starsonmars Postad 29 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2016 Vad har vi för synrange här om vi foldar KK? Bör vara extremt enkelt för denna reg att exploatera dig om han vet att du foldar KK i såna här spots med den historik ni trots allt verkar ha. I'm a confused fish.. Snarare kommer han ju exploatera mig med spela nöt på precis samma sätt nästa gång vi är i en liknande spot för att han tänker att jag kommer betala av. Alt att han levlar mig ytterligare och är tom nästa gång i samma spot. Citera
TGrinder Postad 29 Mars , 2016 Rapport Postad 29 Mars , 2016 Snarare kommer han ju exploatera mig med spela nöt på precis samma sätt nästa gång vi är i en liknande spot för att han tänker att jag kommer betala av. Alt att han levlar mig ytterligare och är tom nästa gång i samma spot. Så vad är anledningen bakom att visa din hand? Makes no sense.. Citera
GTOBåten Postad 29 Mars , 2016 Rapport Postad 29 Mars , 2016 Vad har vi för synrange här om vi foldar KK? Bör vara extremt enkelt för denna reg att exploatera dig om han vet att du foldar KK i såna här spots med den historik ni trots allt verkar ha. I'm a confused fish.. Föredrar också vik. Citera
TGrinder Postad 29 Mars , 2016 Rapport Postad 29 Mars , 2016 Föredrar också vik. Amen dåså, påstår någon med GTO i sitt namn att det är vik så måste det vara så. Citera
Lassis Postad 30 Mars , 2016 Rapport Postad 30 Mars , 2016 Lätt att va efterklok men som föregående talare. Istället för att vika KK så hade jag knuffat in markerna och hoppats på en fold. Hade han haft en triss så får det väl vara så. Hans bet på halvpott säger ju egentligen ingenting mer än att du ger honom chansen att bluffa/semibluffa på turn. Vad ska han annars göra än bluffa när han får chansen? Citera
Recommended Posts