Gå till innehåll

Seriöst turneringsspel - statistiksidor 2014?


random_user

Recommended Posts

Vilka sidor (eller tjänster) är det som gäller nuförtiden, för att kolla upp motståndet i MTTs? Exakt hur mycket +/- någon är, grafer osv. är såklart plus men simpel info (pro, reg, fisk eller en rookie) räcker tycker jag.

 

För många år sedan användes OPR vet jag, men där finns långt från alla. Jag spelar främst på Stars eu/fr, Winamax och ibland övriga sajter och det är endast turneringsdata jag är ute efter, inga cash games.

 

Så vilka tjänster använder ni för seriöst turneringsspel? Tipsa gärna om icke-gratisvarianter då jag inte orkar daily limit searches osv.

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många har blockat sig där? Eller är det öppet om man pröjsar?

 

De som blockar sig är nog ganska polariserade, endera är de stabilt vinnande och vill inte skylta med det eller har de backat stort och blockar sig av samma anledning. Vilken grupp de tillhör märker du nog rätt snart.

 

Den infon räcker rätt så långt imo, övrig info är väl mer av kuriosa/kukmätarkaraktär. Avg buyin spelar väl iof sig kanske viss roll.

 

Sedan finns ju även OPR som trackar en del sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...