Gå till innehåll

SAJT: 727poker.com


toppace

Recommended Posts

Varning för denna sajt och deras affilates. Jag ogillar även deras dåliga support.

 

I göteborg cirkulerar nu ett kort med gratis 20 euro vilket egentligen är en signupbonus. Troligen ett solkart brott mot en viss lag men eftersom ingen bryr sig får de ju hållas.

 

Hoppas att någon har något gott att berätta om sajten och detta bara drabbat mig.

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vän,

 

Vad är det som är så dåligt med sajten mer än supporten? Får man €20 om man skapar ett konto? På deras sida står ingenting om denna bonus. Bara en bild på €20, men ingen text.

 

Sajten ingår i B2B.

 

Kära Tandemcykeln

 

Jag håller på att diskutera med deras support.

Utanför liseberg i dag så hade alla bilar en lapp på rutan med en text som sade att om så osv.

 

Nu kanske det inte är någon affe grej utan någon som vill promota siten

rent allmänt. Oavsett vilket så finns det inga testpengar som det ibland finns på siter för att testa. Så varför lira på denna sajt när det finns en miljon andra inom B2B som är seriösa med bra kundservice och bra erbjudanden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nu blivit kompenserad med 20 euro för mitt lilla brev till supporten. Jag tycker helt plötsligt att detta är en bra sajt, konstigt va?

 

Hur som helst har jag lyckats vinna alla turneringar jag ställt upp i 2* 5card draw PL och en sng oh8 hilo.

 

Har dessutom upptäckt att sajten innehåller så mycket fisk att det gör ont att ta hand om fru och barn för det förlorade EV som det innebär.

 

i alla fall så skall jag ta ut typ en liten summa typp 250 euro och starta ett litet projekt.

 

hörs

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, jag fick ett mejl nu att man skulle få ett antal aktier eftersom jag nyss öppnat ett konto där... nån annan som fått samma meddelande? tycker det låter väldigt konstigt...

 

"1000 stycken b aktier får man gratis när man når 200 VIP poäng när man spelar poker"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, jag fick ett mejl nu att man skulle få ett antal aktier eftersom jag nyss öppnat ett konto där... nån annan som fått samma meddelande? tycker det låter väldigt konstigt...

 

"1000 stycken b aktier får man gratis när man når 200 VIP poäng när man spelar poker"

 

Jag tycker helt ärligt att QoS et al. bör plocka bort en sådan här oseriös sajt från pf.nu. Sådana här sajter ska inte få någon som helst gratisreklam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför i helvete kan inte B2B hålla sig med skin som inte är pyramidspelsföretag! Mitt (personliga) förtroende för 24h och Unibet blir mindre för varje gång dom släpper in en skitsajt som skin i sitt nätverk, har dom ingen urskiljning över huvud taget?

 

Jag har fått äran att läsa mailet från 727poker.com, och fastnade för följande formuleringar:

 

"

Värdet för ca 1000 stycken b aktier räknas bli vid en börsnotering i enlighet med Party poker eller Unibet ca 15.000 kronor."

 

Det vill säga 15 kronor per aktie.

 

"Bolaget 727poker.com´s styrelse har tagit ett beslut om att dela ut 50% av bolagets aktiekapital, till alla som öppnar konto och får ihop

200 VIP poäng."

Ett företag kan inte dela ut ett aktiekapital. Företaget kan däremot dela ut aktier, jag antar att det är det som menas.

 

200 VIP-poäng brukar vara värt ungefär 2€ i turneringsstartavgifter inom B2B-nätverket. Bra växelkurs må jag säga!

 

100 till 200 miljoner b aktier delas ut (totalt 50 % av b aktierna).

Om 200 miljoner aktier är 50% av aktierna, så är det prognosticierade börsvärdet 6 miljarder kronor (400M aktier á 15 kronor).

 

Raken i hela B2B-nätverket är 23 miljoner kronor per månad. Det är alltså inte vinst, utan intäkter. Jag vet ju inte B2B:s kostnader, men om vi tokräknar på 50% marginal så skulle B2B ha en vinst på 12 miljoner kronor i månaden (140 miljoner per år). Detta skulle innebära att 727 värderades till ett PE-tal på 43 på hela nätverket.

 

Detta innebär endera av två möjligheter:

a) Det är hundra gånger bättre att äga ett skin till en sajt än själva modersajten

b) Eller så är B2B-nätverket sveriges näst största företag, efter Ericsson.

 

Eller så kanske det finns en tredje möjlighet när jag tänker efter:

c) 727-poker är ena jävla skojjare.

 

gdaily säger i alla fall - håll er för i helvete undan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
Helt klart den mest solida siten i b2b-nätverket.

 

Bra dealer o riktigt bra support!

 

Har hört att de jobbar på ett 727-team också, ska bli intressant att följa!

 

hehe, har du har gått in o promotat din egen sida nu? :)

 

 

iaf tycker jag 727poker verkar va minst lika seriösa som de andra b2b-skinnen, sen gratis med CC-insättningar är ju aldrig fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört att man får €20 gratis, är detta sanning? Måste man deposta nåra pengar för att få den lr hur är det ??

 

Helt klart den mest solida siten i b2b-nätverket.

 

Bra dealer o riktigt bra support!

 

Har hört att de jobbar på ett 727-team också, ska bli intressant att följa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
Det finns 2 olika bonus kort ute. ett €20 gratis och ett är signup med deposit €20 bonus. Och det framgår helt tydligt på korten om det är deposit eller free. Det vill till och läsa lite nogare, hadde du ett som stog FREE på?

 

 

Är du verklig??? :shock:

Tråden är ÖVER 2 ÅR GAMMAL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...