Gå till innehåll

Diazo - LivsEV & nivåklättring


diazo

Recommended Posts

  • Svars 207
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Joinar gärna in-house någon gång om det behövs folk/finns plats :) vet inte hur bra folk är, jag har aldrig spelat 1.6 etc men boostats upp till LEM i go av mina polare. Är väl någon slags AK-rank skillmässigt. Nickar Hans-kokain spritfläsk på steam men lite tråkigt att vara den som drar ner i eventuellt lag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när CS:GO tugget ändå är igång här vore de kul om man fick veta vad folk ungefär pyntat iväg på lådöppning och vad det roligaste de fått är, har väl pyntat iväg runt 3-5k själv och det roligaste man binkat är en awp man-o-war

 

I vanliga fall hör man om någon randoms kompis-kompis som turar på samma sätt, men min yngsta brorsa tradeade upp sina droppade matchmaking-skins till något halvrisigt item värt ~2€. Sålde det, köpte en endaste nyckel med vilken han snurrade fram en röd (vet inte vad den heter) karambit stat-track. Sålde den via swish, köpte senare ~5 nycklar och snurrade fram en regnbågig (vet inte vad den heter) flip-knife. Alltså köpt i princip fem nycklar lifetime och snurrat fram två knivar varav en €400 stat-track. Normale. Själv är man sansad nog och har bara lagt runt €20 på nycklar men tycker ändå att de flesta skinsen är jävligt fula så är väl lika bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varit fullt ös hela veckan, seminarium, rapporter, grupparbeten, och så grinden, fått in 25k nävar sen i måndags, bokat fredagsgrinden nu, hunnit med en promenad och DJat en timma, så nu ska jag äntligen få panga litta cs då det är vit vecka.

 

Kastar även in dags låttips med passande titel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah jag e på nån match ikväll, tänkte grinda nån timme till sen käka något. Rankar in på guldnova4 men tror jag borde ligga ett snäpp högre eller två om jag inte spela full så ofta :D

 

Sweet! Släng iväg en invite sen när du är redo. 20:00 känns annars som en bra tid? Boman brukar även vara down för game så då är vi minst 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...