Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vem är Kundallini på B2B från Örnsköldsvik?

jag o norrlänningarna trodde vi hade koll på vem d var men vi hade fel i den gissningen... övikarna säger att det är en ishockey spelare.. mer än så kan vi inte förtälja.. men är osäkert allt kring honom

Postad
Vem är Kundallini på B2B från Örnsköldsvik?

jag o norrlänningarna trodde vi hade koll på vem d var men vi hade fel i den gissningen... övikarna säger att det är en ishockey spelare.. mer än så kan vi inte förtälja.. men är osäkert allt kring honom

Ahhh! FOPPA!

Postad

ja era railbirds.. problem har uppstått... det är 2 st kundalini ute.... en som jag vet vem det är och den andra som är helt okänd.... sjukt....han som har spelat 50/100 igår är den jag inte vet...

Postad
Anna_86 på 24h, spelar ubertight men gör riktigt bra pengar på 2/4 NL, ligger ofta på top10 listan. Någon som vet vem det är ?

anna86 från finland eller borlänge eller linköping? :)

Från finland (tror jag), finns det flera Anna_86 ? tänker du inte på emma_86 ?

Postad

Den från finland är inte direkt ubertight... men det ska vara en finne... en suput som resten av finnarna.. spelar solit o väljer starthänder men bombar järnet när väl inne i en hand..... kör stenhårt på sin hand.. men vet ej vem personen är ;)