Caines Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 vem fan e karolina23 på party, slaktar alla grytor och rötkukar rakt ut i turneringarna... är det en tjej? Hahahaha Mer tur får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 vem fan e karolina23 på party Claes Elfsberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qazzar Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 vem fan e karolina23 på party Claes Elfsberg. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D_Persson Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 MALAKA_ på b2b, vem kan det vara? Verkar vara duktig och från Sverige. Malakas riktiga namn är William Thorson, förra nicket var _CAPTAIN_. En sjuk tilt-snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeage Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 vi vet ännu inte om karolina är tjej eller kille! vi måste göra några tekniska undersökningar i den frågan! det är mkt möjligt att det är någon form utav blandning, underdelen kvinna överdelen man. Såg dock denna h*n i PS turneringen då han tappade tålamodet mot en dåre som inte riktigt visste vad han gjorde... J7 var den magiska handen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Tiltmenot, Karolina23 är en av dom större fiskarna på partypoker. Ska nog byta nick till Jennifer89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chobo Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Är MALAKA_ med säkerhet William Thorsson? Vi spelade idag och helt apropå började han tracka mig för allt möjligt, att jag är mongo, ful och fisk. Man får stå ut med mycket när man spelar poker och jag bryr mig vanligtvis inte alls, men en kille som William som bara denna vecka dragit in minst €100k borde kunna visa mer hyfs tycker jag. Vafan, vilket svin. Han har väl aldrig gjort nåt riktigt i livet och tror ändå att han är gud. Sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Är MALAKA_ med säkerhet William Thorsson? Vi spelade idag och helt apropå började han tracka mig för allt möjligt, att jag är mongo, ful och fisk. Man får stå ut med mycket när man spelar poker och jag bryr mig vanligtvis inte alls, men en kille som William som bara denna vecka dragit in minst €100k borde kunna visa mer hyfs tycker jag. Vafan, vilket svin. Han har väl aldrig gjort nåt riktigt i livet och tror ändå att han är gud. Sjukt. Han var det i Monte Carlo iaf. Malaka alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 mm, han dela lite med tony i början, men det är bara han nu vad jag vet. och det du sbeskriver låter ju onekligen likt william så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Morbo123 är vår svenske Morbo va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 mm, han dela lite med tony i början, men det är bara han nu vad jag vet. och det du sbeskriver låter ju onekligen likt william så. En mycket bra ambasadör för sin pokersajt alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 thegreatest1 på UB, vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vilanna Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 thegreatest1 på UB, vem är det? Jag tror det är Fuat Can. Han skrev att han hette thegreatest1 på UB när han lirade mot Zweig på prima för några månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 thegreatest1 på UB, vem är det? Yes det är Fuat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Morbo123 är vår svenske Morbo va? Vem annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hashari Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Är det nån som vet vem PurplHaze är på crypto? Har sett honom på 150/300£ borden, verkar vara grymt duktig..kanske sveriges nästa onlinestjärna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 mm, han dela lite med tony i början, men det är bara han nu vad jag vet. och det du sbeskriver låter ju onekligen likt william så. En mycket bra ambasadör för sin pokersajt alltså... Vilken sajt? edit: hittade det, Team 66Poker samma som fuat, dom spelar 50/100 HU nu och verkar inte direkt vara vänner, en hel del skitsnack i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Haha, senast PurplHaze postade här fick han ta en massa skit för att han skrev vad han tjänade i månaden... EDIT: i en tråd som handlade om vad man tjänade i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Är det nån som vet vem PurplHaze är på crypto? Har sett honom på 150/300£ borden, verkar vara grymt duktig..kanske sveriges nästa onlinestjärna?? "Unreal" här på pokerforum. Spelar också på stars ibland under nicket "Pokkermon". Vi är vänner sen tidigare och började med poker ungefär samtidigt så vi diskuterade jäkligt mkt under tiden vi utvecklades och han har lärt mig en hel del om fixed limit. Han har jobbat upp såg från dom lägsta nivåerna och spelade dom högsta nivåerna på nätet nu i ca 6 månader och det har gått helt ok, han är antagligen en av dom bättre på dom höga limitborden. Det är kul att se honom spela ibland, helt sjult koncentrerad och motiverad till att spela bra och vara ett steg före dom andra. Ni som brukade/brukar hänga på irc känner honom som pokermon86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Haha, senast PurplHaze postade här fick han ta en massa skit för att han skrev vad han tjänade i månaden... EDIT: i en tråd som handlade om vad man tjänade i månaden Du menar: Tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quasi Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Vart har Quasi1234 från b2b tagit vägen och vem är det? Aldrig sett någon nicka sådär. Du menar säkert någon ung okänd men väldigt talangfull spelare som kanske nickar snarlikt. Hörde förresten att Olsalvatore från prima som lirat 50/100 mot zweig numera har blivit ett oseriöst fylledrägg som raggar 40-taggare. Någon som kan bekräfta eller dementera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Haha, senast PurplHaze postade här fick han ta en massa skit för att han skrev vad han tjänade i månaden... EDIT: i en tråd som handlade om vad man tjänade i månaden Du menar: Tråd Så var det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Hörde förresten att Olsalvatore från prima som lirat 50/100 mot zweig numera har blivit ett oseriöst fylledrägg som raggar 40-taggare. Någon som kan bekräfta eller dementera? Kan varken bekräfta eller dementera men scenariot låter onekligen mycket troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hashari Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Är det nån som vet vem PurplHaze är på crypto? Har sett honom på 150/300£ borden, verkar vara grymt duktig..kanske sveriges nästa onlinestjärna?? "Unreal" här på pokerforum. Spelar också på stars ibland under nicket "Pokkermon". Vi är vänner sen tidigare och började med poker ungefär samtidigt så vi diskuterade jäkligt mkt under tiden vi utvecklades och han har lärt mig en hel del om fixed limit. Han har jobbat upp såg från dom lägsta nivåerna och spelade dom högsta nivåerna på nätet nu i ca 6 månader och det har gått helt ok, han är antagligen en av dom bättre på dom höga limitborden. Det är kul att se honom spela ibland, helt sjult koncentrerad och motiverad till att spela bra och vara ett steg före dom andra. Ni som brukade/brukar hänga på irc känner honom som pokermon86 Tack för infot RaMz, Jo för jag har kollat in hans spel senaste veckorna, killen verkar dra in rätt bra med pengar. Nu kanske folk som inte trodde på honom på inkomsttråden, kan få sig en tankeställare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alias Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 ja vem är egentligen den där olsalvatore? han verkar ha toktur iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts