Gå till innehåll

Tjockare än katt3n


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 221
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Also, var upphypad för Manchester-derbyt men vilken sjukt tråkig match det är. United försöker iaf spela men wtf sysslar City med? Skulle kollat på Bournemouth - Tottenham som står typ 3-19 just nu.

 

Usel första men "vi" gör tillräckligt i andra för att ta tre pinnar. Är normalt sett nöjd med kryss mot City oavsett arena men med Silva och Aguero borta är det en helt annan femma. Problemet är att Rooney ska spela till varje pris. Jag trodde offensiven var "löst" när Martial kom in som nia och dominerade direkt, kan verkligen inte fatta att han flyttas ut till kanten :evil:

 

Jag måste ha massuppfittat något helt här... trodde du pluggade någon form av ekonomi. Eller så har ni bara världens konstigaste kursplan.

 

Not even close.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, precis, det finns några situationer jag gärna hade sett förstärkning på om jag varit United-fan, men att plocka ut Rooney och stoppa Martial högt i mitten känns som no-brainers för att få en direkt fungerande och på sikt riktigt jäkla bra offensiv.

 

Sugen på att berätta vad? No hard feelings if not.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, precis, det finns några situationer jag gärna hade sett förstärkning på om jag varit United-fan, men att plocka ut Rooney och stoppa Martial högt i mitten känns som no-brainers för att få en direkt fungerande och på sikt riktigt jäkla bra offensiv.

 

Sugen på att berätta vad? No hard feelings if not.

 

Förstärkningen var Martial, jag kan väl till viss del förstå att man inte köpte mer än en.

 

Kan slänga iväg ett pm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Jo tack, bara bajs, hur går det själv?

 

Jag har helt tappat motivation att både träna och äta rätt. Intalar mig själv att den ska komma tillbaka efter avslutade projekt och när uppsatsen blir klar (inte för att jag kan göra så mycket på den just nu ändå), men vi får väl se. Vill iaf komma igång före nyår så jag inte kommer där den 2 januari à la "tihi, nyårslöfte".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tack, bara bajs, hur går det själv?

 

Jag har helt tappat motivation att både träna och äta rätt. Intalar mig själv att den ska komma tillbaka efter avslutade projekt och när uppsatsen blir klar (inte för att jag kan göra så mycket på den just nu ändå), men vi får väl se. Vill iaf komma igång före nyår så jag inte kommer där den 2 januari à la "tihi, nyårslöfte".

 

Du vet att detta kommer sluta i "tihi, nyårslöfte" va? :mrgreen:

 

Inget fel med det, det är ett bra nyårslöfte tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alltså... jag kom igång på allvar i januari i år och höll tempot fem träningspass i veckan i ungefär fem månader, minus paus för en magsjuka. Skar bort dålig hämtmat i februari, skalade ned på socker rejält i mars och började laga bra mot oftare hemma (säg 90 % istf 65 % av gångerna) under sommaren. Totalt sett har jag inga skäl att vara missnöjd. Det har ändå varit bästa året hälsomässigt totalt för mig sen jag var typ 15-16 eller så. Bara att bygga vidare på. :)

 

Ska btw bli mycket spännande att se LEI-MAU i dag. Överlägset största överraskningen mot årets kanske bästa försvar. Och så Vardys sjuka svit då. Finns en rätt stor risk att det blir ett rejält sömnpiller dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alltså... jag kom igång på allvar i januari i år och höll tempot fem träningspass i veckan i ungefär fem månader, minus paus för en magsjuka. Skar bort dålig hämtmat i februari, skalade ned på socker rejält i mars och började laga bra mot oftare hemma (säg 90 % istf 65 % av gångerna) under sommaren. Totalt sett har jag inga skäl att vara missnöjd. Det har ändå varit bästa året hälsomässigt totalt för mig sen jag var typ 15-16 eller så. Bara att bygga vidare på. :)

 

Ska btw bli mycket spännande att se LEI-MAU i dag. Överlägset största överraskningen mot årets kanske bästa försvar. Och så Vardys sjuka svit då. Finns en rätt stor risk att det blir ett rejält sömnpiller dock.

 

Det är tyvärr såpass sorgligt att jag inte i nuläget känner samma pepp inför matcherna längre. Det ser överlag trots allt ganska lovande ut men det kommer alldeles för ofta matcher som den mot PSV senast där man trots att det är en extremt viktig match håller på att somna.

 

Speciellt nu med Leicesters livsfarliga kontringar också, oddsen för att det blir ett sömnpiller är som du säger låga. Kommer bli väldigt mycket "balans" från Uniteds sida. Det enda som kan göra det kul är väl om vi kan trycka in en tidig balja.

 

Hade varit fett kul att se vad Klopp hade kunnat göra med Uniteds trupp men det lär ju aldrig hända :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tack, bara bajs, hur går det själv?

 

Jag har helt tappat motivation att både träna och äta rätt. Intalar mig själv att den ska komma tillbaka efter avslutade projekt och när uppsatsen blir klar (inte för att jag kan göra så mycket på den just nu ändå), men vi får väl se. Vill iaf komma igång före nyår så jag inte kommer där den 2 januari à la "tihi, nyårslöfte".

 

Jotack, bara skit.

Fått nytt jobb som är jätteintressant men apstressigt just nu så jag börjar fundera på att gå på bulken istället. Finns väl inget som kompletterar hjärtattackskänningar så bra som tresiffrigt på vågen och julmat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Sverige, Irland, Italien och Belgien... rolig grupp! Räcker ju att besegra Irland och ta en poäng av något av de andra lagen för att gå vidare. Lagerbäck hade lätt gjort det, bara ställt sig på bromsen och låtit Zlatan och antagligen även Anders Svensson skjuta irländarna i sank. :)

 

Wtf sysslar Bournemouth med, f.ö.? båda deras ordinarie anfallare är långtidsskadade, de har inte vunnit sen i september, och nu slår de plötsligt Chelsea och Man Utd på en vecka?! Okej att det inte är tidigare säsongers CFC eller MAU, but still, det borde ju fortfarande vara instaförluster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli irriterande att jag faktiskt haft motivation ett tag men varit sjuk av och till i flera veckor och inte kunnat träna någon enda gång.

 

--

 

Flyttar f.ö. i mars någon gång. Från sunkig lägenhet till sunkig lägenhet, men den går att fixa till och Malin får gångavstånd till jobbet, så vi sparar en massa tid och pengar. Dessutom ligger det nära till spårvagn, så det kostar rimliga pengar att ta sig in till stan, inte som nu när vi bor precis utanför kommungränsen till Härryda.

 

--

 

Also, där rök Mourinho, med facit i hand är det väl bara att konstatera att vem som helst annars fått sparken redan för länge sedan. Hoppas inte bytet hjälper. Vore hysteriskt underhållande att få se Chelsea tvingas paniksatsa sista omgångarna för att hålla sig kvar, och missa alla europeiska ligor. :) Skulle väl vara om de vinner CL eller FA-cupen då, annars ser det svårt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...