Hjort Postad 26 Januari , 2016 Rapport Postad 26 Januari , 2016 Det ger väl bara effekt på den armen du inte kontrollerar musen med, eller? Man kan ju inte använda musen när man kör lite ergonomisk pausjonglering framför datorn, så jag förstår inte vad du menar här. Citera
Katt3n Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2016 Man kan ju inte använda musen när man kör lite ergonomisk pausjonglering framför datorn, så jag förstår inte vad du menar här. "Förstår inte vad du menar" sa han och gjorde citationstecken i luften, höhö Citera
Metaddict Postad 26 Januari , 2016 Rapport Postad 26 Januari , 2016 Dock ger styrketräning av en extremitet även gains i den på motsatt sida av någon jävla anledning Citera
Katt3n Postad 27 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2016 Dock ger styrketräning av en extremitet även gains i den på motsatt sida av någon jävla anledning Det är väl en jävla tur det. Annars hade ju tonårskillar inte sett kloka ut med ena armen större än andra! Citera
Hjort Postad 27 Januari , 2016 Rapport Postad 27 Januari , 2016 På tal om det, här är en bild på mig när jag var fjorton. Citera
Katt3n Postad 27 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2016 http://www.vice.com/read/this-guy-went-on-an-all-alcohol-diet-for-a-week-722 Haha Citera
Katt3n Postad 28 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2016 Tilt. 28/100 Handstående och curls...fast det gick inte så bra. Skulle "gå i trappor" när jag stod på händer men klossarna jag skulle kliva upp på gled isär så att jag tappade balansen. På väg ner brakade jag vänsterfoten i nånting och nu gör det så ont att jag håller på att kräkas. Innan Meta hinner remotediagnosticera mig med träningsvärk så kan jag meddela att jag kan röra på tårna i a f men jag kan inte belasta yttersidan av foten alls. Jag kan göra en knytnäve (knytfot?) men inte böja tårna åt andra hållet. Såååå, hjälp mig att komma på en plan b när det gäller konditionsträningen om det skulle sitta i ett tag. Jag har ingen cykel och dessutom måste man använda främre trampdynan om man ska cykla fortare än tant Britta. Vim inte måla fan på väggen men jag blir tiltad om detta inte går över snart. Behöver all tidjag kan få om jag ska komma i form till den 23 april. Citera
Metaddict Postad 28 Januari , 2016 Rapport Postad 28 Januari , 2016 Oavsett om det är stukning eller smäll så är det bara att försöka hålla uppe ROM även om det gör ont. Högläge kan inte skada. Man ska ju såklart köra lite snajsiga PRICE direkt vid skadan. Belasta med hela kroppsvikten direkt känns iaf inte så optimalt. Citera
Katt3n Postad 28 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2016 Oavsett om det är stukning eller smäll så är det bara att försöka hålla uppe ROM även om det gör ont. Högläge kan inte skada. Man ska ju såklart köra lite snajsiga PRICE direkt vid skadan. Belasta med hela kroppsvikten direkt känns iaf inte så optimalt. PRICE? Hmmm. Lilltån ligger liksom på sidan nu en bit ut från dom andra tårna. Det börjar bli svullet och blått. Tror jag tar en öl till.... Citera
Metaddict Postad 28 Januari , 2016 Rapport Postad 28 Januari , 2016 PRICE? Hmmm. Lilltån ligger liksom på sidan nu en bit ut från dom andra tårna. Det börjar bli svullet och blått. Tror jag tar en öl till.... Protect Rest Ice Compress Elevate såklart Fast det låter ju snarare som att lilltån är av eller gått ur led... Citera
Katt3n Postad 28 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2016 Kyla, högläge och en Christmas Night In A New York Hotelroom gör kvällen liite bättre Citera
Katt3n Postad 28 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2016 (redigerade) Trött på att smälla gjutjärnsvikter i golvet. Vad säger proffsen, finns det bättre pris än detta? http://hefitness.se/fria-vikter/bumpers/bumper-plates-120-kg.html Redigerad 29 Januari , 2016 av Katt3n Citera
Katt3n Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2016 Lilltån rätt av. Blev rekommenderad trätofflor.... Citera
TrolliNorr Postad 29 Januari , 2016 Rapport Postad 29 Januari , 2016 Lilltån rätt av. Blev rekommenderad trätofflor.... Tråkigt höra, säg till om du hittar några snygga tofflor så man vet till nästa gång Jag lyckades själv göra en spricka i stortån för ett drygt halvår sen och googlade då fram att det ev skulle hjälpa att tejpa ihop den med tån bredvid, hjälpte inte alls kan jag säga, men kanske funkar bättre för lilltån om du orkar testa. Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2016 Rapport Postad 29 Januari , 2016 Lilltån rätt av. Blev rekommenderad trätofflor.... Srs? Srsly? Citera
Katt3n Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2016 Srs? Srsly? Jupp. Tyckte väl att jag hade lite väl många leder. Det andra benet från spetsen räknat är av. Inte så att jag har lilltåstumpen i en tändsticksask i fickan om det var så du tolkade Ingen löpning på ett tag, men dom trodde inte det skulle vara några problem att springa i april i a f. Citera
Katt3n Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2016 Tråkigt höra, säg till om du hittar några snygga tofflor så man vet till nästa gång Jag lyckades själv göra en spricka i stortån för ett drygt halvår sen och googlade då fram att det ev skulle hjälpa att tejpa ihop den med tån bredvid, hjälpte inte alls kan jag säga, men kanske funkar bättre för lilltån om du orkar testa. Nja dom var rätt tydliga med att jag skulle undvika att böja tån, därav rekommendationen av skor med hårda sulor Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2016 Rapport Postad 29 Januari , 2016 Jupp. Tyckte väl att jag hade lite väl många leder. Det andra benet från spetsen räknat är av. Inte så att jag har lilltåstumpen i en tändsticksask i fickan om det var så du tolkade Ingen löpning på ett tag, men dom trodde inte det skulle vara några problem att springa i april i a f. Haha nä så tolkade jag inte det Men illa nog att den är knäckt fan Krya på dig!! Citera
Katt3n Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2016 Försöker dränka mina sorger i öl. Går ganska bra. Vilar imorrn med, sen kör jag på med överkroppen. Lär ju kunna köra marklyft i a f. Böj ger jag fan i Citera
Katt3n Postad 30 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2016 29/100 You can't keep this mofo down! Började med lite magövningar och knäarmhävningar (har lite svårt att stå på tå just nu). Sen blev det curls och som avslutning volymträning i mark. Blev genomsvett i a f, så det är positivt. Väntar nån dag innan jag provar lätta knäböj igen. Citera
Katt3n Postad 30 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2016 Klickade hem lite bumpers innan. 4x20 och 2x15 kilo. Vikterna jag har är bara 38cm i diameter så jag kan hänga på dom utanför utan att dom slår i golvet. Sååå....nu har jag 270 kg i vikter. Fokus på marklyft dårå Citera
Metaddict Postad 30 Januari , 2016 Rapport Postad 30 Januari , 2016 Sååå....nu har jag 270 kg i vikter. Gött, nu har du ett mål att kämpa för med din bänkpress Citera
Katt3n Postad 30 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2016 Gött, nu har du ett mål att kämpa för med din bänkpress First rule of kattens gym, we don't talk about bänkpress! Citera
Metaddict Postad 30 Januari , 2016 Rapport Postad 30 Januari , 2016 First rule of kattens gym, we don't talk about bänkpress! Heltok för min del. Citera
Recommended Posts