Gå till innehåll

Diazo - LivsEV & nivåklättring


diazo

Recommended Posts

Om det bara är hörlurar du är ute efter och inte headset med mic och diverse volymkontroller så får du inte bättre ljud för pengarna än med de här:

 

https://www.dustinhome.se/product/5010780781/ath-m50x-black

 

Står pall, skulle till och med säga att de klår dem flesta i 2-3k segmentet ljudmässigt.

 

+1 på allt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 207
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om det bara är hörlurar du är ute efter och inte headset med mic och diverse volymkontroller så får du inte bättre ljud för pengarna än med de här:

 

https://www.dustinhome.se/product/5010780781/ath-m50x-black

 

Står pall, skulle till och med säga att de klår dem flesta i 2-3k segmentet ljudmässigt.

 

har använt just dem förr :) tyckte de var riktigt bra men gillade inte hur de satt (för små för min smak) var iaf på netonnet idag och köpte de jag tittat på, är så sjukt nöjd då de är riktigt jävla stora och tunga, rev även hem en dammsugare för en tusing och tog mig ett varv med den i lägenheten, så riktigt städat och fint här nu. Stoppat in 4 cardiopass samt 2 gympass sen fredag förra veckan, även plitat in bra med volym och nu varit nykter i drygt 9 dagar, tagit klivet upp till /10 på svs där jag överlag känner att jag piskar på rätt bra, många regs som är sämre än regsen på /2 & /4 vilket är mysigt, fått in vettigt resultat och volym för veckan och tänkte gå på ett pass imorgon/idag (julafton) efter att ha varit ute hos familjen och ätit.

 

Provkörde lurarna med ett spontant DJ set som jag spelade in och slängde upp på soundcloud för de som är intresserade med:

 

https://soundcloud.com/heroinhero/decembermixen

 

Slänger in graf för veckan med.

 

Imgur: The most awesome images on the Internet

nu blir de ut och jogga halvmilen sen sova, hanää!

 

edit: ska försöka svara på allt sen när jag vaknar, för trött nu kl 04 : )

Redigerad av diazo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte en dag för tidigt med /10.

 

För er som är orolig för hjärntumör och dylikt så är det rätt standard att fylla vuxen, förvånas över att man både lever och frodas, och därmed få lite nytagg i livet.

 

Min hypotes är att detta kommer följa standardlinjen: om ca 3-4 månader upptäcker han plötsligt även att han är ung fortfarande, och då blir det åka av. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går du på amfetamin ? :-D

Fint att sluta plus efter en maraton-session.

 

haha nej ingen frekvent användare av tjack, får en avtändning som inte är av denna värld och har svårt att sova som det är, dricker inte ens kaffe längre =) bokat av ett par vettiga sessions för veckan och har väl fått in drygt 25k nävar och planerar fortsätta i detta tempot tills skolan börjar igen den 19e

 

längesen man posta här, men för sjukt för att inte syna av.

 

haha, förvändringar m8en förändringar! Har inte druckit på 10 dagar nu och det blir en vit jul på den fronten, även hunnit med 2 gympass och 5 löprundor på 7 dagar så är på god väg, bara fortsätta i detta tempot nu så ska de nog dyka upp en ny person om några månader!

 

God jul KV!

Hoppas den fina treden fortsätter. Hitta en god balans så den fortgår under hela 2k16.

 

God jul! Ja de får man hoppas, blir nog spännande oavsett : )

 

Inte en dag för tidigt med /10.

 

För er som är orolig för hjärntumör och dylikt så är det rätt standard att fylla vuxen, förvånas över att man både lever och frodas, och därmed få lite nytagg i livet.

 

Min hypotes är att detta kommer följa standardlinjen: om ca 3-4 månader upptäcker han plötsligt även att han är ung fortfarande, och då blir det åka av. :D

 

haha, ja kul att få veva lite /10 igen, varit saknat, känner mig tbh inte gammal även om jag blev lite uppspelt över en ny dammsugare, är inte så att jag inte VILL festa och härja utan snarare det som är problemet, tycker det är helt för roligt att vara full och odräglig så därför jag tar en break från det, går ut över så mycket annat och även om jag kommer sakna det så känner jag för tillfället att jag får ut mer av livet av att hålla mig borta från allt som gör att jag inte tar tag i mitt liv och styr upp lite struktur, får helt enkelt ge det ett försök sen när allt är på plats och hoppas på att jag kan bete mig då : )

samt god jul på dig & hoppas semestern vart trevlig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att se att spelet flyter på!

 

Stort tack för dina grymma set du slänger upp på soundcloud oxå, perfekt att lyssna på till grinden!

 

Har du några tips på personer att följa på Soundcloud annars som oxå lägger upp riktigt bra långa set. Gärna med lite sång i och inte bara instrumentalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha nej ingen frekvent användare av tjack, får en avtändning som inte är av denna värld och har svårt att sova som det är, dricker inte ens kaffe längre =) bokat av ett par vettiga sessions för veckan och har väl fått in drygt 25k nävar och planerar fortsätta i detta tempot tills skolan börjar igen den 19e

 

 

 

haha, förvändringar m8en förändringar! Har inte druckit på 10 dagar nu och det blir en vit jul på den fronten, även hunnit med 2 gympass och 5 löprundor på 7 dagar så är på god väg, bara fortsätta i detta tempot nu så ska de nog dyka upp en ny person om några månader!

 

 

 

God jul! Ja de får man hoppas, blir nog spännande oavsett : )

 

 

 

haha, ja kul att få veva lite /10 igen, varit saknat, känner mig tbh inte gammal även om jag blev lite uppspelt över en ny dammsugare, är inte så att jag inte VILL festa och härja utan snarare det som är problemet, tycker det är helt för roligt att vara full och odräglig så därför jag tar en break från det, går ut över så mycket annat och även om jag kommer sakna det så känner jag för tillfället att jag får ut mer av livet av att hålla mig borta från allt som gör att jag inte tar tag i mitt liv och styr upp lite struktur, får helt enkelt ge det ett försök sen när allt är på plats och hoppas på att jag kan bete mig då : )

samt god jul på dig & hoppas semestern vart trevlig!

:h::-P

 

Bara fortsätta veva gym så du har en rejäl jävla formtopp att bränna bort med starköl sedan. God jul!

 

Edit: vad pluggar du nu btw, trodde du la ner kandidaten i somras? Rest eller master?

 

Kan rekommendera kortare praktiska utbildningar inom IT om du tycker det är kul, du kan använda examens i annat (ekonomi?) och dylikt som argument för några tusenlappar extra/månad i ingång så behöver inte nödvändigtvis göra någon förlust på att byta/bredda bana, trotts att du bor i myopiska sverige (och i starkare ekonomier är man en direkt kuf om man har för enkelriktat CV, dvs om man inte har det som här i lilla flumbyn ofta med ofrivillig humor kallas "spretigt" CV).

Redigerad av Trillske
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Julen avklarad, årets mest värdelösa högtid där man ska släpa runt sig och köpa diverse skit åt folk som inte ens vill ha skräpet, delat ut ostbrickor från coop då bolaget var stängt idag, sen sitta nykter med släkten där alla e gristankade och ältar politik med samma argument som går i loopar var 15e minut, när skiten äntligen är över fick man iaf åka hem, normalt har vi en riktig jävla grisfest på julafton där alla blir sprängt jävla fulla sen kollar apocalypse now på högsta volym tills grannarna ringer securitas eller bankar hysteriskt men de blev inställt detta året, taktiskt passande då jag kör helnyktert numera.

 

Gick på grinden och rev av en 20-03 session och fick boka en 10a upp idag med, tredje 5siffriga sessionen för veckan och månadsresultatet börjar faktiskt ta sig, nu ska jag jogga bort till gymmet, riva av ett pass sen hem äta kvällsmat se någon serie och försöka somna runt 06-07 för att maxa värdet imorgon. På tisdag börjar jag jobba igen, fy helvete vad det känns omotiverande att knega nu för en månadslön som motsvarar ett dagsresultat, men försöker hålla en positiv bild av det att det är galet fint för grindmotivationen. Aja, god jul osv, nyår nästa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att se att spelet flyter på!

 

Stort tack för dina grymma set du slänger upp på soundcloud oxå, perfekt att lyssna på till grinden!

 

Har du några tips på personer att följa på Soundcloud annars som oxå lägger upp riktigt bra långa set. Gärna med lite sång i och inte bara instrumentalt.

 

 

där har jag samlat lite blandat i alla kategorier som jag gillar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag ska de lekas runt lite i köket, har planerat in förrätten som blir Borsjtj, rysk rödbetssoppa, ska twista receptet något dock då det är förrätt så jag tänkte hålla det vegetariskt, huvudrätt är obestämt än, ska dra till coop snart och försöka hitta det märkligaste de har, sen blir de hungergames på bio ikväll och chillkväll, kan försöka återkomma med någon bild på mina experiment från matlagningen senare ikväll : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träningspass i all ära, men var blev de utlovade matbilderna av? Du fick mig helt uppspelt men ingen leverans där, inte!

 

haha sorry, glömde bort att ta bilder då blev lite semistressat då maten blev försenad och vi hade bio bokat, failade den ryska rödbetssoppan totalt, kokade bort allt vatten så de blev en rödbetsröra istället, vilket förvisso var väldigt gott men inte vad som var planerat, salladen blev kanon dock, får ta nån bild nästa gång jag slänger ihop den, på tal om mat kan jag dock slänga in en megarek på sötpotatisgratäng med kantareller, så helvetes jädra gott!

 

bild bifogad, drar iväg till CPH för att fira nyår med obvspeltorsk nu, gott nytt år på alla :)

 

jRxh3R4.jpg?1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Fair bump, gör inte så mycket nu för tiden, läser min sista termin systemvetenskap samt en extra kurs så har studietakt 120%, jobbat halva jan, samt försökt klippa in grind (4-/10) samt IRUllande, drar till Uppsala på fredag för en weekend, gymmar faktiskt ganska mycket med och har börjat märka lite skillnad i stryka, dricker väldigt lite numera, välmåendet är inte direkt på topp men motivationen finns där så tror det kommer med tiden, bara kriga sig igenom 4månader nu och ÄNTLIGEN vara klar med skolan, är nog hellre döende och hemlös än att behöva plugga mer, såpass skoltrött är jag.

 

Spelar även på Wermlands nations klubb 22-02 på onsdag nästa vecka, första gigget på klubb i Sverige på väldigt länge så de ska bli skoj, ifall någon som läser är lundastudent så är de bara att dyka upp och säga hej osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fair bump, gör inte så mycket nu för tiden, läser min sista termin systemvetenskap samt en extra kurs så har studietakt 120%, jobbat halva jan, samt försökt klippa in grind (4-/10) samt IRUllande, drar till Uppsala på fredag för en weekend, gymmar faktiskt ganska mycket med och har börjat märka lite skillnad i stryka, dricker väldigt lite numera, välmåendet är inte direkt på topp men motivationen finns där så tror det kommer med tiden, bara kriga sig igenom 4månader nu och ÄNTLIGEN vara klar med skolan, är nog hellre döende och hemlös än att behöva plugga mer, såpass skoltrött är jag.

 

Spelar även på Wermlands nations klubb 22-02 på onsdag nästa vecka, första gigget på klubb i Sverige på väldigt länge så de ska bli skoj, ifall någon som läser är lundastudent så är de bara att dyka upp och säga hej osv :)

Vad kör ni för typ av musik på Wermlands? Aldrig varit där, kanske glider förbi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kör ni för typ av musik på Wermlands? Aldrig varit där, kanske glider förbi!

 

Blir min första spelning så kan inte svara på vad de spelar för musik överlag, jag kommer iaf spela Melbourne bounce & deephouse

 

https://soundcloud.com/heroinhero/kave-livesessions-1

 

där e lite tidigare jag gjort, in other notes så gick jag in med lite kulor i starbreeze idag, första gången lifetime jag går in på börsen så de firas med en flaska bubbel nu på morgonkvisten, imorgon bär det av till uppsala för lite semester och uppslut med lite legender : )

 

edit: jag, Name, Waah, Lepidus och kanske lite fler pokers kör en förfest hos mig innan sen dansgolvsriv : ) är någon sugen på de så PMa för adress

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...