Partneransvarig Postad 22 September , 2014 Rapport Postad 22 September , 2014 Sugen på en sproilans ny iPhone6? Varje torsdag i oktober kör William Hill en exklusiv medlemsturnering där det ligger just en sådan mobil adderad till vinnaren av turneringen! Dessutom garanteras $500 i prispengar för platserna 2-10. Namn: Pokerse iPhone6 Festival Tid: Torsdagar i oktober kl 20:00 Inköp: $3+0.30 Adderat till potten: En iPhone6 till vinnaren. Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta, och iphonen skickas bara inom Sverige. För att kunna spela denna turnering behöver du ha öppnat konto via länk på Poker.se och Pokerforum.nu. Skicka ett mail till info@poker.se om du vinner turneringen, med namn, adress och nick så verifierar vi med William Hill. Har du inget konto på William Hill men vill spela går det bra att öppna ett här! Citera
andr3yy91 Postad 26 September , 2014 Rapport Postad 26 September , 2014 hello... i have a question i am not from sweden ... i have my account made from poker.se and i want to know if i play this tournament and i will finish on the first place... i will recive the phone or a cash alternative? or how it work? is only for swedish players? i want to give me more information regarding this... thanks and wait for your reply.. bye Citera
Partneransvarig Postad 30 September , 2014 Författare Rapport Postad 30 September , 2014 hello... i have a question i am not from sweden ... i have my account made from poker.se and i want to know if i play this tournament and i will finish on the first place... i will recive the phone or a cash alternative? or how it work? is only for swedish players? i want to give me more information regarding this... thanks and wait for your reply.. bye Hi. The added value can only be claimed by people living in Sweden. Citera
Partneransvarig Postad 2 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2014 Missa inte kvällens turnering. iPhone6 adderad till potten för er sverigeboende! Citera
st011e Postad 2 Oktober , 2014 Rapport Postad 2 Oktober , 2014 Missa inte kvällens turnering. iPhone6 adderad till potten för er sverigeboende! Nejdå. AjFånen är min! Citera
sharken Postad 2 Oktober , 2014 Rapport Postad 2 Oktober , 2014 Kommer oxå att spela, undrar om alla oldboysen skall spela? Citera
valterego Postad 2 Oktober , 2014 Rapport Postad 2 Oktober , 2014 Tyvärr upptagen ikväll, men jagar nästa veckas lur! Citera
valterego Postad 2 Oktober , 2014 Rapport Postad 2 Oktober , 2014 Missade att jag var reggad. Kom in och spelade fem händer Citera
valterego Postad 6 Oktober , 2014 Rapport Postad 6 Oktober , 2014 Nytt försök denna vecka. Oldboys, är ni med? Crappy? Sharken? Citera
sharken Postad 6 Oktober , 2014 Rapport Postad 6 Oktober , 2014 Ja ja men så klart att man vill ha en sådan här telefon, sen är det ju så att vi oldboys diskuterar mer om rullatorer och blodtrycksmaskiner Citera
ibmachine Postad 6 Oktober , 2014 Rapport Postad 6 Oktober , 2014 Kan man tagga om sig så man kan spela dessa? om man ej är taggad till annan? Samt frågat sjutton ggr utan svar? Citera
Partneransvarig Postad 6 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2014 Kan man tagga om sig så man kan spela dessa?om man ej är taggad till annan? Samt frågat sjutton ggr utan svar? Förlåt frånvaro av svar. Vi kan inte tagga om spelare, det är frågan om kundtjänsten hos William Hill låter dig göra det, så försök med att kontakta detta och fråga. Citera
badabing499 Postad 6 Oktober , 2014 Rapport Postad 6 Oktober , 2014 Hej! Hittar en turnering som står på den 10 oktober där 9st är anmälda... är det den som kommer spelas på torsdag? Citera
st011e Postad 6 Oktober , 2014 Rapport Postad 6 Oktober , 2014 Ja ja men så klart att man vill ha en sådan här telefon, sen är det ju så att vi oldboys diskuterar mer om rullatorer och blodtrycksmaskiner Man kan säkert koppla en blodtrycksmanschett till en sån där telefon om man vill. Och rullatorhållare borde väl finnas också? Så jag är med! Citera
Partneransvarig Postad 7 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2014 Hej!Hittar en turnering som står på den 10 oktober där 9st är anmälda... är det den som kommer spelas på torsdag? Ja, den låg fel av någon anledning. Nu stämmer det Citera
Crappy Postad 8 Oktober , 2014 Rapport Postad 8 Oktober , 2014 Några intressanta frågor Kommer senile Valter komma ihåg att han är anmäld denna gång? Kommer han isf spela fler än fem händer? Odds på ovanstående? Btw Telefonen ska bli min Citera
valterego Postad 8 Oktober , 2014 Rapport Postad 8 Oktober , 2014 Några intressanta frågorKommer senile Valter komma ihåg att han är anmäld denna gång? Kommer han isf spela fler än fem händer? Odds på ovanstående? Btw Telefonen ska bli min Jag räknar med att spela Citera
sharken Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 Klar för att hämta hem min telefon, en i rullatorgänget. Citera
Carlton Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 Kan man spela via Mac/iPad/iPhone etc hos WH? Citera
Crappy Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 FAN Snacka om att vara senil. Trodde det var 21:00 Citera
sharken Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 blev en andraplats får väl ta telefonen nästa torsdag:mrgreen: Citera
random_user Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 varför går det inte se tourney lobbyn längre? vem vann? Citera
wolfmwn Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Postad 11 Oktober , 2014 kollar på nästa torsdags Pokerse iPhone6 Festival den ska börja den 17/10 enligt klienten ? det är en fredag stämmer klienten ? eller ska det vara på torsdagen Citera
wolfmwn Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Postad 11 Oktober , 2014 Jag vann den nån som vet vilken storlek det är på den o färg och när den skickas Citera
Recommended Posts