Gå till innehåll

Micro/Low MTT, volym


nolfie

Recommended Posts

  • Svars 194
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stort grattis! :-D

 

Nice! Grattis!

 

Mäktigt, stort grAttis!

 

Gött! Grattis :-)

 

Stort grattis Nolfie! Bra jobbat!:-D

 

Grattis =)

 

Stora tacka alla!

 

Idag blir det livespel och ölning. Hoppas vara något sånär pigg imorgon så man orkar med söndagsgrinden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger kvar i sängen, blev blött igår. En kompis satte 7 rätt på travet och tyckte det skulle firas. Sagt och gjort.

 

 

Blir att ta sig upp snart och kanske få i sig mat, en promenad kan nog vara bra också innan man blrjar regga.

 

Grattis till vinsten i 55an. Om du inte hade firat när din polare blir miljonär hade du varit en dålig kompis, sjukt, grattis till hen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu trillar vinsterna in:-D. Man vill ju alltid vinna men andra plats e inte dåkigt! Grattis

 

Ja då är det såklart :) Tackar!

 

 

Bokar april där, min största volymmånad någonsin och även min största + månad någonsin vilket är jävligt skönt. Nu blir det lite ölning till helgen och kanske ett besök på cc för att spela 2k på fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då är det såklart :) Tackar!

 

 

Bokar april där, min största volymmånad någonsin och även min största + månad någonsin vilket är jävligt skönt. Nu blir det lite ölning till helgen och kanske ett besök på cc för att spela 2k på fredag.

 

Nice, vad vann polare på 7 rätt, samt vad slutar månaden på för din del?

 

Även om jag fullt förstår dig angående andra platsen så är det mycket imponerade. Så jag väljer och gratulera dig istället. :-D

 

Jag avslutar med och citera en av mina elever på jobb under en gymnastik lektion förra veckan när han kom in på andra plats på 60m.

 

"aaaah näst bäst är sämsta placeringen, då är man första förlorare":-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle kunna tänka mig att dela konto! Lirar i stort sett också bara mtt. Är rio bättre än typ deucecracked?

 

Skapade ett Essential(stavning) konto nu och tänkte kolla in det. Hör av mig om det blir aktuellt med ett elite framöver :)

 

DC tycker jag har tappat i kvalite, rio har folk pratat sig varmt om så det blir att se om det stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skapade ett Essential(stavning) konto nu och tänkte kolla in det. Hör av mig om det blir aktuellt med ett elite framöver :)

 

DC tycker jag har tappat i kvalite, rio har folk pratat sig varmt om så det blir att se om det stämmer.

 

 

 

Hunnit kolla något på rio och isf vad tycker du? Bättre än DC?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...