Toffe Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Kan säga att kepsen e lite sunkig ingen bra kvalité. Citera
kripe Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Fick en fullträff igår. Det kom två paket, ett med för liten( men rätt fräck ) signad tshirt och ett med skitsnygg välpassande pike + halvsunkig keps. Citera
Toffe Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Fick en fullträff igår. Det kom två paket, ett med för liten( men rätt fräck ) signad tshirt och ett med skitsnygg välpassande pike + halvsunkig keps. Eller hur pikén e skitsnygg men tröjan och kepsen e lite sunkiga Citera
ades_va Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Hmm, jag fick 2 kepsar, 2 t-shirtar(svart+vit), en tröja, en piké och en "personal media center"(antingen utdaterad men gratis är gott) - dock ingen autograf nånstans! Citera
Falcy Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 hehe, alla har fått olika. Jag fick 2st T-shirt, en vit Small och en mörkblå Medium samt en vit pike. Dock ingen kepa... Citera
Machista Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Va fan! Och jag - storstjärnan - fick nöja mig med en t-shirt. Jag kräver upprättelse! Citera
Bimpi Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Ja jag fick oxå bara en sketen T-shirt i storleken small... Det var ju framförallt kepsen man ville ha! Citera
nevee Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Bara jag som inte kan logga in på BestPoker nu? Är hemma hos morsan o installerade det precis, men får felmeddelandet: "The poker client cannot be started, an error occured while updating the software, please try again later" Har provat avinstallera å kört in igen för att ta reda på om det blivit nåt fel lokalt o eftersom det fortfarande inte funkar så luktar det som att Bestpoker fittar? Citera
Emilio Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag började undra varför min tshirt aldrig kom. Sedan slog det mig att jag medvetet hade registrerat mig på att bo i Amsterdam för att ingen skulle fatta att jag var svensk vid borden. Så nu är antagligen min tröja påväg till någon stackare i Amsterdam. Rättade dock till adressen precis, tror ni den hittar fram hit? Citera
Bestpoker Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Hej alla Bestpoker.com spelare! Tyvärr har vi haft problem med vår paketeringsfirma och Posten. En del har fått t-shirt men inte keps och vice versa. Vi ber så mycket om ursäkt för alla felleveranser. Vi ber därför er som saknar något i ert bonuspaket att kontakta oss på info@bestpoker.com så skickar vi det ni saknar till er. Lycka till i ert framtida spelandet på Bestpoker.com! Citera
StarfiGhtr Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Jag fick nyligen ett mail från Bestpoker där man skriver: "We are sorry that you have been through so much trouble when signing up at our homepage. The VIP points you have earned will be at your account as soon as possible. To compensate the trouble you have been through we will send you a surprice." Någon annan som fått detta? Jag har inte uppmärksammat några problem hos Bestpoker, därför jag blir så konfunderad. Citera
OV1 Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Kan man inte använda samma kreditkort på 24h och Bestpoker? Jag får det inte att fungera. Ska det vara så? Citera
Ekenstar Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Kan man inte använda samma kreditkort på 24h och Bestpoker? Jag får det inte att fungera. Ska det vara så? Maila supporten så tar dom bort spärren Citera
Willy_Wonka Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Jag fick nyligen ett mail från Bestpoker där man skriver: "We are sorry that you have been through so much trouble when signing up at our homepage. The VIP points you have earned will be at your account as soon as possible. To compensate the trouble you have been through we will send you a surprice." Någon annan som fått detta? Jag har inte uppmärksammat några problem hos Bestpoker, därför jag blir så konfunderad. jag har också fått det och beror på att du använt koden pokerforum100 som det har varit lite strul med. QoS kanske kan reda ut ett par frågetecken? Citera
speedi_ Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Tänkte regga mig på BestPoker och ta deras bonus och få en häftig markoo-tröjja Men har tre frågor: 1. Har $ som kurs på mitt neteller, hur mycket ligger växlingsavgifter på? 2. Vilken är deras lägsta NL nivå? 3. Hur funkar vip-poängen, när får man en poäng och varför? //Robban Citera
slovakien Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Tänkte regga mig på BestPoker och ta deras bonus och få en häftig markoo-tröjja Du är lite sent ute Citera
speedi_ Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Vadå sent ute? Tryck på länken högst uppe på sidan så ser du, skrivet igår till och med. Eller är jag helt ute o snurrar? //Robban Citera
slovakien Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Ok. Deras kampanj var över efter 30 augusti när det gällde t-shirten, därför trodde jag att det inte gällde fortfarande men jag hade tydligen fel. Citera
YTWTM Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Är det bara jag som tycker att BP's struktur är dålig? Jag är inte allt för rutinerad när det gäller olika klienter, men jag kan inte klaga alls på Primas bordstruktur. Jag syftar mycket på rutan där man kan se hur andra spelare och man själv har spelat under handen. Några tips om hur man clearar bonusen på snabbaste sätt? Vilka stakes, för t.ex SnG's tar väl en evighet? Citera
biron Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 3. Hur funkar vip-poängen, när får man en poäng och varför? //Robban Var inne på deras hemsida men hittade ingen information om detta, någon som skulle kunna förklara hur vip poängen fungerar. Citera
Mr Zero Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Du får en vip-poäng när du har spelat en pott som det har tagits minst €0.30 i rake. Citera
Plox Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Försöker signa mig på bestpoker med hjälp av PF erbjudnandet men när jag försöker sätta in €300 så får jag upp detta; You have exceeded your Deposit Limit! Vad betyder det? Hjälp tack! Citera
Recommended Posts