Connman Postad 20 Maj , 2015 Rapport Postad 20 Maj , 2015 Söker poker klubbar i och runt Oslo att spela med. Någon som vet vart man kan få komma in och spela? Citera
Lokenius Postad 20 Maj , 2015 Rapport Postad 20 Maj , 2015 Söker poker klubbar i och runt Oslo att spela med. Någon som vet vart man kan få komma in och spela? Ute efter turneringar lr cash? lr både och? finns både det ena och det andra för de flesta plånböcker Citera
Soni Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Ute efter turneringar lr cash? lr både och? finns både det ena och det andra för de flesta plånböcker Känner du till folk som kör nattetid? Cg och/eller turrs. Hittar bara reko folk som kör kvällar och jag vill inte gärna flasha deg för "främlingar" i nattmörkret. Citera
Lokenius Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Känner du till folk som kör nattetid? Cg och/eller turrs. Hittar bara reko folk som kör kvällar och jag vill inte gärna flasha deg för "främlingar" i nattmörkret. PM Citera
Connman Postad 22 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2015 Är ute efter bägge men efter som jag oftast slutar kl 23 så tror jag det endast finns cg öppet. Visste du något ställe? Citera
Unreined Postad 15 November , 2021 Rapport Postad 15 November , 2021 Tja, Har denna tråd dött, måste genast återupplivas då jag flyttar till Oslo snart:) Så var lirar folk dessa dagar i Oslo? Jag lirade på 3kongar lite utanförstan, en klubb i city nära Vika och en mellan Sth hanshaugen och city. Finns dessa kvar? Mvh A Citera
Recommended Posts