massive Postad igår kl 11:46 Författare Rapport Postad igår kl 11:46 Ajuste, spelade 50öres idag åxå för första gången på länge. det va kul som vanligt. Btw, jag går B137% på flop innan vi får in det på turn. Standard. Citera
massive Postad igår kl 11:47 Författare Rapport Postad igår kl 11:47 2 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Jag hade 55 😘 Kakkalorum och skitsnack. Skämta. well played sir Citera
massive Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan Fyfan va allt är wow wow yää yää nu alltså. 1 Citera
massive Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan Wow Yää Wow yää Nää nu blire testa Unibet en stund. Citera
massive Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan 13 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Hur ser augusti ut tot? 😬👀💀 Fråga mig igen när jag haft några plussdagar. du kommer märka det när det inte är en bitter sarkastisk ton som dominerar här i dagboken 1 Citera
massive Postad 17 timmar sedan Författare Rapport Postad 17 timmar sedan Nä nu orkar jag inte mer idag. Börjar med att X/R turn rakt in i holkad nöt. AI turn. Hejja hejja Min första tanke va syn. Men sen tänker jag att så jävla dåligt kan dom väl inte få in det? Snygg syn med AJ Gonatt! 1 Citera
Pokergod1 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Kul att se att du grindar på! Kämpa 1 Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 15 timmar sedan, säger massive : Nä nu orkar jag inte mer idag. Börjar med att X/R turn rakt in i holkad nöt. AI turn. Hejja hejja Min första tanke va syn. Men sen tänker jag att så jävla dåligt kan dom väl inte få in det? Snygg syn med AJ Gonatt! Första handen spelar jag som skit, dom andra 2 är väl rätt standard. Tagit mig friheten att hoppa förmiddags och eftermiddagspasset idag. Får se om det blir lir ikväll elle rinte Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 48 minuter sedan, säger Pokergod1 : Kul att se att du grindar på! Kämpa Amen tack! Dig har jag bara sett sporadiskt, och inget här inne på PF. Hur står det till? Hur mår du? Lirar du nått? Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Senaste 3 dagarna har väl inte vart nått mys direkt. Nu ska jag kolla händer, kanske slänger upp nån näve om det inte bara är massa jävla badbeats Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan FI är reggig och har 3bettat mig rätt frekvent och kört bully. Så jag tar en lågfrekvens 4bet pre. Jag är väl trött på att han kör över mig och tar ett stand. Min fråga handlar om min tankeproccess. Det är mest den jag frågar om. Sen får ni gärna prata om handen genrellt åxå såklart. Jag tänker såhär. Han 3bettar light. Han 5 bettar inte pre, så vi kan plocka bort typ alla 1010+, därför borde jag få många folds på en X/R flop mot en aggro som stabbar ofta. Vad tycker panellen? Som vanligt, gärna konstruktivt, och tycker ni allt bara e skit, så ge gärna en förklaring på varför, så man lär sig nått Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Å fyfan va dåligt å inte ställa river mot 2 fesk, om jag komme rtill R som jag gör.. Det här är badrun-spöket. Men vilken linje hade ni tagit? jag tycker OB flop, checken bakom turn är väl ok. River skit Citera
Pokergod1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 51 minuter sedan, säger massive : Amen tack! Dig har jag bara sett sporadiskt, och inget här inne på PF. Hur står det till? Hur mår du? Lirar du nått? Spelat väldigt lite i sommar, hoppar in nån timme här och där bara Annars är det fint med mig, läser din och kukens dagbok rätt ofta. Kul underhållning! Må gott 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan GTO säger pure call. Men förutsätter 13bb ish size och 10% (8,9) 3bet i BB mot CO. Hur tänker vi om FI 3bettar för mkt? (Som i detta fall) 3bettar för lite? För liten size? för stor size? In-game kommer jag tänka "fel size, 3bettar för mkt" å 4betta pure utan att tänka på det en extra gång. Tar en syn mot större size eller tightare 3bet-range. Jag foldar aldrig här IP. Hur gör djur? Citera
ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Otroligt svårt att säga nåt utan stats på lekmännen 😊🙃 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Jag tycker jag fattar fel beslut på varenda gata. Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 6 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Otroligt svårt att säga nåt utan stats på lekmännen 😊🙃 Hur tänker vi om FI 3bettar för mkt? 3bettar för lite? För liten size? för stor size? Det förutsätter att vi vet statsen. Jag pratar generell tankeoproccess. Citera
Recommended Posts