Gå till innehåll

Redbet bra?


krysz1

Recommended Posts

Hittar bara gammal info om redbets rake och rakeback när jag söker runt så kan väl ställa frågan direkt till en rep.

 

Så jag letar efter en ny site att slänga in delar av min rulle på och är intresserad av en sida med bra lojalitetsprogram, hyfsade bonusar och bra trafik. Hur är det med redbet? Sälj in mig :lol:

 

Spelare på redbet/ongame, hur är värdet? Tänker mig nl4-25

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar bara gammal info om redbets rake och rakeback när jag söker runt så kan väl ställa frågan direkt till en rep.

 

Så jag letar efter en ny site att slänga in delar av min rulle på och är intresserad av en sida med bra lojalitetsprogram, hyfsade bonusar och bra trafik. Hur är det med redbet? Sälj in mig :lol:

 

Spelare på redbet/ongame, hur är värdet? Tänker mig nl4-25

 

Hej!

 

Kul att du är intresserad och jag ska göra mitt bästa för att hooka dig =P

 

När det gäller Ongame så börjar spelare på en 8% Cash Back och man kan då grinda sin väg ända upp till 40% beroende på hur mycket spelarpoäng man tjänar.

 

Grindar du Microstakes 6-max så vill jag påstå att vi har en riktigt bra trafik på den fronten, men det går även att hitta bra spelmöjligheter på högre nivåer om man kommer hem lite rund om fötterna och vill tilta loss ;)

 

Vi har 5 välkomstbonusar som du kan välja mellan vid din första insättning beroende på hur stor insättning du vill göra och vilken bonus som passar dig bäst, sen slänger vi titt som tätt ut reloadbonusar också via mail.

 

Här kan du läsa om våra bonusar: https://www.redbet.com/sv/poker/promotions/ongame_first_deposit

 

Gällande rake races och annat du kan hämta pengar ifrån så hänvisar jag till den tidigare tråden som jag skrev för någon dag sedan.

 

Ha en sjukt bra dag och fråga gärna igen om det är något jag missat!

 

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Kul att du är intresserad och jag ska göra mitt bästa för att hooka dig =P

 

I normala fall när det gäller Ongame så börjar spelare på en 8% Cash Back och då har man möjlighet att betala ut sin rejk en gång per dag. Vad jag kan göra för dig är att ge dig 30% flat Cash back på en gång, men då får du Cash Backen automatiskt utbetalad den 1:a varje månad istället.

 

Grindar du Microstakes 6-max så vill jag påstå att vi har en riktigt bra trafik på den fronten, men det går även att hitta bra spelmöjligheter på högre nivåer om man kommer hem lite rund om fötterna och vill tilta loss ;)

 

Vi har 5 välkomstbonusar som du kan välja mellan vid din första insättning beroende på hur stor insättning du vill göra och vilken bonus som passar dig bäst, sen slänger vi titt som tätt ut reloadbonusar också via mail.

 

Här kan du läsa om våra bonusar: https://www.redbet.com/sv/poker/promotions/ongame_first_deposit

 

Gällande rake races och annat du kan hämta pengar ifrån så hänvisar jag till den tidigare tråden som jag skrev för någon dag sedan.

 

Ha en sjukt bra dag och fråga gärna igen om det är något jag missat!

 

/Niklas

 

 

Har varit trogen kund hos er i 5 års tid och rejkat 6 siffriga belopp totalt, har sista året fått lite olika reloadbonusar som jag varit nöjd med, sist jag frågade kunde ni inte erbjuda någon och ni kunde heller inte erbjuda 30% flat som jag frågade om (hade fått mail om det nån månad tidigare) känns bra att det det erbjuds direkt till nya kunder iaf, så står det på er hemsida "lojalitet lönar sig".

Har hursomhelst bytt sida nu och tog ut mina sista cash i veckan, gg, wp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reloadbonusar kan generellt ges ut 4 gånger per år och så många gånger skickas det normalt ut mail också. Låt säga att du precis avslutat en bonus, då är det inte jättetroligt att vi kan kreditera en bonus till dig på direkten efteråt utan vi vill ofta se lite spel där emellan.

 

Men det går alltid att fråga och då är det pokermanagern som tar det avgörande beslutet =)

 

Mvh

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit trogen kund hos er i 5 års tid och rejkat 6 siffriga belopp totalt, har sista året fått lite olika reloadbonusar som jag varit nöjd med, sist jag frågade kunde ni inte erbjuda någon och ni kunde heller inte erbjuda 30% flat som jag frågade om (hade fått mail om det nån månad tidigare) känns bra att det det erbjuds direkt till nya kunder iaf, så står det på er hemsida "lojalitet lönar sig".

Har hursomhelst bytt sida nu och tog ut mina sista cash i veckan, gg, wp!

 

Hej!

 

Det var tråkigt att höra att det slutade på det viset. Skulle du kunna ge mig ditt användarnamn så att jag kan se över situationen?

 

/Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...