Gå till innehåll

Poker i Uppsala?


Yxsel

Recommended Posts

Hej Grabbar. Vi är ett glatt gäng som spelar emellanåt, inte jätteofta dock. Alltifrån 100-300krs buy-ins mtt´s. Jag har tillgång till en utav uppsalas kanske bästa lokaler för detta ändamål och undrar hur intresset kan vara för att sätta igång nått där man spelar ca 2gånger/mån ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 304
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyvärr, vadå tyvärr vad fan menar du med det? Du kommer alltid med sjukt konstiga och tråkiga inlägg imo skaffa ett liv

 

 

HMm ingen anledning att vara sådär sur . om man läser luthagens pokersällskaps gästbok, då blir det ganska uppenbart att dom inte är aktiva.

senaste inlägget var typ 00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Grabbar. Vi är ett glatt gäng som spelar emellanåt, inte jätteofta dock. Alltifrån 100-300krs buy-ins mtt´s. Jag har tillgång till en utav uppsalas kanske bästa lokaler för detta ändamål och undrar hur intresset kan vara för att sätta igång nått där man spelar ca 2gånger/mån ?

 

Intresserad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Grabbar. Vi är ett glatt gäng som spelar emellanåt, inte jätteofta dock. Alltifrån 100-300krs buy-ins mtt´s. Jag har tillgång till en utav uppsalas kanske bästa lokaler för detta ändamål och undrar hur intresset kan vara för att sätta igång nått där man spelar ca 2gånger/mån ?

 

När du skriver en av uppsalas bästa lokaler låter det som du tänker dig storleksordningen större. Är det så? I så fall finns intresse, dock gärna för lite högre buyins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hallå!

 

Då var det dags för homegame hemma hos Bananmannen och efter ett par sena avhopp behöver vi två/tre sköna lirare att fylla upp med!

 

 

Vi kommer att spela nu på lördag dvs 4/4 och starskottet beräknas gå circus 15.00. (Bor vid ekonomikum)

 

Spelet kommer att vara NL Holdem och blinds på 5/5, buy in är 2k.

5-7 handed!

 

Vi som är klara är 23-25 år och spelar 1-2/2-4$ online.

 

Öl kommer drickas under spelets gång då vi senare ska ut. Det kommer med andra ord inte bli tal om något tight-Arne lir. En viss slask-nivå kommer finnas.

 

Om du är sugen på lir på lördag och är en skönt snubbe tveka inte att Pm:a mig!

 

/Henrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...