heltenkelt Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Kul att se tråden med UPS-födelse... eller uppväxt Citera
Klyka Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Jasså, det var så det började..? Kanske isf jag är på väg att starta en konkurrent till Uppsala pokersällskap, för födelsen ser rätt liknande ut. För er som är intresserade av FL cash game 5/10 eller 10/20 kr finns den tråden HÄR. Citera
Thony Sjölund Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Kontaka mig om du vill spela homegame 1 gång i veckan. msn: thonysjolund@hotmail.com Citera
poCerpaCo Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Jag är också intresserad av livepoker i Uppsala, turneringar då först och främst! Citera
stenarn Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewforum.php?f=23 körde igång för hösten idag Citera
kfluffie Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Finns det något lir ikväll? Homegame, UPS eller whatever. PM:a mig gärna. Mvh, KF Citera
guta Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Kanske det. Har dock varken marker eller lokal att erbjuda idag. Citera
slicken Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Det finns en nyöppnad klubb som heter Players där dom spelar nästan varje dag Citera
kfluffie Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Kanske det. Har dock varken marker eller lokal att erbjuda idag. Så egentligen inte ens kanske det? =) Ett framtidsprojekt kanske? Mvh, KF Citera
kfluffie Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Det finns en nyöppnad klubb som heter Players där dom spelar nästan varje dag PM skickat till dig Sire! Citera
guta Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Ja, sorry. Tog en whisky sen och blev rätt stekt (läs dö trött). Är görna med någon annan helg och lirar. Players låter intressant. Berätta mer! Citera
kfluffie Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Ja, sorry. Tog en whisky sen och blev rätt stekt (läs dö trött). Är görna med någon annan helg och lirar. Players låter intressant. Berätta mer! Hehe, okej! =) Har själv druckit ett par bärs så nu blir det ingen poker Har PM:at slicken ang. denna klubb och hoppas man får mer information så man kan lira en bakis-turre följt av lite CG! (Hoppas!) Mvh, KF Citera
Frill Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Jasså? e de nåt på G sign me up + minst 2 till Citera
kfluffie Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Ingen som har mer information gällande denna klubb "Players"? Mvh, KF Citera
okocha Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Ingen som har mer information gällande denna klubb "Players"? Mvh, KF Om någon har det så mottar jag gärna ett pm Citera
guta Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Ingen som har mer information gällande denna klubb "Players"? Mvh, KF Ett omöjligt namn att googla efter också.. Hittar NOTHING. Citera
kfluffie Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Ett omöjligt namn att googla efter också..Hittar NOTHING. Jupp, får ingen information tyvärr. UPS då? Någon som vet ifall de har öppet på söndagar? Mvh, KF Citera
wigren Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Jag bor också i uppsala och är tillgänglig för livespel om folk är intresserade. Kan nog ordna några pers till ifall någon orkar dra ihop en större turnering eller liknande. Främst föredrar jag nog cashgame då man kan slaska på ordentligt Någon som är intresserad? UPS brukar väl inte vara jätte aktiva just under sommaren så det är nog upp till oss spelare att anordna något själva. Det finns en nyöppnad klubb som heter Players där dom spelar nästan varje dag Det där låter som sagt super intressant, det är ingen som spelar där eller vet vad det är för något? Citera
kfluffie Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Slaska lite ikväll wigren? Någon med en bra bostad och pokerbord? Mvh, KF Citera
kfluffie Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Om hur mycket lirar ni lixom ? Har inte fått något svar men jag hade tänkt mig low-stakes. 1/2 - 5/10 eller något sånt, gärna CG mestadels THNL men även lite THFL, Pineapple, Omaha och så ibland för att variera lite. Mvh, KF Citera
stenarn Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Jag lirar gärna de flesta spel stakes 1/2-5/10. (Helst flopspel). Citera
mr-flow Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 100bb eller kör ni livespelvarianten med massor ? för jag skulle kunna haka på riktigt lågt typ 1/2 eller 0.5/1 runt där med inte allt för stora inköp.. Citera
Recommended Posts