Verdi Postad 16 September , 2006 Rapport Postad 16 September , 2006 Måste säga att det är mycket underhållande att se hur nybörjare sitter och snackar om att dared som är en av dom bästa nätpokerspelarna sverige producerat och samma veva tar upp bankrullekrav och att ajabaja han har inte tillräckligt enligt gdailys 3000BB-krav! Herregud. lol.. va faan vet du om vad han har i sin br? Antagligen vet han inget om det men det var inte hellar vad han ville säga med sin post. Det han ville få fram, vilket var ganska uppenbart, är det komiska i att ett gäng förmodade låglimitspelare påstår i ett forum att dared möjligtvis inte hade en bankrulle som enligt 3000BB-gränsen inte räcker till. Är det något som en nybörjare kan ha 100% koll på så är det bankrullekrav. Citera
Brytta Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Dared spelar just nu 100/200 SEK på svenska spel, om det är nu är originalet och inte ett jävligt dåligt skämt av någon vill säga. Citera
loka2 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Var ute på krogen igår, började snacka med en snubbe i baren när jag skulle beställa. Han var amerikan ifrån Missouri väldigt "Vanlig" down to earth kille...småsnackade lite berättade att jag hade släkt och syster i miami mm Frågade vad han som amerikan gjorde i sverige? Då berättade han att han skulle tävla i tv-spel jag småskrattade lite, men för att göra en lång historia kort visade det sig att det var självaste "Fatal1ty". Frågade om han kände till "Dared" men han visste inte alls vem det var. Ps.Han kände dock "Jesus" Fergusen och Daniel Negreanu. Han sa att "Jesus" var en riktigt spelnörd *lol* Fan va coolt, såg ett inslag för ett tag sedan på 60 minutes om honom,han är ganska bra på dator spel Citera
eddor Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Bump. Vad har hänt sen hans prime dagar på svs? Citera
Daxxar Postad 4 Juli , 2014 Rapport Postad 4 Juli , 2014 Jag blev lite intresserad jag med och googla och leta rätt mycket men jag hittade inget alls sen typ 2011 då han spelade någon mindre turnering. Förmodligen gulat och sitter i kassan på ICA typ. Citera
T4zZyn Postad 4 Juli , 2014 Rapport Postad 4 Juli , 2014 Jag blev lite intresserad jag med och googla och leta rätt mycket men jag hittade inget alls sen typ 2011 då han spelade någon mindre turnering. Förmodligen gulat och sitter i kassan på ICA typ. Sportsbetting. Citera
XeroxFin Postad 5 Juli , 2014 Rapport Postad 5 Juli , 2014 Vad är det för TV4-dokumentär man missat? Citera
MJ Postad 5 Juli , 2014 Rapport Postad 5 Juli , 2014 Orkar inte göra ny tråd, så kör här. Vad hände med Köpings-pojken? Citera
Gooner Postad 5 Juli , 2014 Rapport Postad 5 Juli , 2014 Vad är det för TV4-dokumentär man missat? Kalla Fakta om spelmissbruk. Klassiker. Tyvärr verkar den vara svårfunnen på nätet nuförtiden! Citera
Recommended Posts