Partneransvarig Postad 6 Januari , 2015 Rapport Postad 6 Januari , 2015 Under två söndagar i januari har du nu chansen att kvala dig till storturneringen PokerStars Sunday Kickoff. Exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se adderar nu PokerStars två biljetter varje söndag, och det kostar bara ett par dollar att delta! Namn: Poker SE Sunday Kickoff Tid: söndagar 11 januari kl 20:00 & 25 januari kl 19:30 Inköp: $2+0.20 Lösenordsrebus 11 januari: förstaärwandraär4tredjeärtfjärdeärwfemteäresjätteärf Lösenordsrebus 25 januari: förstaärwandraär4tredjeärtfjärdeärwfemteäresjätteärfsjundeärs Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett via oss! Citera
XeroxFin Postad 8 Januari , 2015 Rapport Postad 8 Januari , 2015 Glöm inte Spin&Go-frirullarna, ena skulle ju gå i söndags men lösen fattades och andra är 18.1. Citera
rabbhit Postad 11 Januari , 2015 Rapport Postad 11 Januari , 2015 Jag tycker det är väldigt generöst och väldigt kul att Pokerstars erbjuder detta. Borde det inte däremot vara lämpligare att ha denna typ av kvalturnering t.ex en lördag så att man faktiskt kan spela t.ex kickoff samma helg eller inte behöva lateregga million vid kl 23? (eller när en kvalturre är färdig) Det är ett konstruktivt förslag, absolut ingen kritik mot att detta erbjuds, tycker bara dagen är lite fel. Citera
Drama Postad 11 Januari , 2015 Rapport Postad 11 Januari , 2015 Jag tycker det är väldigt generöst och väldigt kul att Pokerstars erbjuder detta. Borde det inte däremot vara lämpligare att ha denna typ av kvalturnering t.ex en lördag så att man faktiskt kan spela t.ex kickoff samma helg eller inte behöva lateregga million vid kl 23? (eller när en kvalturre är färdig) Det är ett konstruktivt förslag, absolut ingen kritik mot att detta erbjuds, tycker bara dagen är lite fel. Flest spelare spelar ju på söndagar, dessutom går det ju att spara sin ticket till senare veckor Citera
Strlxen Postad 12 Januari , 2015 Rapport Postad 12 Januari , 2015 Men att köra dem 17.30 istället med 60 min lateregg kanske är möjligt? Citera
Recommended Posts