db_brante Postad 23 Juli , 2005 Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Hej, Nån som signat upp för bestpoker.com och fått sin bonus? Har lirat 200 VIP händer som bonusen kräver men ingen bonus. Nån som vet? Länk: http://www.bestpoker.com * Lite pill - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 23 Juli , 2005 Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Maila bestpoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
db_brante Postad 23 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 har gjort d men inge svar...nåja jag återkommer och berättar vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluesheart Postad 23 Juli , 2005 Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Hej, Nån som signat upp för bestpoker.com och fått sin bonus? Har lirat 200 VIP händer som bonusen kräver men ingen bonus. Nån som vet? Länk: http://www.bestpoker.com * Lite pill - QoS * Det jag TROR dom menar på sidan är att du gör 200 VIP per 10€ i bonus ( även fast det inte står så). Sedan lär det ju vara det gamla vanliga med att man får vänta 30 dagar (även fast det inte står på sidan). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
db_brante Postad 23 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Mmm kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluesheart Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Visst det är kass info på sidan isåfall.. Men jag är ganska säker på att det är så, annars har dom antagligen den bästa signup'en genom tiderna Men vem vet, markoolio kanske står för notan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 .....och fick det här till svar Hi, Your bonus will be paid out on 2005-08-11, if your earn 200VIP until that time! 1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with € 0.30 or more, regardless if you have put money into the pot or not. VIP-points are also earned when participating in tournaments (1 VIP-point is awarded for every € 5 in buy-in but at least 1 VIP-point is always awarded). verkar ju som att man bara behöver 200 vip händer för att clear' ps. supporten svara inom 24h ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Bonussnack i bonustråden, tack! Rensar lite här senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
db_brante Postad 25 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 fick svar idag, tydligen hade det blivit nåt "tekniskt fel" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Måste säga att jag är väldigt nöjd med deras support. Registrerade ett konto igår kväll och skickade ett mail där jag bad om att få CC-limiten höjd. Då jag vaknade imorse var det gjort. Skulle sätta in en slant nyss men möttes av "The CC Number you are using has previously been used by another username. Please use another credit card or contact our support!" då jag nyligen använt kortet hos 24h. Skickade ett mail till supporten, och de fixade allt... på tre minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
db_brante Postad 26 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 OK BestPoker.com RULE! fick ett mail där de bad om ursäkt och var väldigt trevliga, plus en trevlig kompensation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takigawa Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Någon som vet om BestPoker är skattefritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Så om jag har förstått det hela rätt så är det denna site som Markoolio, alias Doktor Mugg, promotar? Ahvafan, bara för det ska jag banne mig testa den nångång... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emotion Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Tillhör dom nåt speciellt nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Tillhör dom nåt speciellt nätverk? B2B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 OK BestPoker.com RULE! fick ett mail där de bad om ursäkt och var väldigt trevliga, plus en trevlig kompensation Erkänn att du fick en date med markoolio som komensation! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninjalittle Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 "MARKOOLIOS BESTPOKER.COM ERBJUDANDE: Signa upp på Bestpoker.com innan den 31 augusti så får du en T-shirt och keps som är exklusivt signerad av Markoolio. Gäller endast för nya spelare" Är detta utan depositkrav? De nämner ju inget, så det borde vara så annars är det väl falsk marknadsföring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Jaha, då satt man in 400 euro på Bestpoker och så får man inte ens igång klientjäveln. Något fel har tydligen inträffat vid uppdateringen av klienten och jag ska försöka igen senare. Får hoppas det kommer fungera... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KniveN Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Har några frågor angående Bestpoker. Har dom Netteller? Kostar det o ta ut pengarna? Måste man vänta en månad på bonusen som nån skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAsson Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Har några frågor angående Bestpoker. Har dom Netteller? Kostar det o ta ut pengarna? Måste man vänta en månad på bonusen som nån skrev? Ja, de har neteller. Det kostar inte att ta ut pengarna. Du behöver inte vänta en månad för att få ut bonusen. //G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Det kostar inte att ta ut pengarna. Det är inte som på övriga b2b-sajter då? Att man får ett gratis uttag i månaden, och om man vill göra fler så kostar det €10 eller 800VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
db_brante Postad 28 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 jo så är det. allt är mer eller mindre sig likt från andra B2B sajter förutom då att bonusarna på BestPoker e mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Har försökt att sätta in pengar via neteller men det fungerar inte. Hur går det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 det går bra här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Neteller krånglade för mig så jag satte in €100 åtgången vilket medförde att bonuskoden gick åt vid första insättningen. Jag gjorde alla insättningar inom loppet av en minut. Jag mailade till dem och berättade att neteller krånglade och att jag skulle vilja att de såg till att alla mina insättningar räknades som en deposit, men icke. De hävdar att man inte kan se hur många insättningar man gjort (sic!). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts