88-JJ kanske bara synar 1 street i villket fall som helst. AJ,AT synar 2 streets.

 

Det är inte så i heller att jag direkt är rädd för en D turn då jag blockerar Ad. Kollar man hur många kombinationer av D drag han har är dem extremt låga. KTdd,KJdd,87dd(kan ha flera om han är kass)

 

Turn: Min range är cappad och jag förstår varför han vill attackera den rangen, hade han checkat tillbaka hade jag bettat runt 1/2 av potten för att få värde av 88-JJ AT,AJ. lutar mig mer mot att han faktiskt 4bettar den handen. Hans range när han bettar är som sagt bluffar,några färger och så klart AJ,AQ,ATs. Jag har inte lagt till svaga händer som A2-A9s så jag förmodar att han antingen 4bettar eller foldar dem händerna(kan ha fel, visar det sig att han gör detta så adjustar jag)

 

 

Rivern: Han checka tillbaka och nu är hans range cappad till mest svaga händer. AQ,AJ,ATs,färg och sets ska oftast barrela rivern för värde, och på grund av att han hade också barrelat sina bluffar då min range är cappad hade jag synat rivern. Nu när han checkar vill jag ha lite värde ifrån hans svaga range. Jag bestämmer mig för att bettat relativt smått på grund av att jag vill ha syn ifrån en svag range av händer. JJ/TT ck/synar oftast turnen för showdown value.

 

Den här killen bestämmer sig för att raisa. Detta är en situation som jag oftast inte står inför på 200nl. Jag ser absolut inte ner på 200nl regs utan jag försöker respektera dem flesta där, till och med fiskar. Enligt mig kan alla ha händer,sen hur dem spelar dem är en annan sak. Men, jag har svårt för att få mig själv att tro att en 200nl reg har erfarenheten att förstå sig på att min range är som den är och att han kan attackera den genom att kanske raisa rivern som han gjorde. Har han nu erfarenheten och han bluffa mig av handen, kudos till han. Killen kommer klättra snabbt, tror jag.

 

Hans range är extremt polariserad. För att ta den linjen han tagit så måste han ha reads som säger att jag checkar tillbaka svaga Ax händer, samt att synar om han stabbar turn och att jag kommer att bluffa/värde betta på rivern om han checkar! Har han sets, flushes etc måste han betta, har han bluffar MÅSTE han betta, för jag checkar tillbaka Qx händer som jag 3bettat preflop på rivern för jag har showdown value. Han missar värde om han inte bettar rivern och han missar chansen att bluffa av mig ifrån Qx eller något som har showdown value mot hans luft. Svaga färger har också chansen att få värde ifrån Ax händer, dem gör sig inte bra som en ck/raise för värde på rivern. Ck/call kan jag se med svaga flushes men inte en ck/raise om killen inte vet om att jag är call happy med trash :P

 

Av det jag har nämnt så tror jag att denna killen oftast har nötterna(spelat nötterna dåligt) i denna situationen, är han så bra som jag nämnt tidigare så hoppas jag verkligen att han kliver upp snabbt. För det är fan riktigt coolt gjort av han om han bluffa av mig ifrån denna handen.

 

Om du/ni som läser har någon annan sorts infalls vinkel av denna handen så dela gärna med dig/er :)

 

GTECH G2 (Boss) - kr2 NL (5 max) - Holdem - 5 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

SB: 113 BB (VPIP: 65.08, PFR: 11.11, 3Bet Preflop: 2.56, Hands: 65)

BB: 240.46 BB (VPIP: 32.30, PFR: 21.86, 3Bet Preflop: 7.73, Hands: 532)

UTG: 192.13 BB (VPIP: 25.74, PFR: 19.80, 3Bet Preflop: 11.63, Hands: 104)

Hero (CO): 166.85 BB

BTN: 200.94 BB (VPIP: 30.53, PFR: 21.47, 3Bet Preflop: 7.18, Hands: 494)

 

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

 

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A:diamond: K:spade:

 

UTG raises to 2.88 BB, Hero raises to 9 BB, fold, fold, fold, UTG calls 6.13 BB

 

Flop: (19.5 BB, 2 players) 9:diamond: Q:diamond: A:club:

UTG checks, Hero checks

 

Turn: (19.5 BB, 2 players) 5:diamond:

UTG bets 14.63 BB, Hero calls 14.63 BB

 

River: (48.75 BB, 2 players) 4:club:

UTG checks, Hero bets 18 BB, UTG raises to 61 BB, fold

 

UTG wins 82.64 BB

Redigerad av Knuckles89
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat 914 händer hitintills. Håller på att studera några händer jag tyckt varit väldigt kluriga.

 

Bland annat denna handen.

 

Min tankeprocess i denna handen är:

 

Preflop range träffar inte denna brädan lika hårt som den hade gjort om jag inte blockerat majoriteten av hans preflop calling range med premium händer. Samt att jag blockerar majoriteten av hans 4bet range för värde(förutom QQ,JJ)

 

 

I och med att jag inte har så många händer på spelaren så lutar jag mig mot att han faktiskt 4bettar premium händer som AK/QQ+.

 

3bet calling range OOP kan vara AJs,AQs,QKs,KJs,9Ts,77-JJ,78s,JTs,ATs,KTs,QTs.

 

Hans range kan definitivt vara lösare än vad jag skriver och så klart tightare. Det kan hända att han foldar KTs,QTs,JTs OOP .Det är svårt att pin pointa hans range på grund av för lite händer och reads. Hade jag vetat om att han är en spewtard och en fisk så kanske det hade varit lite annorlunda i handen. Hade nog bettat flop då för värde. Men av dem händerna jag har på han så ser jag att han börjar shapa upp till en rätt tight spelare.

 

Flop: Checkar tillbaka för händerna jag oftast brukar vilja få värde ifrån är AQ,AJ,AT och dem händerna blockerar jag.Hade det varit en fisk hade jag däremot bettat för deras 3bet calling range är antagligen mycket widare än en tight regs, därför anser jag att en flop check back inte är det sämsta, samt att händer som 88-JJ kanske bara synar 1 street i villket fall som helst. AJ,AT synar 2 streets.

 

Det är inte så i heller att jag direkt är rädd för en D turn då jag blockerar Ad. Kollar man hur många kombinationer av D drag han har är dem extremt låga. KTdd,KJdd,87dd(kan ha flera om han är kass)

 

Turn: Min range är cappad och jag förstår varför han vill attackera den rangen, hade han checkat tillbaka hade jag bettat runt 1/2 av potten för att få värde av 88-JJ AT,AJ. lutar mig mer mot att han faktiskt 4bettar den handen. Hans range när han bettar är som sagt bluffar,några färger och så klart AJ,AQ,ATs. Jag har inte lagt till svaga händer som A2-A9s så jag förmodar att han antingen 4bettar eller foldar dem händerna(kan ha fel, visar det sig att han gör detta så adjustar jag)

 

 

Rivern: Han checka tillbaka och nu är hans range cappad till mest svaga händer. AQ,AJ,ATs,färg och sets ska oftast barrela rivern för värde, och på grund av att han hade också barrelat sina bluffar då min range är cappad hade jag synat rivern. Nu när han checkar vill jag ha lite värde ifrån hans svaga range. Jag bestämmer mig för att bettat relativt smått på grund av att jag vill ha syn ifrån en svag range av händer. JJ/TT ck/synar oftast turnen för showdown value.

 

Den här killen bestämmer sig för att raisa. Detta är en situation som jag oftast inte står inför på 200nl. Jag ser absolut inte ner på 200nl regs utan jag försöker respektera dem flesta där, till och med fiskar. Enligt mig kan alla ha händer,sen hur dem spelar dem är en annan sak. Men, jag har svårt för att få mig själv att tro att en 200nl reg har erfarenheten att förstå sig på att min range är som den är och att han kan attackera den genom att kanske raisa rivern som han gjorde. Har han nu erfarenheten och han bluffa mig av handen, kudos till han. Killen kommer klättra snabbt, tror jag.

 

Hans range är extremt polariserad. För att ta den linjen han tagit så måste han ha reads som säger att jag checkar tillbaka svaga Ax händer, samt att synar om han stabbar turn och att jag kommer att bluffa/värde betta på rivern om han checkar! Har han sets, flushes etc måste han betta, har han bluffar MÅSTE han betta, för jag checkar tillbaka Qx händer som jag 3bettat preflop på rivern för jag har showdown value. Han missar värde om han inte bettar rivern och han missar chansen att bluffa av mig ifrån Qx eller något som har showdown value mot hans luft. Svaga färger har också chansen att få värde ifrån Ax händer, dem gör sig inte bra som en ck/raise för värde på rivern. Ck/call kan jag se med svaga flushes men inte en ck/raise om killen inte vet om att jag är call happy med trash :P

 

Av det jag har nämnt så tror jag att denna killen oftast har nötterna(spelat nötterna dåligt) i denna situationen, är han så bra som jag nämnt tidigare så hoppas jag verkligen att han kliver upp snabbt. För det är fan riktigt coolt gjort av han om han bluffa av mig ifrån denna handen.

 

Om du/ni som läser har någon annan sorts infalls vinkel av denna handen så dela gärna med dig/er :)

 

mhmmm... intressant/häftig analys. Jag hänger dock inte med i hälften :-D

 

Du får gärna rätta mig fel, eller jag som läser av HH's helt fel. han kan inte ha nuts?

 

Lycka till vid borden. Vi har möts en hel del gånger :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in 2,287 händer idag. Har gått upp och ner hela dagen. -2.5bi.Har definitivt gjort misstag idag som ska korrigeras imorgon.Har 17 händer jag måste kolla igenom.Ju mer jag tränar ju bättre blir jag. Onward and Upwards!

 

För övrigt har det varit en intressant och prövande dag och hoppas på en sån dag imorgon igen!

 

Vi ses vid borden!

 

Snake911 over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mhmmm... intressant/häftig analys. Jag hänger dock inte med i hälften :-D

 

Du får gärna rätta mig fel, eller jag som läser av HH's helt fel. han kan inte ha nuts?

 

Lycka till vid borden. Vi har möts en hel del gånger :)

 

Jo Franco. Han kan ha KJdd,KTdd då jag inte blockerar Kd utan Ad.Utan Ad blir Kd automatiskt nötterna. Men jag förstår din tankegång. Det är klurigt om den här killen faktiskt hade raisat KJdd,KTdd som en ck/raise.. Villket kan resultera i att jag kanske gjorde en kass fold.

 

addar lite grejer:Vi är över 150bb djupa villket kan resultera i att han faktiskt kan ha 67dd,87dd,KJdd,KTdd. Har lite dilemma med denna handen efter det du poängtera ut franco. Det är en riktigt svår situation...

 

Detsamma.Lycka till! :)

Redigerad av Knuckles89
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo Franco. Han kan ha KJdd,KTdd då jag inte blockerar Kd utan Ad.Utan Ad blir Kd automatiskt nötterna. Men jag förstår din tankegång. Det är klurigt om den här killen faktiskt hade raisat KJdd,KTdd som en ck/raise.. Villket kan resultera i att jag kanske gjorde en kass fold.

 

addar lite grejer:Vi är över 150bb djupa villket kan resultera i att han faktiskt kan ha 67dd,87dd,KJdd,KTdd. Har lite dilemma med denna handen efter det du poängtera ut franco. Det är en riktigt svår situation...

 

Detsamma.Lycka till! :)

 

Jag har i flera minuter försökt formulera mig på ett sätt som gör mig förstådd. Men klockan är jättemycket och jag får fram inte fram min poäng riktigt. Får försöka sätta mig ner imorgon och formulera upp en förstårbar mening :D

 

EDIT:

(ska försöka ändå :-P Blir det alldeles för oläsbart så ber jag om ursäkt :))

 

Men FI's KAN ju inte ha nuts då du sitter på Ad. Det är en jättestor fördel för dig hur du ska analysera situationen. Du kan spela på informationen att du VET att han inte kan ha nuts. Du kan spela handen som att du har nuts, det kan inte han.

 

En spontan tanke. Om ni varit riktigt djupa så ser jag inte hur han hade kunnat syna på river om du överdegat hans c/r.

 

Hänger du med i hur jag tänker??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hänger med. Det är inte en dålig tanke. :-) 200bb deep hade man kanske kunnat få han att lägga sig. Tror att den linjen kan vara bättre att ta än att syna, då du slår all luft han bluffar med men du förlorar mot majoriteten av händer som färg och 2 par han spelat "dåligt"

 

Ju mer jag funderar på denna handen ju mer börjar jag tro att han faktiskt inte är så dum och att han bluffa av mig :shock:(kan ha fel)

 

Jag och min polare kommer gå igenom denna handen senare idag och se vad det är som jag gjort för fel. Hade lätt kunnat undvika denna situationen om jag bettat flop och turn. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick igenom handen med min polare jag posta. Som jag misstänkte. Jag skruva till den handen och han bluffa av mig ifrån handen.Jag underskatta min motståndare. Tänkte för mycket på att det är 200nl och att det inte är många som är kompetenta till att bluffa på det sättet. Läxan lärd.

 

Idag blir det 2 pass thaiboxning sen kanske jag grindar lite när jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlag borde du nog ge FI bredare range än du anger när ni är 150bb+ och du 3b sizear så litet som du gör med hänsyn till stackdjupen, FI bör iaf ha bredare range än du anger, vi pratar nl200 på svs? Folk har ju dålig koll på ranger där, men det kan ju gå åt båda håll, så pass brett att dom synar pre med KJo, KTo, QJo, JTo osv , eller åt andra håll att dom foldar på tok för mycket.

 

Som handen är spelad till river så tycker jag du öppnar upp för en random-checkraise när du betar den sizen du gör, tycker din hand blir ganska faceup och det kan sätta dig i jobbiga situationer precis som det nu blev.

Det blir en läcka i ditt spel om han är reg och läser detta och ser att du betfoldar TP i det läget, hade du däremot betsynat och ser att han har en bluff, så får du en ganska intressant info om FI däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlag borde du nog ge FI bredare range än du anger när ni är 150bb+ och du 3b sizear så litet som du gör med hänsyn till stackdjupen, FI bör iaf ha bredare range än du anger, vi pratar nl200 på svs? Folk har ju dålig koll på ranger där, men det kan ju gå åt båda håll, så pass brett att dom synar pre med KJo, KTo, QJo, JTo osv , eller åt andra håll att dom foldar på tok för mycket.

 

Som handen är spelad till river så tycker jag du öppnar upp för en random-checkraise när du betar den sizen du gör, tycker din hand blir ganska faceup och det kan sätta dig i jobbiga situationer precis som det nu blev.

Det blir en läcka i ditt spel om han är reg och läser detta och ser att du betfoldar TP i det läget, hade du däremot betsynat och ser att han har en bluff, så får du en ganska intressant info om FI däremot.

 

Håller med till 110%. Va exakt det min polare sa till mig. Skruva till det riktigt i min tankeprocess på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Döda kroppar och Emporia.. Det är typ det som har hänt idag.

 

Nej, jag är ingen seriemördare. Va och besökte Malmö Mässan i Malmö( kan ni fatta,malmö mässan I MALMÖ ha ha...:-P) Va inne och kolla på en utställning som dem kallar Body World. Massa balsamerade människor som donerat sina kroppar innan dem dog till utställningen. Riktigt intressant. Såg t.ex min framtid i en av alzheimers hjärnorna dem hade ställt ut..

 

Annars har dagen varit toppen.. 1780 händer och +977sek

 

1Ge9SePl.jpg

Redigerad av Knuckles89
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in runt 300 händer igår. 1 och 1/2 bi uppe. Jobbat mycket så har inte blivit så mycket tid över. Har studerat och lärt mig nya saker jag kan använda mig av på borden. Jag känner att jag börjar närma mig 400nl på SvS, både bankrulle mässigt och skill mässigt.

 

Planen va först att ta min första shot på 400nl på nyår, men snacka med min polare som stejkar mig och han tyckte att det va ok att ta en 5bi shot redan nu.

Redigerad av Knuckles89
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...