zeros123 Postad 28 Oktober , 2014 Rapport Postad 28 Oktober , 2014 Jag lever på poker. Jag vill åka utomlands och leva livet och lira poker. Men tråkigt att göra det själv. Mina framtidsplaner är: poker, poker och åter poker:) Vem vill följa med? Adda skype: colan4321 om du är intresserad Citera
Aaronramsey Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 Hur lever man på poker om man bor hemma och har praktik på en Ica affär? Jag lever också på poker. Därför ja söker stejk på big 4 titt som tätt och gular konstant. Så jävla trött på att många pokerspelare säger att dom har större kuk än vad egentligen har hela jävla tiden. Godnatt. Citera
TGrinder Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 Hur lever man på poker om man bor hemma och har praktik på en Ica affär? Jag lever också på poker. Därför ja söker stejk på big 4 titt som tätt och gular konstant. Så jävla trött på att många pokerspelare säger att dom har större kuk än vad egentligen har hela jävla tiden. Godnatt. Hahaha! Citera
narcissist Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 Hur lever man på poker om man bor hemma och har praktik på en Ica affär? Jag lever också på poker. Därför ja söker stejk på big 4 titt som tätt och gular konstant. Så jävla trött på att många pokerspelare säger att dom har större kuk än vad egentligen har hela jävla tiden. Godnatt. På lunchrasten ställer du dig utanför ICA-butiken med en pappmugg i handen. Citera
Aaronramsey Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 På lunchrasten ställer du dig utanför ICA-butiken med en pappmugg i handen. Brukar köra kaffemugg utanför systemet. Ska dit nu. Citera
gitfreak Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Jag funderar på att dra till södra Spanien några månader. Min plan är att grinda järnet på kvällarna och softa sola bada och flyga skärmflyg när vädret tillåter. Skulle vara skitkul om nån/några ville gå ihop och hyra ett hus eller lägenhet. Jag kan i gentligen åka när som men siktar på att komma iväg i början av jan. Citera
Recommended Posts