Lassis Postad 7 December , 2015 Rapport Postad 7 December , 2015 Nån som vet om den nya dokumentären med Negreanu är ute nånstans på nätet så man kan se den? Legalt eller inte spelar mig ingen större roll faktiskt. Eller är det nån som sett den och har något att säga om den? Citera
FatFrank Postad 7 December , 2015 Rapport Postad 7 December , 2015 Jag tycker den är bra, men jag hade hoppats att det skulle vara lite mer fokus på hans livsstil, maten han äter, kläderna han väljer osv. Citera
Lassis Postad 7 December , 2015 Författare Rapport Postad 7 December , 2015 Jag tycker den är bra, men jag hade hoppats att det skulle vara lite mer fokus på hans livsstil, maten han äter, kläderna han väljer osv. Vart såg du den? Citera
mpee Postad 8 December , 2015 Rapport Postad 8 December , 2015 Jag tycker den är bra, men jag hade hoppats att det skulle vara lite mer fokus på hans livsstil, maten han äter, kläderna han väljer osv. Är inte Negreanu den utav samtliga pokerkändisar man är minst intresserad utav? Garderobens hans är ju garanterat så trist det bara går. Reserverar mig för att du är ironisk dock. Såg förvisso någon intervju där han berättade att han dejtade väldigt ungt. Risken känns stor att han blivit mjölkad på en del pengar. Dumsnäll och riktigt jädra trist verkar han vara. Ush. Hoppas jag har fel och han lever rövare i sin bachelor pad. Citera
FatFrank Postad 8 December , 2015 Rapport Postad 8 December , 2015 Vart såg du den? Såg den på youtube. Jo han har ju varit tillsammans med Leatherman bland annat. Han är en riktig baller han. Säg vad ni vill 90-talister.. Citera
minibiff Postad 8 December , 2015 Rapport Postad 8 December , 2015 Såg den på youtube. Jo han har ju varit tillsammans med Leatherman bland annat. Han är en riktig baller han. Säg vad ni vill 90-talister.. Hittar den inte på youtube? Citera
Drömkatten Postad 8 December , 2015 Rapport Postad 8 December , 2015 Jag hittar inte den heller? Någon som kan länka? Citera
sulla Postad 8 December , 2015 Rapport Postad 8 December , 2015 Är detta trailern eller annan film? Citera
Lassis Postad 8 December , 2015 Författare Rapport Postad 8 December , 2015 Är detta trailern eller annan film? Det är trailern till filmen ja. Jag har inte lyckats hitta filmen på tuben. Citera
fubbiken Postad 8 December , 2015 Rapport Postad 8 December , 2015 Av trailer fick man ju inget pirr i nerladdningsnerven dessvärre:( Citera
sulla Postad 8 December , 2015 Rapport Postad 8 December , 2015 Efter lite googling verkar det ju som att den premiärsändes för en vecka sen på nåt Tv network, svårt att tro att den redan är ute på youtube om det inte hela tiden var tanken att den skulle vara gratis, och om det var så borde väl stars som står bakom filmen ha den på sin sida vilket de inte verkar ha. Håller med om att trailern suger, och tror med lite tur att den snart går att hitta på bukten Citera
Lassis Postad 4 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2016 Bumpar! Någon som hittat den på nätet någonstans? Köpes eller banditstyle spelar ingen roll. Citera
FatFrank Postad 4 Januari , 2016 Rapport Postad 4 Januari , 2016 Videon verkar ha blivit nedplockad från Youtube nu, kanske kommer upp igen för er som inte sett. Citera
Lassis Postad 1 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2016 Bumpar igen. Jag vill se den! Citera
FatFrank Postad 1 Mars , 2016 Rapport Postad 1 Mars , 2016 Bumpar igen. Jag vill se den! Testat att fråga dnegs på twitter? Citera
Lassis Postad 2 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2016 Testat att fråga dnegs på twitter? Har inte Twitter. Har aldrig fattat vitsen med det riktigt. Citera
krysz1 Postad 2 Mars , 2016 Rapport Postad 2 Mars , 2016 Har inte Twitter. Har aldrig fattat vitsen med det riktigt. Men nu har du ju en anledning i alla fall. Citera
Lassis Postad 2 Juni , 2016 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2016 Bump! Dokumentären ska tydligen finnas på netflix, men inte den svenska netflix, utan den engelska?? Nån som har det dom kan kolla åt mig? Har inte det själv... Citera
Mark_dogg Postad 4 Juni , 2016 Rapport Postad 4 Juni , 2016 Den finns på amerikanska netflix. Medioker imo. Citera
Recommended Posts