Xander Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 mmm förstår verkligen att ni är upprörda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutcracker Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Dom gjorde en maskin i mythbusters som sköt iväg korten i 70 mph, kunde knappt skära upp huden ens. 70 mph är ungefär 105 km/h om någon undrar. Generost ungefar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Jag kanske är dum i huvet men jag fattar typ inte ett ord i denna tråden. Förutom när Swede skrev Thomas di Leva följt av oops. Det var roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Jag kanske är dum i huvet men jag fattar typ inte ett ord i denna tråden. Förutom när Swede skrev Thomas di Leva följt av oops. Det var roligt. Haha, du är inte ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Jag kanske är dum i huvet men jag fattar typ inte ett ord i denna tråden. Förutom när Swede skrev Thomas di Leva följt av oops. Det var roligt. Haha, du är inte ensam Det är OT revolutionen som börjar! Storma slottet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lethe Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 De gillar inte att Erik daskar upp nötterna på bordet när han har myror i trumpeten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Snälla, sluta skriv "stakar"... Förlåt, staahkar ska det naturligtvis vara, ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 "Lite" mer tjaffs mellan Highrollers... > joseph123 wins $14,928 [Observer]jaythekid> thats gotta hurt [Observer]whizzler> what a hand [Observer]EwaN-Drago> o_0 the big bluff TheSea> fita visa inte joseph123> ffs what did we agree joseph123> ewffgfregthr TheSea> du tror jag foldar bättre hand än din TheSea> din mupp TheSea> had the same hand joseph123> ffs TheSea> bluff one hand and he thinks hes cool joseph123> din respektlösa * du borde skömmas joseph123> ffs TheSea> ffs du din snorunge TheSea> din * är de fuint astt visa [joseph123> skulle *a med detta joseph123> du går för långt TheSea> de fint at visa en bluff joseph123> du är ju bara ett barn TheSea> mm joseph123> visa respekt ffs TheSea> de vuxsen du o bengan joseph123> så sjukt trött på detta TheSea> joseph123 l give you promise TheSea> l bust you joseph123> lol TheSea> or stop whit poker joseph123> du är ju så sjuk TheSea> thats the last thing l say to you joseph123> psyk skadad joseph123> vilket jävla sjukt behov TheSea> x TheSea> d joseph123> kan inte fatta att du orkar TheSea> zzz joseph123> psykfall TheSea> fockong joke TheSea> youi think you can tilt me joseph123> vi kommer överens om att *a TheSea> you joke TheSea> if you can tilt me then david59 can to joseph123> vad vill du liksom TheSea> if you a man play me on opther table if you got the guts joseph123> hur orkar du joseph123> you foking fish TheSea> 'show me you a man TheSea> playt TheSea> show me please joseph123> jag är inte som en * joseph123> jag lider med dig TheSea> please l just want to bust you so bad joseph123> så sjukt mycket TheSea> it hurts TheSea> ffs du din åsna joseph123> tror du att alla funkar som dig TheSea> guys just look what a joke joseph123 is look at table batty biggs TheSea> he sits out TheSea> like a joke TheSea> play me and show me more bluffs come on big guy TheSea> sick ul toliet not your day m8 TheSea> you cant hit l se it every hand TheSea> the moron says dont talk and behave and hes showing a bluff TheSea> blue grid TheSea> please leave this is h u Blue_Grid> joe? joseph123> stay in if you want m8 joseph123> i dont wanna bust sea joseph123> he is to poor and to young to go bust TheSea> poor what moron joseph123> and he knows the felling to go bust so many times joseph123> fuat snälla *a TheSea> stäng mun åsna joseph123> jao när ska du lära dig TheSea> de ända sätt du kan vinna mot mej är om jag är tilt joseph123> hyfs joseph123> stackars TheSea> du * patetisk joseph123> du är ju alltid tilt joseph123> klart när du spelar med andras pengar enkelt TheSea> spela mot mej din fega åsna så du kan säga till bengan är du är bust sen joseph123> så sjukt enkelt spela med playmoney joseph123> lär dig stå på egna ben joseph123> ffs TheSea> din * du har 30% bara jag har 50>% vart v ill du komma Blue_Grid> the sea, why making a fool out of yourself? Blue_Grid> who is joseph? TheSea> toliet The-Toilet> sup? TheSea> do you think joseph123 is a man ? The-Toilet> lol no clue TheSea> if so why dosent he playu me h u TheSea> joseph123 is scared of thesea ??????? TheSea> or will joseph123 show hes a man and play thesea TheSea> read what joseph123 wrote abut people in his weeb site instead TheSea> hes talking bull about every plauer'¨'¨ TheSea> hes laoughing when he wins pots TheSea> is that rude or what TheSea> 3 cheaters TheSea> noway TheSea> takes 3 players to play one account TheSea> lol TheSea> one says go all in the other one says cheek cheek and the other one says folf fol TheSea> fold TheSea> fold TheSea> joseph123 anrent tyou going to tell the guy what he did wrong TheSea> you patetic loser TheSea> liek you allways do TheSea> swedish muppets .com TheSea> din * hur låg kan du sjuka joseph123> lyssna hur du låter TheSea> mm joseph123> du är ju helt skadad TheSea> mm TheSea> inte i närheten av dig iallfall joseph123> pokern har gjort att du flippat ur helt TheSea> mm joseph123> du har fått chans 100ggr TheSea> du beskriver helö o hållet dig själv joseph123> men finns inte längre TheSea> din * sälja dina kompisar för penmgar joseph123> spela hur du vill mot mig när du vill joseph123> men *a snacka m*a * TheSea> tror aldrig du skulle hänga me began om han inte hade pengar TheSea> du ser bara penagr TheSea> din snåla * [Observer]Brds> english [Observer]DrRonzo> who tf is bengan? [Observer]Brds> lol TheSea> du * vrikad [Observer]Kalle44> sonnert? [Observer]Pajje> mm TheSea> bengan förskännar inte din konpis het du b ara lurar han TheSea> du fick han *a me stejken me danne för att du skulle in istället TheSea> du så smutsig man kan komma TheSea> grabben ta och sit in istället ska jag busta dig. trött på dig TheSea> du äklar mej [Observer]Moonkenny> dyslektiker? [Observer]Pajje> haha TheSea> focking skämt TheSea> l play if chicken sh i t joseph123 plays Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Hmm.. trodde Erik och Joseph var goa kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vilanna Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 TheSea= Fuat Can Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeMaiden Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Hahaha så jävla kul! Vad gör han!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Dom gjorde en maskin i mythbusters som sköt iväg korten i 70 mph, kunde knappt skära upp huden ens. 70 mph är ungefär 105 km/h om någon undrar. Generost ungefar Såg också programmet.. har för mig att det var 220km/h maskinen kastade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Vilka mogna grabbar vi har att göra med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ko_Ocken Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Det här var det roligaste jag läst på länge... The Sea behöver ju dock hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 TheSea behöver anger management och några språkkurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Vem är Thesea? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Vem är Thesea? Några inlägg längre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Hmm.. trodde Erik och Joseph var goa kompisar... Det verkar ha varit i alla fall. http://www.swedishsantas.com/index.php?id=74&language=svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Är det verkligen Erik S som håller på så? Jag är förvånad faktiskt. Inte sett honom på sån tilt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Är det verkligen Erik S som håller på så? Jag är förvånad faktiskt. Inte sett honom på sån tilt förut. OMG! det är inte han, bara hans konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Jag misstänkte väl det. Han borde kanske byta ut sitt alterego. Jag ställer upp och spelar om det behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 OMG! det är inte han, bara hans konto. Finns det någon bra anledning till att det överhuvudtaget är tillåtet att vara flera spelare på samma konto? Svårt att kontrollera, visst, men hotar man med att frysa kontot vid regelbrott borde få våga chansa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 OMG! det är inte han, bara hans konto. Finns det någon bra anledning till att det överhuvudtaget är tillåtet att vara flera spelare på samma konto? Svårt att kontrollera, visst, men hotar man med att frysa kontot vid regelbrott borde få våga chansa. Skulle väl iofs kunna backfirea rätt så ordentligt också. Kan tänka mig att det skulle bli rätt ordentlig bojkott av hela nätverket om de började stänga konton utan några bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 backfirea Bäckfajra, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 OMG! det är inte han, bara hans konto. Finns det någon bra anledning till att det överhuvudtaget är tillåtet att vara flera spelare på samma konto? Svårt att kontrollera, visst, men hotar man med att frysa kontot vid regelbrott borde få våga chansa. Skulle väl iofs kunna backfirea rätt så ordentligt också. Kan tänka mig att det skulle bli rätt ordentlig bojkott av hela nätverket om de började stänga konton utan några bevis. Det är det väl ingen som har sagt att de ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts