ShipThat$$ Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan @kukbajs ett utlåtande om ev tack 1 Citera
massive Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : @kukbajs ett utlåtande om ev tack jag vill ha en "det är mest synd om mig" från bajset aka "vunnitmestpå0.5någonsinpåsvs" åxå 1 Citera
Pokergod1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Såg att du höjde 11-20 kr pre massa gånger igår på borden igår eller när de var. Var du tilt eller är det nån ny strategi du har 😁 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 15 minuter sedan, säger Pokergod1 : Såg att du höjde 11-20 kr pre massa gånger igår på borden igår eller när de var. Var du tilt eller är det nån ny strategi du har 😁 Varken eller eller eller. Ingen tilt. Ingen ny strategi. Bara samma gamla vanliga spew och expriment-verkstad Citera
Pokergod1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 17 minuter sedan, säger massive : Varken eller eller eller. Ingen tilt. Ingen ny strategi. Bara samma gamla vanliga spew och expriment-verkstad Inte sett något likande från dig innan så blev lite orolig 😂 Hitta du något bra med den linjen då? Citera
massive Postad 52 minuter sedan Författare Rapport Postad 52 minuter sedan 28 minuter sedan, säger Pokergod1 : Inte sett något likande från dig innan så blev lite orolig 😂 Hitta du något bra med den linjen då? Närå. Ingen fara eller ko på isen Jag letar. Jag letar. Jag väntar. Jag väntar. Som en ökenblomma. Väntar på regn. 1 Citera
Recommended Posts