Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Det ryktas att thenizzles, RAKEBREAK och TheSea är samma person, dvs Friedman. Han ska alltså ha bytt namn flera gånger om det är sant. Det finns vissa saker som talar för det. De tre nicken krossade highstakes spelen samt att de olika nicken aldrig setts inloggade samtidigt.

Albert:

De två som du nämner sitter ju konstant på 20/40 - 50/100 HU borden. Men jag tror fan aldrig att jag har sett någon utmana dem.

Postad
Det ryktas att thenizzles, RAKEBREAK och TheSea är samma person, dvs Friedman. Han ska alltså ha bytt namn flera gånger om det är sant. Det finns vissa saker som talar för det. De tre nicken krossade highstakes spelen samt att de olika nicken aldrig setts inloggade samtidigt.

Jag tror detta stammer ocksa. Ingen ville ju spela mot thenizzles langre, sa han var tvungen att byta.

Jag undrar dock vem Zweig ar pa prima.

Tiltmenot ryktas ju vara kniven.

Ang. Helgul. Sag honom forlora 5 eller 6 $10 000 inkop inom en timme HU pa NL bordet mot Oystein. Inte illa jobbat tycker jag.

Postad

Albert:

De två som du nämner sitter ju konstant på 20/40 - 50/100 HU borden. Men jag tror fan aldrig att jag har sett någon utmana dem.

Kan med stor säkerhet säga att thenizzles är Zweig, såg när Ram och RAabert spelade HU och Zweig ville vara med och vägrade lämna bordet, då hade både Raabert och Ram kallat honom för Prahlad.

Sen att helgul skulle vara bäst på Prima med Dared och Prahlad där har jag lite svårt att se.

Postad

För att klargöra vem som är prahlad så kommer här ett utdrag från chatten där Ram Vaswani säger:

[Observer]SuperJezza> crazy what is prahlads nick on here?

> Crazy_Horse, you have 10 seconds to respond

> Crazy_Horse raised for $400

[Observer]intervention> gr8 young gun

Crazy_Horse> ZWEIG