Gå till innehåll

Fråga om uttag på Stars


itisnotgambling

Recommended Posts

Tja!

Kommer nu byta ut Stars.

För någon vecka sedan tog jag ut 100$ från Stars vilket jag inte skulle gjort.

Jag har klarat 91% av en bonus på 50$. Problemet är att jag har bara 20$ kvar nu och minsta uttag på Stars är 100$.

 

Jag ska spela in den här bonusen och sedan ta ut hela rullen.

Min fråga: Om jag bara går + 10$ t.ex när jag får bonusen så har jag totalt 80$ och kan då inte göra ett uttag. Är det möjligt att då sätta in 20$ och sedan direkt efter ta ut alla pengar eller måste jag typ omsätta min insättning innan jag kan ta ut den? Eller måste jag vänta en viss tid efter insättning innan jag kan göra ett uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter konstigt att minsta uttag är 100 dollar. jag har tagit ut mycket mindre summor från stars genom åren....tog tex ut 13 dollar i juni....

 

$100 är minsta uttag nu. Väldigt logiskt tillsammans med alla andra försämringar, de ser hellre att småspelaren fortsätter rejka än tar ut sina >$100..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter konstigt att minsta uttag är 100 dollar. jag har tagit ut mycket mindre summor från stars genom åren....tog tex ut 13 dollar i juni....

 

100 dollar är väl gränsen för kontokort. Om man tar ut direkt till banken så är de inga problem. Tog själv ut cirka 50 dollar för några veckor sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Notera att minsta uttag man kan göra beror på vilken metod man använder för uttag. Tex Neteller/Skrill/Direkt banköverföring eller liknande har inte någon $100 minimum för uttag. Minimum för direkt banköverföring är tex $10.

 

$100 minimum gäller för Visa och har varit så i flera år och det har inte skett någon förändring vad gäller vårt uttagsförfarande.

 

nioh87 - Tack. Bra där :)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...