HwardShore Postad 3 Mars , 2015 Rapport Postad 3 Mars , 2015 Har under ett bra tag haft mycket pengar liggandes på WH. Förra veckan skickade jag in alla uppgifter för att göra klart för uttag. Allt fortsatte utan problem och kontot blev accepterat. Nu 6-7dagar efter uttaget har jag haft världens längst mail konversation. De vill ha en (tydlig) förklaring varför jag gjorde en insättning "without placing any bets ?. Därefter försöker jag tydliggöra att insättningen har använts på pokerklienten och jag har spelat där en hel del. Får bara gensvaret: "We do apologize but the explanation you had provided is confusing. Säkert förklarat det 4 gånger nu men får bara samma svar. Visst brukar man känna vid uttag på andra hemsidor att de gärna vill att man ska ha kvar pengarna, dock aldrig på detta sätt. Otroligt krångligt, närmare helt omöjligt. Vad ska ja göra ? Citera
Ripentrction Postad 3 Mars , 2015 Rapport Postad 3 Mars , 2015 Grattis, WH har nog den absolut trögaste supporten ever, haft liknande långa konversationer med dom 2 ggr och varit så förbannad så jag bokstavligt stått å dunkat huvudet i väggen...blir fan tiltad bara jag tänker på det nu. Citera
HwardShore Postad 3 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2015 Grattis, WH har nog den absolut trögaste supporten ever, haft liknande långa konversationer med dom 2 ggr och varit så förbannad så jag bokstavligt stått å dunkat huvudet i väggen...blir fan tiltad bara jag tänker på det nu. Hur gick det för dig ? finns det någon GTO strategi att handskas med dem ? Citera
z4muz Postad 3 Mars , 2015 Rapport Postad 3 Mars , 2015 Har under ett bra tag haft mycket pengar liggandes på WH. Förra veckan skickade jag in alla uppgifter för att göra klart för uttag. Allt fortsatte utan problem och kontot blev accepterat. Nu 6-7dagar efter uttaget har jag haft världens längst mail konversation. De vill ha en (tydlig) förklaring varför jag gjorde en insättning "without placing any bets ?. Därefter försöker jag tydliggöra att insättningen har använts på pokerklienten och jag har spelat där en hel del. Får bara gensvaret: "We do apologize but the explanation you had provided is confusing. Säkert förklarat det 4 gånger nu men får bara samma svar. Visst brukar man känna vid uttag på andra hemsidor att de gärna vill att man ska ha kvar pengarna, dock aldrig på detta sätt. Otroligt krångligt, närmare helt omöjligt. Vad ska ja göra ? Låter på supporten som du suttit in 200k++ och spelat några händer 0.10/0.25 för att sedan casha ut? Jag har aldrig någonsin haft några som helst problem med några insättningar/uttag från någon site under hela min livstid så länge man gjort det dom bett om. Citera
HwardShore Postad 3 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2015 Låter på supporten som du suttit in 200k++ och spelat några händer 0.10/0.25 för att sedan casha ut? Jag har aldrig någonsin haft några som helst problem med några insättningar/uttag från någon site under hela min livstid så länge man gjort det dom bett om. heller aldrig haft problem tidigare. Gjort uttag på Stars,888,Svs,och betsson som aldrig varit några problem. In: 8k Ut 25k borde dom klara av kan man tycka Klarar knappt av att spela. Sitter och multiuppdaterar hotmailN hela tiden i väntan på svar. Citera
Ripentrction Postad 3 Mars , 2015 Rapport Postad 3 Mars , 2015 Hur gick det för dig ? finns det någon GTO strategi att handskas med dem ? njae, gällde ju andra saker... Ena gången hade jag frågat om det gick göra om mitt konto så det visade sig i SEK ist för dollar, nästa dag var mitt konto avstängt helt plötsligt. Får rådet av supporten att installera om klienten trots jag redan hade frågat en polare om han kunde logga in på mitt konto via sin för att utesluta det, försöker förklara det men dom står på sig, när jag gjort det får jag prata med en annan stjärna som säger samma sak igen å vägrar lyssna på mig när jag säger jag redan gjort det. Är ju obv helt övertygad om att det beror på min förfrågan dan innan, 3e jag får prata med inleder med samma sak "installera om klienten" till slut får jag fram min teori som stämde såklart, de hade bara stängt av mitt konto och säger jag ska göra ett nytt för att få det i SEK ist helt utan att meddela mig... tyckte inte redigt det var värt krånglet så de låste upp det igen... Citera
HwardShore Postad 3 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2015 njae, gällde ju andra saker...Ena gången hade jag frågat om det gick göra om mitt konto så det visade sig i SEK ist för dollar, nästa dag var mitt konto avstängt helt plötsligt. Får rådet av supporten att installera om klienten trots jag redan hade frågat en polare om han kunde logga in på mitt konto via sin för att utesluta det, försöker förklara det men dom står på sig, när jag gjort det får jag prata med en annan stjärna som säger samma sak igen å vägrar lyssna på mig när jag säger jag redan gjort det. Är ju obv helt övertygad om att det beror på min förfrågan dan innan, 3e jag får prata med inleder med samma sak "installera om klienten" till slut får jag fram min teori som stämde såklart, de hade bara stängt av mitt konto och säger jag ska göra ett nytt för att få det i SEK ist helt utan att meddela mig... tyckte inte redigt det var värt krånglet så de låste upp det igen... fyfan. Jag gillade klienten då jag spelade, men ifall de ska vara på dette vise så blir det bojkott. Bara hoppas att man kan ta ut och springa för livet. Innan de sätter kontot i lockdown mode... Citera
#LOUDmouth# Postad 4 Mars , 2015 Rapport Postad 4 Mars , 2015 fyfan. Jag gillade klienten då jag spelade, men ifall de ska vara på dette vise så blir det bojkott. Bara hoppas att man kan ta ut och springa för livet. Innan de sätter kontot i lockdown mode... WH's siterep verkar tyvärr ha lämnat in och jag vet inte vilken adress/avd. du mailat till men prova maila på poker.sv@willhill.com /#LOUDmouth# Citera
HwardShore Postad 6 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2015 Har nu väntat ett bra tag på att supporten ska höra av sig med uppdatering, men allt har bara blivit tyst. Så igår kväll skickade jag in ett till meddelande för att höra hur det går, men fick aldrig något svar. I Början fick jag alltid svar efter ett par timmar. Nu verkar allt dött/ Lockdownmode Sen är ju pengarna fast i limbo då de varken är kvar på klienten eller verkar vara på väg till mitt konto... Gatan så less man är. Citera
padrinosftw Postad 6 Mars , 2015 Rapport Postad 6 Mars , 2015 Hade en vän som mejlade dagligen med supporten i >1 månad för att få ut deg där hen var helt övertygad om att WHs support blivit kapad av ett troll för att det var så hjärndött. Jag själv har aldrig upplevt några utmärkande problem med dom men det man fick återberättat där var skrämmande. Citera
HwardShore Postad 6 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2015 Hade en vän som mejlade dagligen med supporten i >1 månad för att få ut deg där hen var helt övertygad om att WHs support blivit kapad av ett troll för att det var så hjärndött. Jag själv har aldrig upplevt några utmärkande problem med dom men det man fick återberättat där var skrämmande. mest skrämmande är nog att de slutat höra av sig nu... Inget svar på två dagar. Citera
HwardShore Postad 7 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2015 allt löst. Fick äntligen meddelande om uttaget. Kan gärna låsa tråden. ty! Wh idioter! Citera
identitetisk Postad 8 Mars , 2015 Rapport Postad 8 Mars , 2015 Skönt att det löste sig för dig! Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.