RuoXuan Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan 5 timmar sedan, säger Pokergod1 : vart har kukbajs tatt vägen? Ser han aldrig på borden. Han sitter och aptiltar vid borden som du också brukar göra.❤️ Citera
Rhetoric Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan 23 minuter sedan, säger RuoXuan : Han sitter och aptiltar vid borden som du också brukar göra.❤️ Hur sanningsenligt är detta? Jag hoppas det är ett dåligt skämt! Vilka stakes? Citera
RuoXuan Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan 20 minuter sedan, säger Rhetoric : Hur sanningsenligt är detta? Jag hoppas det är ett dåligt skämt! Vilka stakes? Varför skulle jag skämta om det? 0,5-1. Är väl antagligen grus för honom eftersom jag hört att han brukar spela 10-20.. Citera
Rhetoric Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan 7 minuter sedan, säger RuoXuan : Varför skulle jag skämta om det? 0,5-1. Är väl antagligen grus för honom eftersom jag hört att han brukar spela 10-20.. Det var ett retoriskt utlåtande. Okej, tråkigt att höra oavsett. Man hejar ju på honom mest av alla 1 Citera
massive Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan 17 minuter sedan, säger Rhetoric : Man hejar ju på honom mest av alla Jag med. 1 Citera
RuoXuan Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Rhetoric : Det var ett retoriskt utlåtande. Okej, tråkigt att höra oavsett. Man hejar ju på honom mest av alla Inte jag. Jag hejar på mig själv mest av alla. Och spelar man som en söndertjackadapa får man skylla sig själv också. 1 Citera
Recommended Posts