Ola Brandborn Postad 20 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2016 Betsson rusar 10% på en bra rapport. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 20 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2016 Intressant med investeringarna. Spontant känns 500k totalt alldeles för lite för att kunna göra något vettigt och ha chans att bidra i ett bolag. Hur går tankarna där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 20 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2016 Intressant med investeringarna. Spontant känns 500k totalt alldeles för lite för att kunna göra något vettigt och ha chans att bidra i ett bolag. Hur går tankarna där? ++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2016 Tankarna går: Öööööööööööööööööööhhhhhhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 21 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2016 Tankarna går: Öööööööööööööööööööhhhhhhhh +1 Angående beloppets storlek så ser jag inget problem med 500k om man har avsikten att göra placeringar i spekulationssyfte och vill sprida riskerna. Du kan ju trots all utan vidare hitta 15-20 placeringar utan att gå torsk på transaktionsavgifter. Vill man ha en aktiv ägarandel i de köpta bolagen och leka Wallenbergare och käka styrelseluncher på Riche så är det självklart på tok för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2016 Fantastisk artikel om IFK Mariehamn, Samtidigt skrämmande, ur ett journalistiskt perspektiv, att kvalitetsjournalistiken numera bedrivs på sportsidorna och inte annorstädes på Aftonblaskan. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article23772819.ab#dialog1477204488752 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2016 Tänkte skriva mina tankar om Esse. Steg 1 var att testa produkten. Fick leta lite och hitta till slut den på Citygross. Kostade 22.50 mot Celcius 19.50. Är lite smått beroende av Celcius så dricker flera i veckan så vet ju hur lätt det är o fastna. Köpte hallon samt äpple/päron då det var de enda med koffein(?). Öppnat hallon och druckit halva. Smakmässigt gick den inte att mäta sig med Celcius, eller NOCCO heller för den delen. Hur naturlig den än är så falerar den på smaken direkt så stannar analysen där. Även nutraminos heat slår esse på fingrarna smakmässigt. Enda som jag testat som esse är godare än är amino pro eller ngt som hette true bcaa och då var de rent vedervärdiga. Avstår således Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2016 Själv har jag inte hittat den på någon av de affärer jag frekventerar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2016 Letade när du posta. Hitta ej. Glömde caset. Såg den på citygross idag och kom på de igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 24 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2016 Fantastisk artikel om IFK Mariehamn, Samtidigt skrämmande, ur ett journalistiskt perspektiv, att kvalitetsjournalistiken numera bedrivs på sportsidorna och inte annorstädes på Aftonblaskan. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article23772819.ab#dialog1477204488752 Än mer fantastiskt att de vann finska ligan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2016 Än mer fantastiskt att de vann finska ligan Ungefär det artikeln handlade om. Artikeln låg öppen ett tag, men numera bakom paywall tyvärr. Lustig story: Hur gör man när fotbollsplanen tar typ 700 sittplatser men man beräknar 1500 som vill titta på matchen? Jo, frivilliga krafter åker ut till Stallhagen, skruvar ner deras (scen och) läktare som är uppsatt för teater och Rockoff-festivalen, och fraktar till fotbollsplanen. Hej 960 nya platser. Så skulle inte ske i Sthlm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 24 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2016 Lustig story: Hur gör man när fotbollsplanen tar typ 700 sittplatser men man beräknar 1500 som vill titta på matchen? Jo, frivilliga krafter åker ut till Stallhagen, skruvar ner deras (scen och) läktare som är uppsatt för teater och Rockoff-festivalen, och fraktar till fotbollsplanen. Hej 960 nya platser. Så skulle inte ske i Sthlm...Fast nu kom det ju över 4000 på matchen, något som Paf erbjöd 31 gånger pengarna på. Men tyvärr inte accepterade en enda euro i insats på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 25 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2016 Ungefär det artikeln handlade om. Artikeln låg öppen ett tag, men numera bakom paywall tyvärr. Lustig story: Hur gör man när fotbollsplanen tar typ 700 sittplatser men man beräknar 1500 som vill titta på matchen? Jo, frivilliga krafter åker ut till Stallhagen, skruvar ner deras (scen och) läktare som är uppsatt för teater och Rockoff-festivalen, och fraktar till fotbollsplanen. Hej 960 nya platser. Så skulle inte ske i Sthlm... Vad försöker du säga? Skandinaviens största klubb AIK har fler engagerade personer än vad dom kan drömma om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dogpoint Postad 25 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2016 http://www.skandinaviensstorstaklubb.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2016 Vad försöker du säga? Skandinaviens största klubb AIK har fler engagerade personer än vad dom kan drömma omVill se allmänheten i Sthlm (dvs inte suportar, utan Svenne Banan), montera ner Dramaten och flytta till vart nu AIK råkar spela. Utan att den eldas upp av bengaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2016 Tror nog att de flesta storklubbarnas supportrar hade gjort något liknande. Var väl något år sedan som supportrarna till något allsvensk klubb skruvade dit stolar på ståplats inför någon europamatch pga efterblivna UEFA-regler. Eller minns jag helt knas? EDIT: Nvm, missade ditt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2016 Sevärt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2016 Lillcashen i Poker-SM, dock ingen buckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 29 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2016 Grattis! Någon intressant hand du kan berätta om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2016 Grattis!Någon intressant hand du kan berätta om? Jag var ett geni i en pott, utan att veta om det själv Niklas Borg, en gammal räv, höjde utg (på finalbordet och kanske på pengabubblan, kommer inte ihåg), jag återhöjde med 7766x. Han synade, men det var någonting som inte stämde, han funderade, tvekade, först. Han köpte ett kort. Jag stod nöjd (för att skydda mig mot bluffar, för att skydda mig mot värdebetar om han sätter ett drag). I det här läget är jag nöjd att vinna potten som den är, typ. Låga tvåpar är ju inte nöten direkt. Han checkade enligt plan, jag checkade, och han visade upp AAA99... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2016 Jag är ingen Tesla/Elon Musk-fan, men jag skulle inte vilja äga endera en tegeltakfabrik eller någonting inom solenergi just nu https://techcrunch.com/2016/10/28/these-are-teslas-stunning-new-solar-roof-tiles-for-homes/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2016 Jag är nog vad man kan kalla ett Elonfan . Men mest för att han piskar fram ett nytt tänkande hos de stora aktörerna Om inte Elon hade fått det till att få se ut som han kommer att lyckas med M3 hade utveckligen gått mycket långsammare på elbilsfronten. Det samma gäller, tror jag hela konceptet med solenergitak och powepaks Han kommer garanterat bli både ikappsprungen och omsprungen och kanske inte lyckas alls. Men han har ökat tempot för att få fram alternativa energikällor och för att komma bort från fosilbränslen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 30 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2016 Suttit och foldat mig till dag 2 av SM, med en liten stack kvar (typ startstack). Eller foldat och foldat, nu narras jag nog lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 31 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2016 Suttit och foldat mig till dag 2 av SM, med en liten stack kvar (typ startstack). Eller foldat och foldat, nu narras jag nog lite Nu får du erkänna mitt gudaspring emot dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Oktober , 2016 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2016 Nu får du erkänna mitt gudaspring emot dig Nä, snarare mitt uselt spel mot dig i två potter. Men man är ju lite för nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts