valterego Postad 7 September , 2015 Rapport Postad 7 September , 2015 Angel, antingen får du starta en tråd för diskussion, eller diskutera i db:n. Det är inte okej att starta promotiontrådar för sin dagbok Jag plockade uppmaningen i slutet och utgick från att du föredrog att behålla denna tråd framför att ta bort den. Citera
Angellike Postad 7 September , 2015 Rapport Postad 7 September , 2015 Haha, my bad! Ska jag ta bort tråden själv eller är det en mod. grej? Citera
valterego Postad 7 September , 2015 Författare Rapport Postad 7 September , 2015 Haha, my bad! Ska jag ta bort tråden själv eller är det en mod. grej? Alltså, tråden får gärna vara kvar om du vill, men då hamnar ju diskussionen här. Vill du ha diskussionen i db:n kan jag ta bort den åt dig. Your call. Citera
Angellike Postad 7 September , 2015 Rapport Postad 7 September , 2015 Alltså, tråden får gärna vara kvar om du vill, men då hamnar ju diskussionen här. Vill du ha diskussionen i db:n kan jag ta bort den åt dig. Your call. Vi kör i db:n så länge - om det inte kickar igång där skapar jag en ny och vidarebefordrar ev. inlägg i frågan till den. Så, ta bort den Men när jag ändå har dig på tråden (see what I did there?), in och dela med dig av någon smaskig story Citera
Recommended Posts