Cyklop Postad igår kl 02:03 Rapport Postad igår kl 02:03 Hej Valterego, Kul att du vill engagera dig i poker-världen igen. Berätta gärna lite mer om vad du sysslat med de senaste åren. Citat Ska man blogga? Skriva här på forumet? Du ska bland annat bli ordförande för Svenska spelkunders riksorganisation. Citera
Folke Rosvall Postad igår kl 03:14 Rapport Postad igår kl 03:14 1 timme sedan, säger Cyklop : Du ska bland annat bli ordförande för Svenska spelkunders riksorganisation. Är han tillfrågad? Citera
Cyklop Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 11 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Är han tillfrågad? Haha, innan mitt inlägg har han inte blivit tillfrågad vad jag vet. Frågan var ju dock angående vad man SKA göra; "Ska man blogga? Skriva här på forumet?" och därmed förklarade jag vad man ska göra i mitt svar. Hade frågeformulering varit i stil med "vad bör man göra?" hade svaret blivit "Du bör bland annat bli ordförande..." @valterego Angående dina aktiviteter de senaste åren har du skrivit en del angående dina podcasts, ny sajt för rockmusik, mm. Verkar vara intressanta projekt som jag ska kolla in mer när jag får tid. Angående poker i Sverige har jag frågat mig flera gånger vilken den bästa kanalen är i dagsläget? Jag är inte så aktiv på andra sociala forum, men finns det några aktiva och bra grupper på Facebook, X, eller liknande? Citera
Recommended Posts